Pagini: [1]   În jos
  Imprimă  
Ajutor Subiect: Brain dump: Job in Silicon Valley  (Citit de 2465 ori)
0 Utilizatori şi 1 Vizitator pe acest subiect.
Cosmin
Echipa infoarena
Nu mai tace
*****

Karma: 351
Deconectat Deconectat

Mesaje: 1.799



Vezi Profilul
« : Mai 02, 2012, 10:30:45 »

http://infoarena.ro/blog/braindump-job-silicon-valley
« Ultima modificare: Mai 02, 2012, 11:46:42 de către Cosmin Negruseri » Memorat
Mishu91
Nu mai tace
*****

Karma: 169
Deconectat Deconectat

Mesaje: 751



Vezi Profilul
« Răspunde #1 : Mai 02, 2012, 11:51:50 »

Chiar mi s-au parut super misto challengurile de la Facebook si Spotify, dar prima problema de la Dropbox mi se pare putin dubioasa, intrucat din ce am gasit pe net pana acum, problema nu admite solutie polinomiala (recunosc, s-ar putea sa nu fi gasit cea mai de incredere sursa), iar limita lor e N=100.

Cred ca pentru recrutare, challengurile de genul asta sunt mult mai relevante decat un CV + un covering letter (pe care am mari indoieli ca le citeste cineva de la cap la coada).
Memorat
Cosmin
Echipa infoarena
Nu mai tace
*****

Karma: 351
Deconectat Deconectat

Mesaje: 1.799



Vezi Profilul
« Răspunde #2 : Mai 02, 2012, 11:53:36 »

In practica mai trebuie sa rezolvi si probleme ce nu au solutie polinomiala Smile.

Eu as incerca mai multe greedyuri randomizate pe problema respectiva.
« Ultima modificare: Mai 02, 2012, 18:59:25 de către Cosmin Negruseri » Memorat
Cosmin
Echipa infoarena
Nu mai tace
*****

Karma: 351
Deconectat Deconectat

Mesaje: 1.799



Vezi Profilul
« Răspunde #3 : Mai 27, 2012, 03:48:45 »

Ovidiu, imi place cum descrii ce testezi in interviu. Si sunt de acord ca nu exista studii clare cu rezultatele testelor de diferite tipuri pentru a selecta programatori care o sa aiba succes la servici.

Doua observatii:
Cred ca puzzleuri de gandire laterala nu prea da nimeni. Se dadeau intr-o vreme la Microsoft.