Afişează mesaje
Pagini: 1 2 [3] 4 5
51  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Happy coding / 005 Transport : Septembrie 12, 2005, 06:20:29
Se pare ca inca nu s-a terminat concursul, totusi ai rabdare , problemele o sa fie puse in Arhiva de probleme. Pana acum la toate concursurile s-au afisat si rezolvarile, la sectiunea de articole.
52  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Happy coding / Happy Coding : Septembrie 12, 2005, 06:17:26
Nu am trimis azi nici o solutie, dar vad ca evaluatorul merge in continuare....Mai este inca o zi de concurs?(surpriza de care ziceati  Tongue )
53  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Happy coding / Happy Coding : Septembrie 11, 2005, 21:08:43
Cand se termina concursul, ca vad ca ii trecut de zece, sa stiu daca mai incerc sa  rezolv , sa nu raman cumva cu 0 p  :lol:
54  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Happy coding / 002 Muzeu : Septembrie 10, 2005, 09:02:45
Care este numarul maxim de paznici?
55  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / 019 Pavare : August 01, 2005, 16:36:02
Eu am luat 70 p pe ea.Ii o solutie foarte simpla.Incep din coltul stanga sus si parcurg matricea.Cum gasesc spatiu liber acopar.Asa iei 50p probabil multi au facut asa.Dar mai este o chestie si poti lua 70 p.Parcurgi din toate cele 4 colturi si pastrezi solutia cea mai buna.
56  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / 016 Joc : Iulie 19, 2005, 20:13:18
Incearca sa dai niste  teste cu valori negative, eu acolo am avut greseala si dupa ce am sesizat-o am luat 100 p.
Hope it help's ...
57  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / 040 Zaharel : Iulie 16, 2005, 13:10:59
Poate sa imi dea cineva un test in care solutia este -1... Sau ii in enunt doar de forma!?
58  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 074 Heroes of Might & Magic : Iulie 16, 2005, 10:48:43
:lol:  chiar asa este, nu m-am gandit la situatia asta, mersi pentru lamurire  wink
59  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 074 Heroes of Might & Magic : Iulie 16, 2005, 01:46:31
Esti tare ma, asta era problema Wink , mersi mult ,totusi de ce ii +1?
60  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 074 Heroes of Might & Magic : Iulie 15, 2005, 22:45:46
NU cred ca ii problema cu citirea. Doar mi-au mers 9 teste pe byte. NU cred ca ii testul 7 mai cu mot si depaseste longint!!!  Eh?
61  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 074 Heroes of Might & Magic : Iulie 15, 2005, 21:11:46
Mersi pt. obesrvatie, am facut asa dar se pare ca nu asta era problema, am facut map de tip longint si tot asa Sad . Chiar ma calca pe nervi!!!  Mad

Domino:  chiar daca se garanta, pana la raspunsul final mai sunt puncte in care sunt mult mai multe drumuri...
62  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 074 Heroes of Might & Magic : Iulie 15, 2005, 03:20:29
Am luat 90 p acum
am pus in loc de longint- int64...
TEST 7   ...[0.02s]...   Incorect sau fisier iesire lipsa
Totusi int64 cred ca ajunge  Shocked . Ce altceva poate fi?
63  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 074 Heroes of Might & Magic : Iulie 15, 2005, 02:24:18
Pai mai intai verific daca Map[i,j]=0 daca da insumez vecinii.
Nu conteaza daca un vecin are obstacol. Dar totusi 30 p Sad
64  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 074 Heroes of Might & Magic : Iulie 14, 2005, 22:27:48
Eu la problema am facut asa:
 H:array[1..20,0..101,0..101]of longint;

 H[p,i,j]:=H[p-1,i-1,j]+H[p-1,i+1,j]+H[p-1,i,j-1]+H[p-1,i,j+1];
 rez:=H[1,fi,fj] +H[2,fi,fj]+...H[k,fi,fj];
Si iau doar 30 de puncte Sad
  Am incercat varianta din articol(probabil ca nu am inteles bine)
  H[p,i,j]:=H[p-1,i-1,j]+H[p-1,i+1,j]+H[p-1,i,j-1]+H[p-1,i,j+1]+H[p-1,i,j];
  rez:=H[p,fi,fj];
  Si da niste valori de te sperii....
  Ce am abordat gresit?
65  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / arhiva de probleme : Iulie 12, 2005, 13:58:56
Super ca ati bagat si problemele de la ONI, imi pierdusem speranta ca le veti pune vreodata  Surprised  . Ar fi fain daca ati pune si ceva probleme de pe campion, sunt o groaza de probleme faine   Very Happy
66  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / 023 Numere Prime : Iulie 11, 2005, 09:36:23
Eu am rezolvat de mult problema,lucrez in pascal, si tin minte ca am facut inmultire pe numere mari, si am luat 100,  nu stiu cum e treaba cu C-ul, dar nu dureaza mult implementarea inmultirii(in cartea lui Francu este o implementare scurta scrisa in C  )...
67  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Traduceti in romana forumul : Iulie 10, 2005, 11:28:53
Intradevar ar fi misto, dar gandestete, pentru unii ar fi mai dificil sa se exprime , si cine naiba crezi ca are timp si nervi sa traduca tot ce a fost scris pe forum  Shocked , eventul s-ar putea face separat un topic in care sa se scrie numai in engleza de acum in colo.Dar nu cred ca vor venii altii staini deoarece problemele trebuie sa aiba si varianta scrisa in engleza , si articolele la fel...Ar fi foarte dificil pentru organizatori,mai ales in concursuri, problemele au sanse mari sa sufere modificari...
68  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Ceva MISTO!! : Iulie 10, 2005, 10:05:21
Nu stiu cati au auzit de Lazarus, dar eu deabia de acum cateva saptamani am aflat. Acesta este foarte asemanator cu Delphi , inca mai are ceva mici bug-uri deoarece ii doar versiunea 0.9.7. Acest proiect este  open source si cross platform.Aplicatiile scrise in Delphi pot fi deschise si compilate de Lazarus, dar sunt si ceva exceptii
Citat
If the code is standard Delphi pascal and it uses the standard components found in Delphi then the answer is yes. If it uses some specific database, OCX, or DCU then the answer would be no

Kit-ul de instalare are doar 32 de mega si poate fii downlodat de pe pagina
http://www.ca.freepascal.org/Lazarus/. Iar instalat ~230 mega.  wink
    Compilatorul este mult mai lent dar merge  Exclamation .
    Avantajele sunt numerose, deoarece daca participi la ceva competitii internationale precum Join Multimedia nu trebuie sa mai dai o palarie de bani ca sa ai licenta pentru Delphi.
    Mai multe detalii pe pagina http://www.lazarus.freepascal.org/modules.php?op=modload&name=StaticPage&file=index&sURL=about
    Faza misto este ca daca dai de un bug, ti-l rezolvi tu Very Happy, bine asta in cazul celor cu multa experinta Tongue
    Dupa ce il incercati, va rog sa imi spuneti ce parere aveti Very Happy
          Have fun coding  Mr. Green
69  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Arhiva / Ce are evaluatorul? : Iulie 09, 2005, 13:47:46
Vad ca evaluatorul nu merge, este vreo problema cu el sau a fost oprit intentionat pana se dau rezultatele de la concurs?  Neutral
70  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Sondaj : Iunie 19, 2005, 17:54:49
Sa ne arati si noua rezultatele statisticii daca ii posibil Wink .
71  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / 009 Tabela : Mai 18, 2005, 14:49:30
razvan:
cand iti zice cineva ca esti beat, nu trebuie sa il crezi, cand iti zic doi...te duci si te culci. Tie deja ti-au zis vreo 4 ca esti prost  Shame on you  Silenced
72  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Jocu' meu : Mai 12, 2005, 16:32:08
felicitari,misto prezentare, atestat de nota 10+  Smile
73  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Help PLS!!!! : Mai 11, 2005, 05:59:37
Aha , am inteles, nici nu mi-a trecut prin cap sa vad daca merge la fisiere atat de mari,paginile o sa fie gata facute(mici),cand prezinta atestat-ul trebuie sa arate doar ca functioneaza....
     10x
74  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Help PLS!!!! : Mai 10, 2005, 20:49:51
Nu ai citit acolo cu atenti , ti-am spus cum l-am facut eu si cum am folosit temporizarea....
     Am inteles ce vrei sa zici tu dar, proiectul ii ok , nu apare nici macar o intentie de sacadare...
Daca totusi esti curios sa vezi cum arata intra pe http://ofgods.com/cata/. Project1.SFX.exe
  Nu ar avea rost sa fac un refresh la 0.5 secunde din moment ce totul este OK. Nu ti se pare mai fain ca atunci cand tastezi sa-ti apara imediat si rezultatul...
  Mersi pentru sugestii, dar sunt multumit de stadiul in care se afla atestat-ul.
P.S Daca sesizezi ceva bug-uri pls sa-mi spui.  Smile
75  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Help PLS!!!! : Mai 10, 2005, 15:16:35
Initial asa am facut(salvam pe HDD fisierul "temp.html" si apoi il incarcam in browser) dar daca fac cu un timer tot timpul se aude un sunetul cand incarca, si sa o tot auzi din 0.3 in 0.3 s ii cam enervant...
Totusi asi putea pune un delay(t) in momentul in care observ ca in memo s-a schimbat ceva, dar cred ca dupa fiecare tasta apasata trebuie sa mai astepti inca t sec pentru a scrie alta litera.Si nici asa nu rezolv problema.
Cu codul lui wickedman nu mai este problema, deci nu cred ca are rost sa pun o temporizare...
ii OK nu mi-a facut nici o figura...
Totusi THX pentru sugestie  Smile
Pagini: 1 2 [3] 4 5
Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines