Afişează mesaje
Pagini: [1] 2 3 ... 35
1  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Bug reports : Februarie 14, 2014, 16:50:26
kmalloc nu ar fi trebuit sa fie o problema publica... how did that happen? :/
2  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Problema Fractii : Aprilie 11, 2013, 14:26:32
Nu conteaza ce mediu folosesti, trebuie sa trimiti fisierul cu extensia .cpp, nu cel de proiect.
3  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Problema Fractii : Aprilie 11, 2013, 14:03:25
Salut,

Nu pare ca ai trimis sursa corecta la problema:

http://www.infoarena.ro/job_detail/937963?action=view-source

Arata ca un fisier de proiect Codeblocks, nu ca un fisier sursa C++.
4  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Concursuri / Răspuns: ONI 2013 : Aprilie 10, 2013, 12:41:22
O sa postez o parere potential nepopulara in randul tuturor oamenilor care posteaza aici atat pentru a promova discutia ambelor parti cat si pentru a expune un alt punct de vedere.

Desi inteleg ca ar fi foarte frumos sa avem evaluator cu feedback, probabil mi-ar placea sa-l vad si acum la ONI si in urma cu cativa ani as fi fost la fel de pornit ca si voi pentru ca si eu am facut astfel de greseli, am ajuns sa realizez urmatorul fapt.

Atentia la detalii si capacitatea de a evita astfel de greseli stupide sunt caracteristici esentiale atat pentru un olimpic cat si pentru un inginer de inalta clasa (software or otherwise). Mi se pare ca evitarea greselilor respective tine mai mult de responsabilitatea fiecaruia de a duce ceva pana la capat decat de lipsa de atentie. Exista lume care considera ca rezolvarea problemei e tot ce conteaza pentru ca e singura parte din concursuri care e dificila si ca restul detaliilor sunt minore. Din pacate, in domenii practice, cum ar fi informatica sau ingineria, majoritatea esecurilor se intampla din cauza detaliilor minore care sunt ignorate sub pretextul 'sigur am facut bine asta, nu are rost sa verific'.

In viata reala nimeni nu o sa te tina de mana, sa faca teste pentru tine si sa se asigure ca respecti tot ce ti s-a cerut. Tu trebuie sa te asiguri ca munca pe care o faci e corespunzatoare si pare bine sa te obisnuiesti cu ideea asta mai devreme decat mai tarziu. Cu cat oamenii sunt tinuti mai mult de mana si din ce in ce mai multe tipuri de greseli devin imposibile, cu atat oamenii uita ca trebuie sa evite greselile de la inceput. In cazul asta, e o lista clara, restransa, de lucruri care trebuie verificate odata ce ai declarat o problema 'gata' si nu-ti ia mai mult de 5 minute per problema sa treci prin ea. De ce sa alegi sa nu faci o verificare care ia 5 minute pentru a evita o potentiala catastrofa care ori e ireparabila, ori iti ia ore/zile intregi sa o repari.
5  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2013 / Răspuns: Feedback Algoritmiada 2013, Runda 4 : Aprilie 06, 2013, 23:53:13
S-au updatat ratingurile. Ne cerem scuze pentru intarziere.
6  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Răspuns: Haideti sa imbunatatim Infoarena impreuna! : Noiembrie 07, 2012, 15:07:15
Avem (administratorii/moderatorii) buton pe forum pentru ban user + delete all messages? Am vazut ca stam mult mai bine cu spam-ul in ultima vreme, dar eu n-am vazut butonul.

Stam bine cu spam-ul doar pentru ca botii care creau conturi false si postau spam nu mai functioneaza. Cred ca singurul motiv este pentru ca acum trecem printr-o pagina https pentru login si persoana care a scris botii n-a avut timp sa updateze codul. Smile
7  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Concursuri / Răspuns: IOI 2012 : Septembrie 27, 2012, 17:03:57
Bravo băieți! Extraordinar rezultat!
8  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Răspuns: Interviu: Cosmin Gheorghe : Iulie 17, 2012, 19:10:24
Deocamdata imi place mai mult la Twitter

Twitter FTW
9  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Concursuri / Răspuns: CEOI 2012 : Iulie 12, 2012, 01:58:35
Respect Smile
10  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Răspuns: Plagiat in Romania : Mai 11, 2012, 20:16:07
Personal, nu am urmarit stirile din Romania recent, dar voi posta urmatoarele linkuri pe care le-am vazut la Alex Tandrau (http://twitter.com/atandrau/status/200267743197528064) pentru cine nu a vazut:

http://f.cl.ly/items/241Q0x0N291u3T422y3s/lucrare_japonia.pdf

http://f.cl.ly/items/021q0Z1N0s2s2Q2r1n0D/IC10_Mang_Erica_1.pdf

Nu cred ca are rost sa discutam despre situatii noantate de genul 'legea lui Ohm e una singura'.
11  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 030 Secventa 3 : Aprilie 26, 2012, 18:02:46
Nu afisezi in fisierul corect.

S-a reparat problema cu evaluatorul.
12  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: Intrebare : Aprilie 22, 2012, 14:04:56
http://goo.gl/r01ge

Cod:
#include <cstdio>
#include <cassert>

using namespace std;

int main() {
    assert(freopen("adunare.in", "rt", stdin));
    assert(freopen("adunare.out", "wt", stdout));

    int A, B;
    assert(scanf("%d %d", &A, &B) == 2);
    int s = 0, t = 0;
    for (int i = 0; i <= 31; i++) {
        s |= (((A >> i) & 1) ^ ((B >> i) & 1) ^ t) << i;
        t = (((A >> i) & 1) & t) | (((B >> i) & 1) & t) |
            (((A >> i) & 1) & ((B >> i) & 1));
    }
    printf("%d\n", s);

    return 0;
}
13  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Răspuns: Merită să faci o facultate? : Aprilie 18, 2012, 17:27:53
Cam ce procent din angajatii Google, Facebook, etc. au doar liceul?

Aceste doua firme sunt probabil cele mai proaste exemple pe care le puteai da. Nu pot vorbi cu siguranta despre Google, dar Facebook te incurajeaza sa lasi facultatea si sa lucrezi pentru ei daca te vor destul de mult. Stiu asta pe proprie piele si presupun ca tocmai din cauza firmelor de genul asta, unde educatia formala nu este privita ca singurul factor intr-o decizie de angajare, a simtit Buru nevoia sa scrie un post despre aceasta tema.

Evident ca procentul e mic - iti trebuie multa convingere ca sa te lasi de facultate avand in vedere ca toata lumea din jurul tau o face, si, in acelasi timp, e greu sa vii din liceu cu suficiente cunostinte cat sa fii angajat. Daca compari procentul cu alte companii, insa, sunt sigur ca va fi mai mare.

[Edit] A nu se intelege ca incurajez pe altii sa aleaga una din cele doua variante. Nu cred, insa, ca raspunsul la intrebare este asa evident pentru toata lumea, cum sugerezi.
14  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Răspuns: Google internships pentru studentii din anul intai : Aprilie 15, 2012, 21:01:37
Hmmm, sunt pe fuga si n-am apucat sa citesc link-urile lor, dar stiam ca si in anii trecuti luau studenti de anul intai in EMEA. Ce e special la programul de anul asta? Smile
15  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Extinde arhiva / Răspuns: Probleme ONI 2012 : Aprilie 14, 2012, 14:52:32
Eu am bagat deja problema teroristi de la baraj si bag si insula.

Baga si enuntul si testele la kmalloc daca ai timp. Se vor implementa probleme interactive si pe infoarena in curand. Smile
16  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Bug reports : Aprilie 11, 2012, 00:05:54
Iara s-o blocat evalu ?

Probleme de tip output only nu sunt implementate inca. E prima oara cand observ ca se pot crea. Aha Don't do that anymore. Smile
17  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Bug reports : Martie 31, 2012, 12:34:59
Nu am avut fonduri să-l plătim luna aceasta s-a plătit la timp. O să își revină în curând.
18  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Concursuri / Răspuns: Codeforces Round #113 (Div. 2) : Martie 23, 2012, 17:30:49
Damn, missed it. Fix acum am deschis topicu Sad
19  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: Widget infoarena : Martie 22, 2012, 01:07:13
Vezi ca ai nevoie sa instalezi Hip-Hop. Aici e wiki-ul, gasesti cum sa-l instalezi. Apoi trebuie sa faci niste configurari in IA, rulezi Makefile-ul care vine cu sursa, si ar trebui sa mearga.

Nu ai nevoie de HipHop pentru copia locala, se poate rula in continuare pe un apache cu extensie php traditional.
20  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Răspuns: Buguri la concursurile de programare si nu numai : Martie 18, 2012, 12:54:39
Am declarat vectorul prea mare si am primit MLE. Am pierdut 100 pct pt asta la OJI 2012.

+1... stupid de des mi s-a intamplat Smile
21  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Concursuri / Răspuns: VK Cup Qualification Round 2 : Martie 10, 2012, 12:31:56
http://goo.gl/FhGpk
22  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Probleme externe / Răspuns: Programare PHP : Martie 06, 2012, 22:32:00
Youtube e singurul exemplu pe care-l stiu eu de site cu adevarat mare care foloseste Python.
Python and Ruby are great languages, but damn are they slow. Ce smecher era daca Facebook era scris de la inceput in Python si aveam acum compilator din Python in C++ in loc de din PHP in C++.

Sfatul meu cand incerci sa inveti un limbaj nou e sa te uiti peste cum sunt implementate diverse proiecte open source, si sa incerci sa creezi si tu ceva. De fiecare data cand te blochezi, te uiti cum a fost facut in respectivul proiect.
23  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Infoarena Monthly 2012 / Răspuns: Infoarena Monthly 2012, Runda 2 : Martie 05, 2012, 19:05:15
Nu se deschid problemele  Huh
Citat
Nu ai permisiuni suficiente pentru a executa aceasta actiune! Te redirectez ...

S-a rezolvat, ne cerem scuze.
24  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Răspuns: Cautarea ta binara este gresita : Martie 04, 2012, 22:31:41
Cum ai facut E folosind cautare binara? Huh Ce complexitate ai per total?
25  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Design, aspect grafic, uzabilitate : Februarie 27, 2012, 20:20:00
Citat
Totusi limba romana suna mult mai bine decat alte limbi(cel putin pentru mine) Smile

Citat
Statut:   Ajutător.

Well this is awkward.

http://goo.gl/rphLq

E inapoi la normal Smile
Pagini: [1] 2 3 ... 35
Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines