Afişează mesaje
|
Pagini: [1] 2 3 ... 25
|
1
|
Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Răspuns: Algoritmica
|
: August 01, 2011, 10:08:02
|
Salut Cosmin! Eu propun urmatoarele 3 topicuri: 10 - sunt sigur ca exista extraordinar de multe noduri incat algoritmii obisnuiti nu functioneaza suficient de repede, cel putin nu fara catevea optimizari "dragute". Cred ca e interesant mai ales modul cum se descurca unele siteuri de harti cu combinatii intre "walking directions", "transit directions" si "driving directions" (s-ar putea si google maps sa suporte asa ceva). 12 - netflix am auzit ca are un sistem de recomandari foarte bun, sau cel putin avea... eu unul sunt curios cat de "legal" este sa se uite ei in traficul tau (si cat de mult fac asta) incat sa isi imbunatateasca semnificativ acuratetea. 2 - fara niciun motiv intemeiat, dar cred ca e interesant pentru utilizatori 
|
|
|
2
|
Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: Programarea in lumea reala
|
: Iulie 28, 2011, 11:00:49
|
Salut Razvan! Parerea mea este ca inca trebuie sa aveti rabdare si sa invatati algoritmica atata cat sa faceti fatza problemelor de liceu. Veti vedea mai tarziu cum problemele de acum sunt "ascunse" in problemele si taskurile ce le veti avea atunci. In plus, cand "cresteti mari" va va fi mult mai usor sa aplicati toate cele ce le stiti direct, fara sa mai participati la seminarii despre "optimizarea algoritmilor" facute de oameni care nu sunt profesori, ci ingineri, manageri sau mai stiu eu ce (si care, ca atare, au aptitudini de prezentare, dar nu si de a ii invata pe ceilalti).
|
|
|
3
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Linux
|
: Iulie 05, 2011, 09:47:08
|
Am auzit multa lume care a trecut de la ubuntu la fedora si au zis ca sunt mult mai fericiti acuma.
Sincer, unele distributii recente de Ubuntu arata ca jocurile moderne: neterminate, pline de buguri, care asteapta un munte de patchuri si mult content sa fie adaugat. Si eu am colegi care au inceput "de la 0" cu Ubuntu pe aici si s-au schimbat cam dupa un an care incotro...
|
|
|
14
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Problema MinGW
|
: Februarie 22, 2011, 12:49:33
|
Sper ca ai si reformatat hardul, ca si mie mi s-a intamplat si nu am scapat pana n-am fost la un nene la devirusat!  Serios acum, caracterele alea vin de la "Carriage return" si "Line feed", care, in Windows, reprezinta un enter (newline). Caracterele ASCII respective sunt reprezentate in C/C++ cu '\r' si '\n'. Calculatorul tau n-a patit nimic, probabil ai setat MinGW-ul sa iti arate si enterele din fisier.
|
|
|
17
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Probleme externe / Răspuns: Exercitii din Introducere in algoritmi (Geometrie computationala)
|
: Ianuarie 02, 2011, 23:56:04
|
@Sima Cotizo da, dar daca sortez nu mai am O(n).
Nu sortezi, doar verifici ca o lista de puncte sa fi fost deja sortata crescator dupa o proprietate. Imi cer scuze daca nu am fost perfect atent la discutie si gresesc in reply-urile mele. PS: dupa ce am citit problema in Cormen, cred ca metoda pe care am sugerat-o ar respecta toate conditiile. Re-explic: 1) afla punctul stanga-jos (sa ii zicem p 0) 2) parcurgi lista de puncte; pentru trei puncte consecutive p i, p i+1, p i+2 (ca in carte, indicii sunt modulo n), verifici ca unghiurile pe care le fac cu p 0 sa fie in ordine crescatoare / descrescatoare, iar toate intoarcerile sa fie la stanga / dreapta. Timpul e liniar (doar parcurgi lista), nu sunt sigur ca este si complet. Dar momentan exemplul dat de apocalypto nu mai trece.
|
|
|
21
|
Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: Romania
|
: Decembrie 17, 2010, 19:43:10
|
Discutia intra pe un camp minat si se abate grav de la subiect (Romania). Si chiar daca suntem la "off topic", va sugerez sa va reveniti si sa ziceti ce vreti de tarisoara voastra scumpa (dar cu grija) si sa nu ii implicati pe altii in discutie. La prima plangere legata de mesajul anterior, acesta dispare (nu caut toate linkurile de materiale ofensatoare, dar sunt sigur ca alti utilizatori isi vor spune parerea despre asta). PS: bucurati-va si voi de apropierea Craciunului! 
|
|
|
23
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / FMI No Stress 2010 / Răspuns: FMI No Stress 2010
|
: Decembrie 14, 2010, 09:35:29
|
@Cezar, daca se retine data submisiei, le bagi pur si simplu  Oricum poti sa le iei ordonate dupa data foarte repede daca se foloseste indexu. @Devilkind: Atunci n-ar trebui sa se miste greu, chiar si la 600.000 de entries. Ni se povestise la un curs ca au rezlolvat un acces la o baza de date cu imagini raster de satelit (cateva zeci-sute de MB per tranzactie) cu un index sa se miste de la ~10s la sub 0.1... acum probabil c-or mai manca si profii 
|
|
|
25
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / FMI No Stress 2010 / Răspuns: FMI No Stress 2010
|
: Decembrie 13, 2010, 01:16:16
|
6. Cand vom schimba serverul: Curand, preferabil pana la urmatoarea runda a Algoritmiadei. Va multumim pentru rabdarea de care ati dat dovada astazi! Va inteleg perfect frustrarea pentru ca si noi ne-am simtit la fel de neputinciosi.
Criticile constructive sunt binevenite, nu avem pretentia de a fi laudati atunci cand nu meritam.
Wef, nu cred ca e vorba de upgradat serverul neaparat (ma scuzati ca ma amestec...). Poate un upgrade hardware ar rezolva problema partial, dar distribuirea continutului pe mai multe servere ar fi mult mai buna. De exemplu, daca monitorul papa atat de multe resurse, nu poate fi pus pe un server separat, iar forumul si problemele sa stea vesele si gata sa raspunda la cereri? Cred ca atunci participantii n-ar putea sa se planga, ar fi informati la timp ca sunt probleme in partea nevazuta a siteului si rezultatele s-ar oferi ceva mai tarziu (ceea ce nu e o problema). PS: acum doar imi astern gandurile pe hartie, poate-poate fac sa taca gurile care cer cu vehementa calculatoare mai puternice. 
|
|
|
|