•dornescuvlad
|
|
« : Noiembrie 12, 2009, 15:35:02 » |
|
poate cineva sa posteze alg lui lee va rog? eventual cu niste explicatii?multumesc am inteles algoritmul de parcurgere in latime,mai departe nu stiu ce sa fac.n-am rabdare pana imi explica profesorul,vreau sa stiu acum
|
|
« Ultima modificare: Noiembrie 12, 2009, 16:21:59 de către Dornescu Vlad-Eugen »
|
Memorat
|
|
|
|
|
•dornescuvlad
|
|
« Răspunde #2 : Noiembrie 12, 2009, 19:43:18 » |
|
omule nu cunosc decat limbajul clasic c++.daca puteam descifra,fii sigur ca nu mai intrebam
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•Mishu91
|
|
« Răspunde #3 : Noiembrie 12, 2009, 21:12:50 » |
|
Încearcă să înțelegi algoritmul, nu o sursă. Descrierea de acolo e destul de bună, clarifică in mare algoritmul.
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•alexandru92
|
|
« Răspunde #4 : Noiembrie 13, 2009, 18:34:46 » |
|
omule nu cunosc decat limbajul clasic c++.daca puteam descifra,fii sigur ca nu mai intrebam
Nu exista limbajul clasica c++. Exista c++ si c. Cand zici c++ ma gandesc la STL si OOP, ma rog si multe alte chesti, tu poate cunosti "c" ( adica daca inlocuiesti cin/cout cu scanf/printf ar fi un program in c ). Oricum, cum am zis s-a vorbit de mai multe ori pe forum, cauta! Acela a fost primul topic gasit ps: lee e un simplu bfs ... daca tot ai zis ca l-ai inteles
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•sima_cotizo
|
|
« Răspunde #5 : Noiembrie 13, 2009, 20:23:59 » |
|
tu poate cunosti "c" ( adica daca inlocuiesti cin/cout cu scanf/printf ar fi un program in c ). Ai STL acolo. Daca esti asa binevoitor, incearca sa ii explici si fara STL. @Vlad: totusi, Alexandru are dreptate. Lee-ul este un BFS in limbaj popular la noi.
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•dornescuvlad
|
|
« Răspunde #6 : Noiembrie 14, 2009, 13:39:56 » |
|
poate cineva sa posteze alg lui lee va rog? eventual cu niste explicatii?multumesc am inteles algoritmul de parcurgere in latime,mai departe nu stiu ce sa fac.n-am rabdare pana imi explica profesorul,vreau sa stiu acum mah pana la urma tu ce vrei. nu cumva ai nevoie de algoritmul pentru problema labirintului cu matrice?? da asta am vrut
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•alexandru92
|
|
« Răspunde #7 : Noiembrie 14, 2009, 19:05:06 » |
|
O sa scriu "lee-ul" in pseudocod a.i toti o sa-l inteleaga. Structuri de date folosite: L - retine lista de adiacenta a grafului x - nodul de start y, u - un nod din graf Q - o coada de tip intreg begin, end - pozitia de inceput si sfarsit a cozi dis - un vector , initial contine doar 0, retin distanta de la nodul x la orice alt nod, daca se poate begin=end=1; Q[begin]=x; pentru begin=1 pana la end executa y=Q[begin]; pentru u <- L[y] executa //pentru u aparatinand lui L[y] executa daca 0 == dist[u] atunci dist[u]=dist[y]+1; sfarsit_daca; sfarsit_pentru; sfarsit_pentru;
Sper sa intelegi ...
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•alexandru92
|
|
« Răspunde #8 : Noiembrie 14, 2009, 20:27:14 » |
|
il gaseshti in cartile pentru grupele de performantza. si nu NU E CU GRAFURI BFS SAU ALTA ABUREALA E DOAR LEE
Lee e un simplu BFS, desigur el poate fi adaptat
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•wefgef
|
|
« Răspunde #9 : Noiembrie 15, 2009, 00:14:17 » |
|
Incercati sa nu va abateti de la topic, puteti sa va purtati disputele in privat. Legat de si nu NU E CU GRAFURI BFS SAU ALTA ABUREALA E DOAR LEE
Nu e bine sa sustii sus si tare o chestiune, mai ales cand nu stapensti subiectul, si pe deasupra nici nu ai dreptate.
|
|
|
Memorat
|
omului i-au fost date instinctele pentru a supravietui, nu pentru a fi sclavul lor.
|
|
|
•dornescuvlad
|
|
« Răspunde #10 : Noiembrie 15, 2009, 06:36:12 » |
|
deci cum e pana la urma?
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•sima_cotizo
|
|
« Răspunde #11 : Noiembrie 15, 2009, 11:38:00 » |
|
Pai pana la urma, cel mai bun raspuns din topic este asta. Daca nu intelegi ce se intampla pe acolo, in loc de "nod in graf" gandeste-te la "celula in matrice" si ar trebui sa fie mai clar...
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•alexandru92
|
|
« Răspunde #12 : Noiembrie 15, 2009, 11:44:40 » |
|
deci cum e pana la urma? Deci pana la urma, lee este un simplu bfs pentru gasirea celui mai scrut drum de la nodul x la nodul y. Cand vine vorba de gasirea unui drum intre 2 puncte poti sa-l folosestie . Desigur, cand vine vorba de date de intrare foarte mari, sau probleme serioase ( o sa vezi mai tarziu ) iti recomand sa treci peste jucaria asta si sa folosesti Dijikstra, Bellman-Ford , A*, ...etc
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•yonatan
Strain
Karma: 10
Deconectat
Mesaje: 47
|
|
« Răspunde #13 : Noiembrie 15, 2009, 14:30:49 » |
|
deci cum e pana la urma? Deci pana la urma, lee este un simplu bfs pentru gasirea celui mai scrut drum de la nodul x la nodul y. Cand vine vorba de gasirea unui drum intre 2 puncte poti sa-l folosestie . Desigur, cand vine vorba de date de intrare foarte mari, sau probleme serioase ( o sa vezi mai tarziu ) iti recomand sa treci peste jucaria asta si sa folosesti Dijikstra, Bellman-Ford , A*, ...etc vrei sa zici ca la problema labirintului merge un dijkstra modificat sau la ce te referi ca lui ii trebuie pentru labirint nu pentru grafuri
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•alexandru92
|
|
« Răspunde #14 : Noiembrie 15, 2009, 16:12:23 » |
|
vrei sa zici ca la problema labirintului merge un dijkstra modificat sau la ce te referi ca lui ii trebuie pentru labirint nu pentru grafuri
Eu ma refeream, cand vine vorba de probleme serioare ca pathfinding intr-o casa, sau altele .
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
|