Atenţie! Aceasta este o versiune veche a paginii, scrisă la 2010-12-05 21:36:13.
Revizia anterioară Revizia următoare
Revizia anterioară Revizia următoare
Selectati destinatia.
Programare dinamica
- Problema rucsacului
- Dinamica pe stari exponentiale
- Dinamica pe arbore
- Memoizare
- Exponentiere rapida de matrice
Grafuri
- Parcurgere in latime BFS [problema clasica]
- Parcurgere in adancime DFS [problema clasica]
- Algoritmul lui Dijkstra [problema clasica]
- Algoritmul Bellman-Ford [problema clasica]
- Flux maxim [problema clasica]
- Flux maxim de cost minim [problema clasica]
- Lowest Common Ancestor [problema clasica]
- Lant hamiltonian
- Lant eulerian
- 2-SAT [problema clasica]
- Componente tare conexe [problema clasica]
- Componente biconexe
Structuri de date
- Heapuri
- Arbori de intervale [problema clasica]
- Arbori indexati binar [problema clasica]
- Arbori indexati binar 2D
- Arbori echilibrati
- Range Minimum Query [problema clasica]
- Ortogonal Range Search
Cautare
Sortare
Siruri de caractere
Backtracking
Greedy
Divide et Impera
Matematica
- Ciurul lui Eratostene [problema clasica]
- Algoritmul lui Euclid [problema clasica]
- Exponentiere rapida [problema clasica]
- Formula
- Combinatorica
Geometrie
- Ad-hoc
- Baleiere
- Aria unui poligon
- Intersectie de poligoane
- Teorema lui Pick
- Infasuratoare convexa [problema clasica]
- Rotating calipers
- No fit polygon