Afişează mesaje
Pagini: 1 2 [3] 4 5 ... 25
51  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva educationala / Răspuns: 015 Arbori indexati binar : Iunie 15, 2010, 08:32:18
Inline face codul functiei sa fie "copiat" pe unde apare (ma rog, daca compilatorul considera justificat)... De ce ai pune inline la o functie pe care o trimiti in printf? (Nu spun ca asta ar fi problema, doar ca ar putea fi o cauza...)
52  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Răspuns: De ce Python? : Mai 28, 2010, 09:33:26
Valori cat de mari? Mie la 50000000 varianta cu prealocare nu mi-a crapat si a fost mult mai rapida (mult mult) decat cea cu append...
53  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 008 Cifra : Mai 09, 2010, 02:29:53
Citesti int-uri. N poate sa aiba si 100 de cifre. Deeeeci... solutia ta e gresita Smile

Data viitoare, cand vezi ca exista solutii de 100 puncte [si chiar multe], indoieste-te de faptul ca toti ar fi gresit si doar tu ai dreptate! Wink
54  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: Ubuntu 10.04 : Mai 07, 2010, 21:56:40
Eu am HD 3470 si merge bine fara Compiz activat. Si cu Compiz merge, dar chiar nu dau cele 2 sec care imi trebuie la Window Restore pe niste ferestre care unduiesc sau ard sau mai fac eu stiu ce... Foloseste driverul normal (vesa? parca asa ii zicea, acum imi scapa) in loc de ati/fglrx si nu ar trebui sa ai probleme...
55  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva educationala / Răspuns: 020 Cuplaj maxim in graf bipartit : Mai 02, 2010, 23:38:17
Bineinteles, imediat. Uite aici:

http://infoarena.ro/forum/index.php?topic=3450.msg36209#msg36209

Pun pariu ca nu ai citit topicul...
56  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva educationala / Răspuns: 006 Evaluarea unei expresii : Mai 01, 2010, 16:44:57
O(lungimea stringului). Poti sa parcurgi o singura data.
57  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Stergere Account : Aprilie 29, 2010, 17:18:20
Daca e vorba de privacy, s-ar putea face pentru inceput un flag de "hidden" pe care sa il setezi la stergere si sa nu il mai poti sterge dupa.

Cu ocazia asta va exista cerere si pentru un feature de "vorbeste cu adminul ca sa imi reactiveze contul"... who knows Smile
58  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 116 Suma : Aprilie 27, 2010, 17:49:15
Testele, daca nu au fost facute pana acum publice, nu se dau. Spune-ne cum faci / unde suspectezi ca gresesti ca sa te putem ajuta.
59  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Feature request : Aprilie 27, 2010, 17:47:16
As vrea daca se poate sa se introduca din nou posibilitatea adaugarii unei semnaturi.
S-a mai cerut/intrebat: chestia asta a ramas de pe vremea forumului vechi, ca si data de nastere. A apus si se pare ca nu mai poate reveni.

R.I.P Smile
60  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: .ppt : Aprilie 27, 2010, 17:46:07
Da' tu te stii sa vorbesti romaneste frumos?  Annoyed Editeaza-ti mesajul sau topic closed.
61  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Concursuri / Răspuns: ONI Liceu 2010 : Aprilie 14, 2010, 11:57:42
Este la fel de greu ca atunci cand pronunti "GOGLE" - cine a fost la ONI 2007 la Cluj, stie despre ce e vorba...  Brick wall

Faza a fost la premiere, a zis-o o doamna cumva?  Rolling on the Floor Laughing
62  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Punct interior unui triunghi : Martie 20, 2010, 17:12:39
Aria unui triunghi o poti face cu determinanti. Citeste aici.

De asemenea, exista algoritmi generali pt poligon. Citeste aici.

Nu mai stiu in ce stare am lasat articolul ultima data cand l-am editat, dar cu siguranta poti gasi multe idei interesante acolo.
63  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: OJI 2010 : Martie 15, 2010, 20:20:03
"Sunt in arhiva, chiar ultimele"
64  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Subiect MUTAT: Retea Sociala in Java : Martie 15, 2010, 20:18:17
Acest subiect a fost mutat în Teme.

http://infoarena.ro/forum/index.php?topic=4655.0
65  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: stramosi : Martie 03, 2010, 20:18:20
Woops! Topic closed Very Happy
66  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva educationala / Răspuns: 032 Flux maxim : Martie 01, 2010, 11:47:03
Citisem aiurea, credeam ca intrebi de problema clasica cu mai multe surse/destinatii Smile In cazu asta, cred ca merge ideea cu o super-destinatie + faci flux pentru fiecare sursa separat (bineinteles, izoland de fiecare data celelalte surse)... bineinteles, e posibil sa fie si alta idee mai eficienta.
67  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva educationala / Răspuns: 032 Flux maxim : Februarie 28, 2010, 19:34:13
Super sursa/destinatie suna bine. Si cred ca e cel mai usor.
68  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: Tot eu :D : Februarie 25, 2010, 23:37:54
Discutia imi suna deja a monolog al unui utilizator facut de pe mai multe conturi. In orice caz, revizuiti-va limbajul.

Incepand de la urmatorul post voi sterge continutul mesajelor inadecvate.
69  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 008 Cifra : Februarie 22, 2010, 20:08:32
Trebuie sa imi cer scuze pentru tonul folosit mai sus. Totusi, vina nu este in totalitate a mea, in pregatirea voastra pentru olimpiada ar trebui sa consultati si niste sfaturi legate de identare!
70  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Bug reports : Februarie 22, 2010, 00:10:12
Cel mai probabil da. Ia in considerare faptul ca se poate ca tu sa ai un calculator mai performant decat cel de la OJI. Totusi, incearca sa rezolvi problema cat sa iei 100 si in arhiva - e un exercitiu bun inainte de olimpiada Wink
71  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 008 Cifra : Februarie 22, 2010, 00:07:59
E a nu-stiu-cata oara cand se subliniaza chestia asta pe forum: N poate avea 100 de cifre!
Una din problemele tale e aici:
Cod:
        f>>n;
Incearca sa citesti totusi paginile acestui topic si sigur vei gasi sfaturi care te vor ajuta sa rezolvi problema. Si nu, testele NU sunt gresite.
72  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva educationala / Răspuns: 029 Infasuratoare convexa : Ianuarie 28, 2010, 19:15:35
Functia ta e exact ca a mea... Dar nush cum ai luat 100, probabil ca ai luat ref un punct random din cele ale poligonului,dar daca se dadeau puncte astfel incat sa fie coliniare 3 cate 3 nu mai mergea.

Citat
Nu vor exista puncte coliniare pe infasuratoarea conexa.

Asa am luat 100 la problema din arhiva educationala. Smile

Mai pe scurt am luat un punct in interiorul poligonului si am sortat varfurile in jurul acelui punct. Ce ar fi gresit? Am folosit aceeasi functie de sortare.

Nu poti face asta in Scanarea Graham. Trebuie sa incepi cu un punct care este obligatoriu pe infasuratoarea convexa si poti fii sigur ca cel mai din jos-stanga se afla acolo. La fel si cu sus-dreapta. In principiu primul punct nu poate fi scos din stiva si de aceea nu poti sa il folosesti pe unul din interiorul poligonului (asigura-te ca stapanesti modul de functionare al algoritmului  Thumb up).
73  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva educationala / Răspuns: 029 Infasuratoare convexa : Ianuarie 27, 2010, 13:37:28
LE: faza cu distanta nu merge fiindca pentru punctele de jos coliniare imi trebuie sortate in ordine crescatoare(in functie de distanta) iar cele de pe verticala in ordine descrescatoare:D

Nu cred ca e vorba de "pe verticala" ci "punctele de pe ultima latura a poligonului", fie ea verticala sau nu.

Cat despre sortare in sens trigonometric in jurul unui punct "ref":
Cod:
30.bool comp(point A, point B) {
31.    double dx1 = A.x-ref.x, dx2 = B.x-ref.x;
32.    double dy1 = A.y-ref.y, dy2 = B.y-ref.y;
33.    return dx1*dy2 > dx2*dy1; // varianta: return atan2(dy1,dx1) > atan2(dy2,dx2);
34.}

Functia asta poate fi folosita cu sort() din STL. Codul l-am luat din sursa mea de la problema din arhiva, dar cred ca din orice sursa de 100 poti invata cate ceva Smile
74  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva educationala / Răspuns: 029 Infasuratoare convexa : Ianuarie 27, 2010, 10:55:13
Ce algoritm folosesti?

In cazul algoritmului care se foloseste de o stiva (parca se numea scanare Graham), nu conteaza foarte mult daca mergi trigonometric sau nu. In acea functie de testare de "intoarcere la stanga/dreapta" (pe care o faci cu produs vectorial) doar schimbi sensul unei inegalitati. Totusi, cred ca nu exista o "regula" pentru ce vrei tu, ar trebui facuta o tratare separata. Poti insa in caz de puncte coliniare pe laturi sa le iei doar pe cele mai departate (capetele practic) in infasuratoare si atunci cand sortezi trigonometric (sau in sens invers) mai folosesti si un test de "distanta" (punctele cele mai departate de punctul de referinta sa fie primele). Sper sa nu ma insel...
75  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: 0 ms : Ianuarie 27, 2010, 10:42:44
Bineinteles ca programul tau nu a rulat instant. Sunt sigur ca nu esti singurul elev care a obtinut o asemenea "performanta". Topic closed.
Pagini: 1 2 [3] 4 5 ... 25
Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines