Atenţie! Aceasta este o versiune veche a paginii, scrisă la 2017-09-10 14:50:03.
Revizia anterioară Revizia următoare
Revizia anterioară Revizia următoare
Structuri de date
- Lista
- cele alocate static sunt des mai eficiente decat std::vector
- Probleme: infinityway
- Dancing links
- Probleme: Working routine, Souvenirs
- Stiva
- All nearest smaller values
- Probleme: matrix2, towers, password1, turnuri2
- Cozi
- Probleme: padure
- Deque
- Tabele de dispersie
- Bloom filters
- Probleme: dtcsu
- Skiplists
- Probleme: citylog
- Arbori indexati binar
- Arbori de intervale
- Arhiva Educationala
- Articol pe infoarena
- Zkw Segment Tree (observatie: atunci cand query-ul nu este comutativ, vezi neapuiu sau namlei)
- Probleme: 3max, flower, flooow
- Probleme lazy update: diapazon, euclid1,
- Probleme baleiere : zoo, cabana2, arbsat
- Probleme 2D: sccm, mess, marmote, bile4
- Probleme dinamic: pentru intervale mari, unde nu se poate normaliza
- Preferabil ca a doua dimensiune sa fie un aib rar (alaturi de lista de elemente ordonate crescator)
- Probleme persistent: ants, kthvalue, CF 786C
- Li Chao Segment Tree: 1, 2, 3
- Probleme: euro, Organizing a race, cascaval
- Structuri de multimi disjuncte
- e-maxx
- Arhiva Educationala
- Probleme: bile, mexc
- Operatia de undo: unlock
- Smenul pentru dynamic connectivity: probleme, curent
- Algoritmul lui Tarjan pentru LCA offline, la RMQ
- Colorare pe interval: curcubeu, nucleuvaloros
- All nearest smaller values in Nlog*N + sortare
- Determinarea punctelor de articulatie online
- Trie
- Cozi de prioritati
- Treapuri
- Fara rotatii
- Probleme: rotatii, sir8
- Probleme implicit: secv8, rev
- Probleme persistent: Codechef GENETICS
- Sparse Table
- Sqrt Trick
- Cautari ortogonale. Quad trees, kD-trees
- Wavelet Matrix
- Probleme: qxy
Matematica
- Inductie matematica
- Algoritmul lui Euclid
- Ciurul lui Erathostene
- Exponentiere rapida
- Coduri gray
- Teorema chineza a resturilor
- Probleme: eval, resturi, gears in action, resturi2
- Operatii pe numere mari
- Fast Fourier Transform
- Inmultirea polinoamelor
- Detalii implementare
- Probleme: bacterii2, chimichangas, RPSRobots, SplittingFoxes2, FoxAndSouvenir, Lista pe CF
- Legat de erorile de precizie
- Numeric Theoretic Transform
- Fast Walsh-Hamard transform
- Inversul unui polinom
- Probleme: Random NIM Generator, And-Closure, aiacubiti, Varying Kibibits
- Mixed radix
- Probleme: POLYEVAL
- Smenul cu divide et impera
- Eliminare Gaussiana
- Probleme: network, CF 446D, switch5, maxxor2
- Determinant: afterparty
- Rangul matricei
- Inversa matricei: Por Costel si Bujor
- Tridiagonal matrix algorithm
- Probleme: Simple Calculations, sms
- Eigenvalues
- Probleme: Zombie March
- Recurenta liniara
- Rezolvarea unei recurente liniare
- Probleme: CF 446C
- Exponentiere de matrice
- Algoritmul lui Kitamasa
- Teorema Cayley-Hamilton
- Explicatie: Aici sau aici
- Algoritmul Berlekamp–Massey pentru recurenta de ordin minim al unui sir
- Rezolvarea unei recurente liniare
- Divizibilitate
- Algoritmul Rabin Miller
- Probleme: dk, Four Divisors
- Simplex
- Duality
- Probleme: echilibrare
- Floyd's cycle finding
- Combinatorica
- Triunghiul lui Pascal
- Triunghiul lui Sierpinski
- Permutari / Combinari cu repetitii
- N ca suma de K valori pozitive
- Probleme: superbec
- N ca suma de valori K valori strict pozitive
- Numarul lui Catalan
- Triunghiul lui Catalan
- Probleme: permutare4, colors
- Teorema lui Lucas
- Generalizare pentru puteri de numere prime
- Se factorizeaza restul si apoi aplica Teorema chineza a resturilor
- Probleme: showroom, jap2
- Generalizare pentru puteri de numere prime
- Teorema lui Wilson
- Numerele lui Stirling
- Identitatile Hockey-stick si a lui Vandermonde
- Probleme: nmult
- Lema lui Burnside
- Teorema lui Pólya
- Formula lui Cayley
- Probleme: zapezi2
- Trecere de la combinare/permutare la indexul ei si invers
- Binomial inversion
- Probleme: pitmutare, derajamente
- Reprezentanti in clase de echivalenta
- Problemele: salaj, Bracket Subsequences, DSUBSEQ, camere
- Mobius Function
- Probleme: porcjoc
- Baze de numeratie
- Probleme: NumberOfPaths, copii2, psychtraining, zimeria, incantatii, sticle
- Probabilitati
- Teorema lui Bayes
- Expected value: Tequila, Sms, Expected Velea, Albume, Diapazon
- Ballot theorem
- Markov chains
- Probleme: Humpty Dumpty, Random Run, Zombie March
- Principiul includerii si excluderii
- Lema lui Abel
- Probleme: Power of Power Partition Function
- Taylor series
- Formal power series
- Interpolare polinoame
- Problema: puteri3, The Sum of the k-th Powers
- Metoda lui Newton
Grafuri
Parcurgeri
- DFS, BFS
- Ciclu eulerian
- Probleme: cartite, tester, domino
- De Bruijn sequence
- Teorema BEST
- Componente biconexe
- Componente tare-conexe
- Sortare topologica
- Dominator Tree
- Probleme: colonii
Drumuri minime
Diverse
- Grafuri planare
- Probleme: count, nowhere-zero
- Grafuri turneu/ciclu hamiltonian
- Probleme: plimbare
- Ciclu hamiltonian in grafuri cu conditia lui Ore
- Havel-Hakimi
- Probleme: grade
- Compresia grafurilor
- Probleme: centrale, substring-restrictions , field-activation , legacy, Apple Market
- Clica maxima
- Cactus graf
- Probleme: special-mvc
- Gomory-Hu Tree
- Probleme: pumping-stations
- Pseudo-Forest
Arbori
- Diametrul unui arbore
- Lowest Common Ancestor
- Izomorfism de arbori
- Smen 2 DFS-uri
- Probleme: razboi, asmin, treesearch
- Heavy path decomposition
- Probleme: rafaela, metro
- Pe subarbori
- Centroid decomposition
- Longest path decomposition
- Parcurgere Euler
- Descompunere in numar minim de lanturi
- Probleme: tree
- Cod Prufer
- Probleme: New Year and forgotten tree
- Virtual Tree
Flux and related
Flux maxim
- Edmonds-Karp
- Taietura minima
- Probleme: croco, pixels, goods transportation, bilingual, sabotaj
- Dinic
- Probleme: alt, Captain America
- Push-relabel
- Probleme: tero
- Flux maxim de cost minim
- Probleme: traseu, naveplanare, smart
- Flux cu capacitati inferioare
Cuplaj
- Hopcroft - Karp
- Probleme: senat, gandaci java, revolutie, circulatie, album, caroiaj, ciocolata2, drumuri2
- Cuplaj maxim de cost minim
- Probleme: atac2, terenuri3d, cc, smen, padurari
- Suport minim
- Probleme: felinare
- Algoritmul ungar
- Probleme: echilibrare
- Dilworth's theorem
- Konig's theorem
- Hall's marriage theorem
- Probleme: Ice Skates
- Algoritmul Blossom
- Tutte Matrix
APM
- Probleme: yamstp, metrou4
- Prim
- Probleme: cablaj
- Kruskal
- Probleme: online, elicoptere, ninjago
- Al doilea APM
- Probleme: meta
- Arborescenta
- APM de diametru minim
- APM cu grade restrictionate
- Kirchhoff's matrix tree theorem
- Probleme: Join, Little Artem and Graph
Stringuri
- String matching
- KMP
- Z-algorithm
- Probleme: arbfind, x, aparitii2, potriveala
- Rabin-Karp
- Probleme: ratina, partialmatch, per, parpal
- Manacher
- Aho-Corasick
- Rotatie lexicografica minima
- Probleme: password
- EERTree
- Problema: pal2
- Suffix Array
- Suffix tree
- Suffix automaton
- Probleme: prefix2
- Synchronizing word
- CYK
- Probleme: minerale
Geometrie
Teorie
- Basics
- Teorema lui Pick
- Suma Minkowski
- Coordonate Baricentrice
- Rotire plan
- Manhattan - Chebychev
- Probleme: distancesum
- Manhattan - Chebychev
Intersectii
- dreapta - dreapta
- dreapta - segment
- Probleme: elicoptere
- segment - segment
- Probleme: geometry
- cerc - cerc
- Probleme: cuiburi
- poligon convex - poligon convex
- semiplan - semiplan (fara dualizare)
- Probleme: camera, copacsmenar
Poligoane
- Punct in poligon
- Aria unui poligon
- Probleme: qtri
- Triangularizare Delaunay
Algoritmi
- Infasuratoare convexa
- Cele mai apropiate puncte din plan
- Probleme: harta2
- Algoritm Las Vegas
- Minimal enclosing circle
- Diagrame Voronoi
Baleiere
- Verticala / orizontala
- Radiala
- Rotating calipers
Progrmare Dinamica
- Parantezare optima de matrici
- Cel mai lung subsir crescator
- Knapsack
- Probleme: energii, jocul, piete, pusculita
- Knapsack pe biti
- Knapsack pe arbore
- Bounded Knapsack trick
- Probleme: ghiozdan
- Cel mai lung subsir comun
- Algoritmul Hunt-Szymanski este cel mai rapid in practica
- Cyclic
- Distanta de editare a 2 cuvinte
- Probleme: note
- Dinamici pe stari
- Dinamici pe arbori
- Memoizare
- Probleme: alpin, Mr. Kitayuta, the Treasure Hunter, aby
- Metode de optimizare
- Functii Monge convexe / concave
- Probleme: Aliens, Exam Cheating, Building a Tall Barn, popcorn, April Fools Problem
- Probleme: nucleulvaloros2, euro, costsq, easyvect
- Hirschberg trick
- Probleme: ghiozdan
- Numere pentagonale
- Probleme: echival2, crescator2
- Slope trick
- Functii Monge convexe / concave
- Dinamici pe cifre
- Probleme: peluzanord, simpla, cifre
- Dinamici pe permutari
- Dinamici pe cuplaj
- Probleme: LittleElephantAndPermutationDiv1
- Dinamici pe frecvente
Teoria jocurilor
- NIM
- Sprague - Grundy
- Min - Max
- Alpha - Beta
Diverse
- Cautare binara
- Probleme: transport, grupuri, lumanari, sume2
- Cautare binara pe eroare relativa
- In paralel
- Sortare
- Probleme: permut, sport, secv
- Quick-sort
- Probleme: invsort
- Merge-sort
- Probleme: inv
- Heap-sort
- Probleme: triangles
- Radix-sort
- Quicksort Ternar
- Probleme: incantatii, zimeria
- Statistici de ordine
- Cautare ternara
- Probmele: rubarba
- Smenul lui Mars
- Evaluare de expresii
- Meet in the middle
- Euristici
- Heavy-path trick
- Probleme: egal, Online Xor-Max
- Lovasz Toggle
- Heavy-path trick
- Optimizari
- Parsarea citirii / iesirii
- Barrett Reduction, Montgomery multiplication
- Random Shuffle
- Hill-Climbing, Simulated Annealing