Afişează mesaje
Pagini: 1 2 [3] 4 5 ... 27
51  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Bug reports : Iunie 01, 2009, 16:39:58
Stiu ca a picat (iarasi) evalul. Sunt niste probleme cu netul!
O sa incerc sa fac scandal ca deja incep sa ma enerveze, dar cred ca problema va mai persista o vreme.
52  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Bug reports : Mai 22, 2009, 11:51:18
fixed!
Trebuie neaparat sa il facem sa porneasca singur dupa ce pierde conectivitatea. Sper sa am timp in curand sa adresez problema.

Multumesc oricum ca anuntati cand pica evalul. Asa pot sa intru repede sa ii dau restart.
53  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Bug reports : Mai 15, 2009, 23:32:11
Restared. mersi de notificare! A picat putin curentul azi.. Neutral
54  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: probleme Mingw : Aprilie 23, 2009, 17:44:51
Nu stiu ce sa zic despre debug, sigur ai dezactivat tu ceva. Incearca sa reinstalezi.

Cat despre linii formatate aiurea, asta e din cauza ca folosesti taburi (caracterul \t). Taburile sunt afisate diferit in functie de editor. Notepad le considera ca 8 spatii, MinGW Dev Studio probabil le considera ca 4 spatii. Multe programe pot fi configurate in aceasta privinta. La orice editor de surse poti sa ii spui cat de mare sa considere un tab.
Totodata pot fi inlocuite taburile cu spatii.
55  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: probleme Mingw : Aprilie 23, 2009, 17:01:40
Cum initializezi? Ai pus LL la sfarsit, like:
long long x = 1234567890LL;
56  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: probleme Mingw : Aprilie 23, 2009, 16:04:32
Daca mai aveti probleme cu MinGW va rog sa specificati si versiunea, de unde l-ati instalat si daca il folositi impreuna cu alte programe (ex: Code::Blocks)
Eu am testat pachetul infoarena (ce include MinGW). Vista x64 este chiar sistemul de operare pe care am testat cel mai mult, fiind cel pe care il folosesc acasa. Pana acum eu nu am avut probleme.
57  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Bug reports : Aprilie 23, 2009, 15:42:02
A avut o pana de net si "s-a impotmolit", acum e ok.
58  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: MinGW : Aprilie 22, 2009, 21:48:46
Da, m-am mai interesat mai atent si se pare ca MinGW nu suporta typeof. Oricum nu iti sugerez sa folosesti typeof pentru ca nu este standard.
59  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: MinGW : Aprilie 22, 2009, 21:29:19
incearca __typeof
60  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Bug reports : Aprilie 04, 2009, 21:57:16
Mai degraba a fost de la Hostway si peeringul intre retele.
Eu de exemplu nu am avut nici cea mai mica problema cu siteul, dar altor persoane de pe RDS nu le-a mers siteul.
61  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Design, aspect grafic, uzabilitate : Martie 29, 2009, 17:58:11
Propun sa se scada cu 1 dimensinea fontului din tabelul cu joburile din evaluator. Ar arata ceva mai bine in pagina.
Ca sa intelegeti la ce ma refer, din firefox scadeti dimensiunea paginii cu CONTOL + - (control si tasta minus)
62  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: MinGW : Martie 27, 2009, 12:35:10
Mi se pare ca debuggerul din MinGW uneori vede alt scope al variabilelor. Pot sa pun pariu ca in primul caz mai aveai o variabila s declarata pe undeva, dar nu era in scope, iar in al doilea caz mai aveai foruri cu i
63  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: Despre oji.... : Martie 27, 2009, 11:44:21
 Winner 1st place
Pacat ca lotul national de juniori este pe medii borland...  Thumb down
Dar ceva imi spune ca e o decizie internationala
64  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 000 A+B : Martie 26, 2009, 00:20:35
Eu zic sa scriem un articol in care explicam cum se ia 100 de puncte pe problema A+B.
Au fost dezbatute multe idei pe acest thread de forum si lumea nu are timp sa stea sa citeasca 5 pagini de mesaje.
Poate un articol orientat spre un rezultat este mai atractiv pentru utilizatorii incepatori decat 4 articole separate care explica standardul C++, diferentele intre Borland si GNU C, etc.

Cele mai comune greseli:
1. %i in loc de %d la citirea cu fscanf. Si eu am facut multa vreme greseala asta si am folosit %i pana m-am prins ca intr-un exemplu numerele incep cu 0 si le citeste in baza 8. Concluzie: folositi %d!
2. Lipsa liniei "using namespace std" pentru cei care folosesc streamuri. Aceasta linie trebuie adaugata in program daca folositi bibleoteca <fstream> (fara .h).
3. Functia main trebuie sa intoarca int. Functia main trebuie declarata "int main()"
4. Lipsa bibliotecilor corecte. fscanf/fprintf se gasesc <stdio.h>, ifstream/ofstream se gasesc in <fstream.h> (sau in <fstream> dar trebuie adaugata linia "using namespace std").
5. Nerespectarea restrictilor de citire/ scriere. Poate nu se citeste din fisier, poate se folosesc cai absolute (nu folositi "C:\adunare.in", ci "adunare.in") sau poate se afiseaza "a+b=". Programul trebuie sa afiseze doar ce i se cere in enunt. Nimic mai mult, nimic mai putin.
(6.) Neintelegerea erorilor descrise de evaluator. Desi sunt multe de spus, primul lucru de facut este sa fie citite erorile! Evaluatorul scrie in engleza si iti spune in general si linia de cod la care ai probleme. Smile

Desigur, toate aceste erori pot fi evitate daca se citeste documentatia

Totodata lumea ar trebui sa inteleaga ca desi problema este simpla, pentru incepatori este exact "primul pas". Cum ar fi sa rada lumea de voi cand ati incercat prima data sa mergeti pe role. Hai, fiti sinceri, ati cazut cel putin o data! Fiti mai intelegatori cu cei noi si incercati sa nu va dati mari ca ati rezolvat problema A+B si ati luat 100 de puncte pe ea!
Si sa incercam sa nu scriem pe forumul unei probleme daca nu avem ceva de adaugat cu referire la problema. Avem forumuri de discutii dedicate. Wink
65  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Răspuns: Concursuri virtuale : Martie 22, 2009, 23:37:58
Mi se pare mie sau spatiul dintre "Concursuri" si "Concursuri virtuale" e un pic mai mare ca intre restul sectiunilor?
Cred ca din cauza de la "nou!" Dar cred si ca difera si de la browser la browser cat de sesizabila e acea diferenta.
66  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Răspuns: Concursuri virtuale : Martie 21, 2009, 19:08:40
Da, se pare ca doar adminii pot vedea rezultatele...
67  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Răspuns: Concursuri virtuale : Martie 21, 2009, 19:07:03
La ce concurs virtual te referi?
De exemplu, la "a_short_round" se poate vedea clasamentul: http://infoarena.ro/runda/a_short_round/clasament
68  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Răspuns: Concursuri virtuale : Martie 21, 2009, 17:26:24
Deci, pe pagina cu concursurile virtuale timpul este afisat in UTC, iar in pagina concursului timpul este afisat in ora locala.
69  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Răspuns: Concursuri virtuale : Martie 21, 2009, 17:12:02
Nu stiu inca care e timpul corect. Nici nu stiu exact cauza. Este posibil ca de acum inainte sa nu mai existe problema asta, o sa investighez!
Banuiala mea: timpul corect este cel care apare in pagina concursului.

LE: Da, timpul pe care evaluatorul il ia in calcul este cel de pe pagina concursului, puteti verifica cu concursul "cupadetest" care cred ca se termina la ora 19:00
70  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Răspuns: Concursuri virtuale : Martie 21, 2009, 17:02:41
Este posibil ca probleme aparute la concursurile virtuale sa fi fost cazuate din cauza evaluatorului care nu fusese actualizat la versiunea pentru concursuri virtuale.
V-as ruga sa incercati din nou sa organizati un concurs virtual si sa vedeti daca merge.
71  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Evaluator defect : Martie 21, 2009, 16:55:22
fixed!
72  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Evaluator defect : Martie 20, 2009, 21:03:25
Cristi a fixat evalul si i-am schimbat locatia. Acum accesul fizic la el este mult mai facil. Smile
73  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Parsare : Februarie 27, 2009, 00:02:00
Toata ideea parsarii se leaga de operatiile cu discul, care sunt foarte incete.
Daca citesti numar cu numar, practic citesti cate ~4 bytes de-odata din fisier. Deci un numar mare de citiri de volum mic.
Dar daca citesti o singura data tot continutul fisierului dintr-o bucata, citirea o sa mearga mai repede. "parsarea" datelor in memorie dureaza mai putin decat daca ai citi "bucatica cu bucatica" din fisier.

Cel mai optim este sa citesti in bucati de X MB, unde X este bufferul hardului. (dar asa ceva nu prea este aplicabil la concursuri). Poti testa cu diferite valori pentru X si sa vezi ce performate obtii (hint: sa fie puteri ale lui 2). Dupa ce citesti bucatiile le lipesti in memorie si le parsezi.

Dar cu ultimile versiuni de compilatoare streamurile au devenit ceva mai rapide. Unul din aceste motive este ca au imbunatatit citirea. Deci nu stiu daca se mai merita sa parsezi inputul. Trebuie testat. (pentru fisiere de dimensiuni mari)
74  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Probleme Internet Explorer : Februarie 24, 2009, 11:26:16
Nu am avut timp sa testam prea mult siteul in internet explorer 8. O sa facem asta pe viitor.
Stiu ca IE8 are "compatibility mode" ce schimba modul de rendare a paginilor. Problema persista chiar daca folosesti aceasta optiune? (sau daca nu o folosesti?)
75  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: Despre oji.... : Februarie 24, 2009, 11:22:53
Puteti citi despre cateva din diferentele BorlandC-MinGW aici.
Iar la sectiunea alternative puteti citi si despre alte alternative luate in considerare (inclusiv Code::Blocks)
Pagini: 1 2 [3] 4 5 ... 27
Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines