Pagini: [1]   În jos
  Imprimă  
Ajutor Subiect: Algoritmul lui Lee  (Citit de 8506 ori)
0 Utilizatori şi 1 Vizitator pe acest subiect.
dornescuvlad
Nu mai tace
*****

Karma: -138
Deconectat Deconectat

Mesaje: 234



Vezi Profilul
« : Noiembrie 12, 2009, 15:35:02 »

poate cineva sa posteze alg lui lee va rog? eventual  cu niste explicatii?multumesc
am inteles algoritmul de parcurgere in latime,mai departe nu stiu ce sa fac.n-am rabdare pana imi explica profesorul,vreau sa stiu acum Read This!
« Ultima modificare: Noiembrie 12, 2009, 16:21:59 de către Dornescu Vlad-Eugen » Memorat
alexandru92
Nu mai tace
*****

Karma: -191
Deconectat Deconectat

Mesaje: 496



Vezi Profilul
« Răspunde #1 : Noiembrie 12, 2009, 19:30:18 »

S-a vorbit de multe ori pe forum despre "lee". Acesta este primul topic gasit http://infoarena.ro/forum/index.php?topic=4035.0 .
Memorat
dornescuvlad
Nu mai tace
*****

Karma: -138
Deconectat Deconectat

Mesaje: 234



Vezi Profilul
« Răspunde #2 : Noiembrie 12, 2009, 19:43:18 »

omule nu cunosc decat limbajul clasic c++.daca puteam descifra,fii sigur ca nu mai intrebam
Memorat
Mishu91
Nu mai tace
*****

Karma: 169
Deconectat Deconectat

Mesaje: 751



Vezi Profilul
« Răspunde #3 : Noiembrie 12, 2009, 21:12:50 »

Încearcă să înțelegi algoritmul, nu o sursă. Descrierea de acolo e destul de bună, clarifică in mare algoritmul.
Memorat
alexandru92
Nu mai tace
*****

Karma: -191
Deconectat Deconectat

Mesaje: 496



Vezi Profilul
« Răspunde #4 : Noiembrie 13, 2009, 18:34:46 »

omule nu cunosc decat limbajul clasic c++.daca puteam descifra,fii sigur ca nu mai intrebam
Nu exista limbajul clasica c++. Exista c++ si c. Cand zici c++ ma gandesc la STL si OOP, ma rog si multe alte chesti, tu poate cunosti "c" ( adica daca inlocuiesti cin/cout cu scanf/printf ar fi un program in c Tongue ).
Oricum, cum am zis s-a vorbit de mai multe ori pe forum, cauta! Acela a fost primul topic gasit Tongue
ps: lee e un simplu bfs Tongue ... daca tot ai zis ca l-ai inteles
Memorat
sima_cotizo
Nu mai tace
*****

Karma: 219
Deconectat Deconectat

Mesaje: 596



Vezi Profilul
« Răspunde #5 : Noiembrie 13, 2009, 20:23:59 »

tu poate cunosti "c" ( adica daca inlocuiesti cin/cout cu scanf/printf ar fi un program in c Tongue ).
Ai STL acolo. Daca esti asa binevoitor, incearca sa ii explici si fara STL.

@Vlad: totusi, Alexandru are dreptate. Lee-ul este un BFS in limbaj popular la noi.
Memorat
dornescuvlad
Nu mai tace
*****

Karma: -138
Deconectat Deconectat

Mesaje: 234



Vezi Profilul
« Răspunde #6 : Noiembrie 14, 2009, 13:39:56 »

poate cineva sa posteze alg lui lee va rog? eventual  cu niste explicatii?multumesc
am inteles algoritmul de parcurgere in latime,mai departe nu stiu ce sa fac.n-am rabdare pana imi explica profesorul,vreau sa stiu acum Read This!
mah pana la urma tu ce vrei. nu cumva ai nevoie de algoritmul pentru problema labirintului cu matrice??

da asta am vrut
Memorat
alexandru92
Nu mai tace
*****

Karma: -191
Deconectat Deconectat

Mesaje: 496



Vezi Profilul
« Răspunde #7 : Noiembrie 14, 2009, 19:05:06 »

O sa scriu "lee-ul" in pseudocod a.i toti o sa-l inteleaga.
Structuri de date folosite:
L - retine lista de adiacenta a grafului
x - nodul de start
y, u - un nod din graf
Q - o coada de tip intreg
begin, end -  pozitia de inceput si sfarsit a cozi
dis - un vector , initial contine doar 0,  retin distanta de la nodul x la orice alt nod, daca se poate
Cod:
begin=end=1;
Q[begin]=x;
pentru begin=1 pana la end executa
    y=Q[begin];
    pentru u <- L[y] executa //pentru u aparatinand lui L[y] executa
          daca 0 == dist[u] atunci
                dist[u]=dist[y]+1;
           sfarsit_daca;
    sfarsit_pentru;
sfarsit_pentru;
Sper sa intelegi ...
Memorat
alexandru92
Nu mai tace
*****

Karma: -191
Deconectat Deconectat

Mesaje: 496



Vezi Profilul
« Răspunde #8 : Noiembrie 14, 2009, 20:27:14 »

il gaseshti in cartile pentru grupele de performantza.
si nu NU E CU GRAFURI BFS SAU ALTA ABUREALA E DOAR LEE
Lee e un simplu BFS, desigur el poate fi adaptat
Memorat
wefgef
Nu mai tace
*****

Karma: 1049
Deconectat Deconectat

Mesaje: 3.008


razboinicu' luminii


Vezi Profilul
« Răspunde #9 : Noiembrie 15, 2009, 00:14:17 »

Incercati sa nu va abateti de la topic, puteti sa va purtati disputele in privat.

Legat de

Citat
si nu NU E CU GRAFURI BFS SAU ALTA ABUREALA E DOAR LEE

Nu e bine sa sustii sus si tare o chestiune, mai ales cand nu stapensti subiectul, si pe deasupra nici nu ai dreptate.
Memorat

omului i-au fost date instinctele pentru a supravietui, nu pentru a fi sclavul lor.
dornescuvlad
Nu mai tace
*****

Karma: -138
Deconectat Deconectat

Mesaje: 234



Vezi Profilul
« Răspunde #10 : Noiembrie 15, 2009, 06:36:12 »

deci cum e pana la urma? sad
Memorat
sima_cotizo
Nu mai tace
*****

Karma: 219
Deconectat Deconectat

Mesaje: 596



Vezi Profilul
« Răspunde #11 : Noiembrie 15, 2009, 11:38:00 »

Pai pana la urma, cel mai bun raspuns din topic este asta. Daca nu intelegi ce se intampla pe acolo, in loc de "nod in graf" gandeste-te la "celula in matrice" si ar trebui sa fie mai clar...
Memorat
alexandru92
Nu mai tace
*****

Karma: -191
Deconectat Deconectat

Mesaje: 496



Vezi Profilul
« Răspunde #12 : Noiembrie 15, 2009, 11:44:40 »

deci cum e pana la urma? sad
Deci pana la urma, lee este un simplu bfs pentru gasirea celui mai scrut drum de la nodul x la nodul y. Cand vine vorba de gasirea unui drum intre 2 puncte poti sa-l folosestie Wink. Desigur, cand vine vorba de date de intrare foarte mari, sau probleme serioase ( o sa vezi mai tarziu ) iti recomand sa treci peste jucaria asta si sa folosesti Dijikstra, Bellman-Ford , A*, ...etc Wink
Memorat
yonatan
Strain
*

Karma: 10
Deconectat Deconectat

Mesaje: 47



Vezi Profilul
« Răspunde #13 : Noiembrie 15, 2009, 14:30:49 »

deci cum e pana la urma? sad
Deci pana la urma, lee este un simplu bfs pentru gasirea celui mai scrut drum de la nodul x la nodul y. Cand vine vorba de gasirea unui drum intre 2 puncte poti sa-l folosestie Wink. Desigur, cand vine vorba de date de intrare foarte mari, sau probleme serioase ( o sa vezi mai tarziu ) iti recomand sa treci peste jucaria asta si sa folosesti Dijikstra, Bellman-Ford , A*, ...etc Wink
vrei sa zici ca la problema labirintului merge un dijkstra modificat sau la ce te referi ca lui ii trebuie pentru labirint nu pentru grafuri
Memorat
alexandru92
Nu mai tace
*****

Karma: -191
Deconectat Deconectat

Mesaje: 496



Vezi Profilul
« Răspunde #14 : Noiembrie 15, 2009, 16:12:23 »

vrei sa zici ca la problema labirintului merge un dijkstra modificat sau la ce te referi ca lui ii trebuie pentru labirint nu pentru grafuri
Eu ma refeream, cand vine vorba de probleme serioare ca  pathfinding intr-o casa, sau altele Tongue.
Memorat
Pagini: [1]   În sus
  Imprimă  
 
Schimbă forumul:  

Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines