Afişează mesaje
Pagini: 1 2 3 [4] 5
76  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Site. : Mai 09, 2005, 21:01:27
Daca omul nu ar fi lenes atunci lumea nu ar mai progresa...
De ce a construit omul masina? :lol:
77  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Help PLS!!!! : Mai 09, 2005, 17:41:54
O gramada de THX  wink
Ce sa mai zic esti bun.
In mare am inteles cam ce face...
O sa mai sap acum Smile
Mersi mult, daca ne intalnim fac cinste cu o bere  Cool
78  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Arhiva / Am descoperit un bug... : Mai 09, 2005, 16:42:56
mips:
Probabil ca ai pus variabila i locala si cine stie pe unde pierdeai...
Sau poate a avut evaluatorul un bug pentru moment si apoi s-a rezolvat.
Nu mi se pare logic sa se intample asa   Eh? .
Apropo ti-a dat WA sau eroare?
Daca ti-a dat eroare pot fi o gramada de motive...
Poate ai selectat gresit compilatorul, sau alte 100 de motive ...
79  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Jocu' meu : Mai 09, 2005, 15:15:02
Cum sta proiectul ?
Nu s-a mai auzit nimik de el de ceva timp...
Is curios sa vad ce i-ati mai facut  Very Happy

Am mai pus un robot pe net tot la adresa veche
80  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Help PLS!!!! : Mai 09, 2005, 14:57:20
Hmm acum vad...
Imi da ceva eroare...
Majoritatea instructiunilor nu le-am folosit niciodata si imi este greu sa-l modific sa vad cum ii bine...Daca poti sa rescri codul corect  Rolling Eyes
Imi da eroare la AssignDocument.
Si sincer nu prea stiu cum sa folosesc functia ...
Ce face? pune in bowser linie cu linie!?
Daca poti sa dai un exemplu cum se foloseste functia...
Sau o pagina web din care sa ma documentez...

M-am uitat prin Help, mi-am dat seama in mare cam ce face...
81  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Help PLS!!!! : Mai 09, 2005, 14:36:05
THX all  Smile
Legat de timer...
Nu merge, cum trebuie + tot se aude sunetul ala aiurea cand incarca pagina...
Am incercat cu un delay dar tot nu merge...
Wickedman mersi pentru cod o sa incerc asa, sper sa si inteleg tot ce face acolo ca trebuie sa-l si explic  wink
82  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Help PLS!!!! : Mai 08, 2005, 19:55:22
Am nevoie repede de ajutor...
Lucrez la un atestat pentru un prieten si am un bug pe care nu stiu cum sa-l rezolv. Am facut un editor simplu de HTML.
Arata cam asa:
Cod:

+---------------------------------+
|                                 |
|  web browswer                   |
|                                 |         <- aici arata pagina
|                                 |
|                                 |                      
+---------------------------------+

+---------------------------------+
|                                 |
|    Editor(gen Notepad)          |
|                                 |        <- Editor
|                                 |
|                                 |                      
+---------------------------------+

In momentul in care scriu  sau sterg o litera din Editor salveaza un fisier "temp.html" iar apoi Web Browser-ul incarca fisierul....
codul arata asa :
Cod:

procedure TForm1.Memo1Change(Sender: TObject);
begin
 Memo1.Lines.SaveToFile('temp.html');
 WebBrowser1.Navigate('d:\jhj\temp.html'); //am scris calea direct...
end;

Problema:
In momentul in care scriu mai repede imi da eroare si spune :
'Cannot create file d:\jhj\temp.html' . The process cannot acess the file because it is  being used by another process.

Atestat-ul il puteti descaraca de pe pagina :

http://ofgods.com/cata/atestat/ Proiectul este arhivat SFX.

Va rog mult , daca stiti sa rezolvati problema scrieti-mi cat mai repede posibil...

                                 Multumesc anticipat!
83  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / 016 Joc : Aprilie 29, 2005, 23:34:15
Ii ok acuma!?  wink
84  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / 012 Pietre : Aprilie 29, 2005, 16:30:16
Am pus cod-ul care merge pentru test-ul 1,pentru ca  m-am gandit ca  cineva si-ar putea da seama daca scapa o situatie...Majoritatea au WA testul 1.
85  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / 016 Joc : Aprilie 29, 2005, 15:42:16
pe solutia urmatoare...
Cod:

for i:=1 to n do
    for j:=1 to m do
        begin
         sol[i,j]:=a[i,j]-max[i,j];
         max[i,j]:=maxim(max[i,j],sol[i,j]);
         max[i,j+1]:=maxim(max[i,j],max[i,j+1]);
         max[i+1,j]:=maxim(max[i,j],max[i+1,j]);
         if Vmax<sol[i,j] then
            begin
             Vmax:=sol[i,j];
             si:=i;sj:=j;
            end;
        end;

Iau 30 p... Daca , calculez max babeste si nu iau punctul [i,j] iau
60p ,ultimele 4 teste nu se incadreaza in timp...
Pentru solutia de 30 p nu determina totdeauna max corect dar nu stiu de
ce...  Neutral

Edit:

Cosmin: probabil ca te refereai la mine...
Ce am scris eu acolo era o prostie , luam 0 p pe ea... :lol:
86  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Jocu' meu : Aprilie 29, 2005, 08:51:01
Ma bucur ca ti-a placut  Very Happy , sper sa-l puneti... Deabia astept....
P.S am mai vazut in imaginile de pe net ca mai apare un robot identic cu eroul... Dar eu nu l-am gasit  Confused
87  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Jocu' meu : Aprilie 28, 2005, 19:17:43
Le-am termiat ...
http://ofgods.com/cata/
Sper sa-ti placa...
P.S sunt facute in Paint Shop Pro 8 deci sa nu-ti inchipui ca ii ceva super ...
88  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / 012 Pietre : Aprilie 28, 2005, 16:30:06
Uite aici codul meu... Pentru 5 puncte , intradevar ce am scris eu in urma nu era suficient, am implementat din nou program-ul  pt. ca il pierdusem...
Merge pentru test-ul 1...
Cod:

program pietre;
var f,g:text;
    i,t,A,B:integer;

procedure calcul;
var q:longint;
begin
assign(g,'pietre.in');reset(g);
assign(f,'pietre.out');rewrite(f);
readln(g,t);
for i:=1 to t do
    begin
     readln(g,A,B);
     if a>b then begin
         a:=a+b;b:=a-b;a:=a-b;
        end;
     if(a=1)and(b>2) then writeln(f,'1')
        else if(a=1)and(b=2) then writeln(f,'2');
     if(a=b)or(a=2) then writeln(f,'1')
     else
     if((a=b-1)and(a>1))or(a=0) then writeln(f,'1')
         else if a>2 then begin
           q:=a-3;b:=b-q;
           if((b-a)mod 2=0)and(b>a) then  writeln(f,'2')
              else writeln(f,'1');
         end;
    end;
close(g);close(f);
end;
begin
calcul;
end.
89  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / 012 Pietre : Aprilie 27, 2005, 23:18:14
Eu nu mi-am batut prea mult capul la problema asta dar, dintre toate testele imi iese doar testul 1, deci probabil este una din conditiile care le-am pus eu mai sus...Nu ai scapat una din situaii?
...
90  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Jocu' meu : Aprilie 27, 2005, 21:52:47
Oky, uite mi-e mi-a venit o idee , cred ca ar arata mult mai bine...
Robotelul sa aiba un fel de machine gun in loc de pistol... ceva gen ca in Quake, sta ceva timp pana incarca , iar apoi brrrrr.... Get it....Ar fi jocul mult mai distractiv, iar robotelul sa se roteasca foarte incet... Ca tu sa ai ceva timp ca sa te feresti de gloante...
Eu deja m-am apucat sa fac o shita a robotelului... Cand o termin o sa ti-o arat Tongue
91  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Jocu' meu : Aprilie 27, 2005, 21:28:22
Cum ai postat am si descarcat patch-ul Smile super misto, arata cu mult mai bine...Super ca se misca si mana in momentul in care tragi... Si gloantele de la robotei mi se pare ca iai modificat...Bine ca ai pus si texturile... Mai ma joc si eu un pic cu ele sa vad cum arata Tongue...
92  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / 046 Text : Aprilie 27, 2005, 15:56:14
Eu am facut citirea caracter cu caracter... Iau 90 p pe ea, la un test imi da WA...Eu lucrez in Pascal, in C nu stiu ce sa zic...

P.S mirceanu:
1.  Pls, nu incepe iarasi cu cine ia locul I...  :lol:
2.  De ce zici tu ca pascalul este varza... Ai gasit tu ceva naspa la el !?, la olimpiada se pot rezolva la fel de bine si in pascal si in C... Fiecare au avantaje si dezavantaje...
Sa-mi spui ce ai gasit naspa la pascal, cred ca vb. gura fara tine...
93  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / pics from oni2005 : Aprilie 27, 2005, 15:20:56
Hehehe, ce rai sunt unii oamenii  :lol:  :lol:  :lol: ...
Dar original, cel putin eu nu am mai patit sau vazut asa ceva...  :lol:
94  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Cineva care se pricepe in Delphi? : Aprilie 27, 2005, 15:14:39
1000 X THX  Surprised
Un engine3D super ...dar si in delphi Smile)) ce-ti puteai dori mai mult....
Raman dator wink
95  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Cineva care se pricepe in Delphi? : Aprilie 26, 2005, 16:44:38
Am o probelma, mi se pare foarte ciudata...
Vreau sa fac un efect de luminare a imaginii, cu o anumita culoara...
Acum problema:
1.Daca pun sa imi lumineze cu rosu imi lumineaza cu albastru
2.Daca pun sa imi lumineze cu verde imi lumineaza cu verde
3.Daca pun sa imi lumineze cu albastru imi lumineaza cu rosu.
Vad ca imi inverseaza R cu B
Iar codul meu este urmatorul:
...
pro:=pro*p div 100;
r:=A.bscan[i,j].Red   +(getRvalue(cul)*pro div 100);  //adaugam p% din culoare
g:=A.bscan[i,j].Green +(getGvalue(cul)*pro div 100);
b:=A.bscan[i,j].Blue  +(getBValue(cul)*pro div 100);
               if r>255 then r:=255;                 // in caz ca am depasit valoarea maxima admisa o trunchem la 255
               if g>255 then g:=255;
               if b>255 then b:=255;
               red:=r;
               green:=g;
               blue:=b;
...
OBS: cul:Tcolor
         Functile GetRValue,GetGValue... returneaza bine valoarea...
M-am uitat cu atentie in cod dar vad ca nu am inversat nimik    
 Shocked
96  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Cineva care se pricepe in Delphi? : Aprilie 26, 2005, 15:42:11
THX , singura pagina de pe care am gasit sa o comanzi este amazon...
Trimite si in Romania? din cate stiam eu nu... Anxious .
97  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Jocu' meu : Aprilie 24, 2005, 17:56:31
THX, am gasit ceva interesant pe gamasutra.
P.S Vroiam sa scriu quest(o misiune mica)... Smile
98  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Jocu' meu : Aprilie 24, 2005, 12:37:01
Apropo, stii o pagina care sa-ti arate cum trebuie sa ai datele structurate?Am incercat sa mai fac ceva jocuri, dar codul imi iesea cam incalcit si in final abandonam , probabil din cauza ca imi propuneam prea multe  :lol: . Eu incerc sa fac un joc gen Fallout, problema cea mai mare este cu quet-urile...Eu lucrez in Delphi...Daca ma poti ajuta Smile
99  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Jocu' meu : Aprilie 24, 2005, 12:03:32
Mie imi merge, de cat timp lucrezi la el? cred ca ai lucrat o groaza de timp...Controlul robotului ii bun, dar lupata nu este chiar asa de interesanta...Trebuie sa mai lucrezi la AI, inamicii te uramaresc tot timpul...Culorile sunt cam triste...Trebuie sa mai lucrezi la harta. Modelele sunt cam patratoase, nu ii nimic rotunjit, totusi roboteii sunt mai interesanti. Interesanta arma nr 2, cum pierzi controlul Tongue.
    La arma nr 3, in momentul in care tragi lumina este foarte mare iar la impact foarte mica....
     Nu am observat nici un bug, daca bagi mai multe modele de roboti si mai lucrezi la AI, cred ca o sa fie super. Totusi parca este destul de dificil sa tintesti...
     Ai mai putea face o chestie, sa para mai real, in momentul in care se deplaseaza sa se clatine usor camera in sus si jos.Si eventual si ceva sunet de robot...
     Ar fi misto sa bagi si un film de vreo 5 minute ca introducere ...
     Proiectul ii misto, dar se mai poate inbunatatii, iti urez succes in continuare Smile
100  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Downloads / Stii URL-uri interesante legate de informatica ? : Aprilie 24, 2005, 08:22:09
Hmmm, is curios daca foloseau testele de acolo...Dar nu cred
Pagini: 1 2 3 [4] 5
Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines