Atenţie! Aceasta este o versiune veche a paginii, scrisă la 2010-02-23 15:57:30.
Revizia anterioară Revizia următoare
Revizia anterioară Revizia următoare
Selectati destinatia.
Programare dinamica
Grafuri
- Parcurgere in latime BFS [problema clasica]
- Parcurgere in adancime DFS [problema clasica]
- Algoritmul lui Dijkstra [problema clasica]
- Algoritmul Bellman-Ford
- Flux maxim
- Flux maxim de cost minim
- Lowest Common Ancestor
- Lant hamiltonian
- Lant eulerian
- 2-SAT
- Componente tare conexe
Structuri de date
- Arbori de intervale [problema clasica]
- Arbori indexati binar [problema clasica]
- Range Minimum Query
- Ortogonal Range Search
Cautare
Sortare
Siruri de caractere
Backtracking
Divide et Impera
Matematica
- Ciurul lui Eratostene [problema clasica]
- Algoritmul lui Euclid [problema clasica]
- Exponentiere rapida [problema clasica]
- Formula
- Combinatorica [problema clasica]
Geometrie
- Ad-hoc
- Baleiere
- Aria unui poligon
- Intersectie de poligoane
- Teorema lui Pick
- Infasuratoare convexa
- Rotating calipers
- No fit polygon