Revizia anterioară Revizia următoare
Arhiva educationala
Se propune construirea unei noi arhive de probleme care sa aiba exclusiv scop educational. Spre deosebire de probleme de concurs in care se imbina mai multi algoritmi si rezolvarea de obicei nu este evidenta, problemele din aceasta arhiva vor fi create special pentru cei care vor sa invete cum sa implementeze un algoritm sau o metoda de rezolvare anume. Se va permite accesul la teste, surse si se vor da si link-uri catre documentatie. Mai multe despre acest proiect gasiti aici.
De ce m-as baga?
1. Vei invata cum se creeaza probleme pe infoarena
2. Vei deveni cunoscut
3. Poti invata mai multe despre subiectele care le abordezi, lucrand alaturi de veteranii din echipa infoarena
4. Munca ta va ajuta mii de persoane sa invete informatica, si intreaga comunitate iti va fi rescunoscatoare
Cum pot sa contribui?
Momentan, pentru a obtine o eficienta mai buna, recrutarea voluntarilor pentru dezvoltarea arhivei educationale a fost oprita. Echipa care contribuie activ la dezvoltarea arhivei educationale este alcatuita din:
Filip Cristian Buruiana •filipb (coordonator de proiect)
Paul-Dan Baltescu •pauldb (coordonator de proiect)
Savin Tiberiu •devilkind
Marius Stroe •Marius
dragus marius •mariusdrg
Lucian Boca •amadaeus
Multumim celor care ne-au ajutat pana acum:
Bogdan-Cristian Tataroiu •bogdan2412
Cezar Mocan •CezarMocan
Florian Marcu •Florian
Gabriel Bitis •gabitzish1
Tabara Mihai •Tabara
Ionescu Vlad •Dastas
Bogdan-Alexandru Stoica •fireatmyself
Bondane Cosmin •cos_min
Tudorica Constantin Alexandru •tudalex
Sima Cotizo •sima_cotizo
Pripoae Teodor Anton •toni2007
Toma Radu •tm_radu
Gavrila Vlad •GavrilaVlad
Serban Andrei Stan •savim
Florin Ghesu •floringh06
Documentatie
Fiecare voluntar are obligatia sa citeasca urmatoarele materiale inainte de a putea trece efectiv la lucru:
Continutul arhivei
In tabelul de mai jos se afla probleme la care se lucreaza in momentul de fata. Finalizarea lor reprezinta unul dintre KR-urile din Q4, 2008.
Denumire problema | Voluntar | Finalizat |
---|---|---|
Quicksort | ||
Parcurgere BFS | ||
Hashuri | ||
Ciclu eulerian | ||
Trie | ||
Double Ended Queue | ||
Heapuri | ||
Infasuratoare convexa | ||
Arbore partial de cost minim | ||
Componente tare conexe | ||
Componente biconexe | ||
Cuplaj maxim | ||
Flux | ||
Flux maxim de cost minim | ||
Invers modular | ||
Paduri de multimi disjuncte |
In tabelul de mai jos se afla sugestii privind algoritmii care trebuie sa se gaseasca sub forma de probleme in arhiva educationala. Puteti veni oricand cu propuneri si sugestii de probleme noi pe forum!
Paul: Ar trebui facut un topic nou pentru asta. Nu am timp acuma. Postul de deschidere trebuie sa fie foarte clar si la subiect.
Denumire problema | Categoria |
---|---|
Algoritmul lui Gauss | Matematica |
Principiul includerii si excluderii | Matematica |
Submultimi | Backtracking |
Knapsack | Programare dinamica |
Subsecventa de suma maxima | Programare dinamica |
Lant hamiltonian | Algoritmi pe grafuri |
Algoritmul Bellman-Ford | Algoritmi pe grafuri |
Cuplaj maxim de cost minim | Algoritmi pe grafuri |
Lowest Common Ancestor | Algoritmi pe grafuri |
2SAT | Algoritmi pe grafuri |
Siruri de sufixe | Siruri de caractere |
Arbori de sufixe | Siruri de caractere |
Arbori de intervale aplicatie 1 | Structuri de date |
Arbori de intervale aplicatie 2 | Structuri de date |
Arbori de intervale aplicatie 3 | Structuri de date |
Arbori de intervale aplicatie 4 | Structuri de date |
Algoritmi O(sqrtN) | Structuri de date |
Treapuri | Structuri de date |
Intersectia a doua drepte | Geometrie |
Aria unui poligon | Geometrie |
Punct in poligon | Geometrie |
Diagrame Voronoi | Geometrie |
Distanta minima intre doua puncte in plan | Geometrie |
Distanta maxima intre doua puncte in plan | Geometrie |
Sprague-Grundy | Jocuri |
Statistici de ordine | Diverse |
Operatii pe numere mari | Diverse |