Revizia anterioară Revizia următoare
Arhiva educationala
Se propune construirea unei noi arhive de probleme care sa aiba exclusiv scop educational. Spre deosebire de probleme de concurs in care se imbina mai multi algoritmi si rezolvarea de obicei nu este evidenta, problemele din aceasta arhiva vor fi create special pentru cei care vor sa invete cum sa implementeze un algoritm sau o metoda de rezolvare anume. Se va permite accesul la teste, surse si se vor da si link-uri catre documentatie. Mai multe despre acest proiect gasiti aici.
Cum ne poti ajuta?
1. Ofera sugestii la dezvoltarea proiectului.
2. Contribuie cu feedback pentru a imbunatati calitatea problemelor existente.
3. Vino cu idei pentru probleme noi.
Ajuta si tu la randul tau comunitatea infoarena!
Echipa implicata in proiect
Momentan, pentru a obtine o eficienta mai buna, recrutarea voluntarilor pentru dezvoltarea arhivei educationale a fost oprita. Echipa care contribuie activ la dezvoltarea arhivei educationale este alcatuita din:
- Filip Cristian Buruiana •filipb (coordonator de proiect)
- Paul-Dan Baltescu •pauldb (coordonator de proiect)
- Savin Tiberiu •devilkind
- Marius Stroe •Marius
- dragus marius •mariusdrg
- Lucian Boca •amadaeus
Multumim celor care ne-au ajutat pana acum:
- Bogdan-Cristian Tataroiu •bogdan2412
- Cezar Mocan •CezarMocan
- Florian Marcu •Florian
- Gabriel Bitis •gabitzish1
- Tabara Mihai •Tabara
- Ionescu Vlad •Dastas
- Bogdan-Alexandru Stoica •fireatmyself
- Bondane Cosmin •cos_min
- Tudorica Constantin Alexandru •tudalex
- Sima Cotizo •sima_cotizo
- Pripoae Teodor Anton •toni2007
- Toma Radu •tm_radu
- Gavrila Vlad •GavrilaVlad
- Serban Andrei Stan •savim
- Florin Ghesu •floringh06
Documentatie
Fiecare voluntar are obligatia sa citeasca urmatoarele materiale inainte de a putea trece efectiv la lucru:
Continutul arhivei
In tabelul de mai jos se afla probleme la care se lucreaza in momentul de fata. Finalizarea lor reprezinta unul dintre KR-urile din Q4, 2008.
Denumire problema | Voluntar | Finalizat |
---|---|---|
Quicksort | Lucian Boca •amadaeus | |
Parcurgere BFS | Paul-Dan Baltescu •pauldb | |
Hashuri | Filip Cristian Buruiana •filipb | |
Ciclu eulerian | Lucian Boca •amadaeus | |
Trie | Lucian Boca •amadaeus | |
Double Ended Queue | Paul-Dan Baltescu •pauldb | |
Heapuri | Savin Tiberiu •devilkind | |
Infasuratoare convexa | dragus marius •mariusdrg | |
Arbore partial de cost minim | dragus marius •mariusdrg | |
Componente tare conexe | Marius Stroe •Marius | |
Componente biconexe | Marius Stroe •Marius | |
Cuplaj maxim | Marius Stroe •Marius | |
Flux | Savin Tiberiu •devilkind | |
Flux maxim de cost minim | Paul-Dan Baltescu •pauldb | |
Invers modular | dragus marius •mariusdrg | |
Paduri de multimi disjuncte | Savin Tiberiu •devilkind |
In tabelul de mai jos se afla sugestii privind algoritmii care trebuie sa se gaseasca sub forma de probleme in arhiva educationala. Puteti veni oricand cu propuneri si sugestii de probleme noi pe forum!
Paul: Ar trebui facut un topic nou pentru asta. Nu am timp acuma. Postul de deschidere trebuie sa fie foarte clar si la subiect.
Denumire problema | Categoria |
---|---|
Algoritmul lui Gauss | Matematica |
Principiul includerii si excluderii | Matematica |
Submultimi | Backtracking |
Knapsack | Programare dinamica |
Subsecventa de suma maxima | Programare dinamica |
Lant hamiltonian | Algoritmi pe grafuri |
Algoritmul Bellman-Ford | Algoritmi pe grafuri |
Cuplaj maxim de cost minim | Algoritmi pe grafuri |
Lowest Common Ancestor | Algoritmi pe grafuri |
2SAT | Algoritmi pe grafuri |
Siruri de sufixe | Siruri de caractere |
Arbori de sufixe | Siruri de caractere |
Arbori de intervale aplicatie 1 | Structuri de date |
Arbori de intervale aplicatie 2 | Structuri de date |
Arbori de intervale aplicatie 3 | Structuri de date |
Arbori de intervale aplicatie 4 | Structuri de date |
Algoritmi O(sqrtN) | Structuri de date |
Treapuri | Structuri de date |
Intersectia a doua drepte | Geometrie |
Aria unui poligon | Geometrie |
Punct in poligon | Geometrie |
Diagrame Voronoi | Geometrie |
Distanta minima intre doua puncte in plan | Geometrie |
Distanta maxima intre doua puncte in plan | Geometrie |
Sprague-Grundy | Jocuri |
Statistici de ordine | Diverse |
Operatii pe numere mari | Diverse |