Pagini: [1] 2   În jos
  Imprimă  
Ajutor Subiect: Jocu' meu  (Citit de 8087 ori)
0 Utilizatori şi 1 Vizitator pe acest subiect.
cavendish
Strain
*

Karma: 2
Deconectat Deconectat

Mesaje: 43



Vezi Profilul WWW
« : Aprilie 23, 2005, 11:21:57 »

Aveti chef sa va uitati la jocu meu si sa-mi ziceti ce va place / ce nu ?
Se numeste Robo Bomber 5000, facut in VC++.net cu OpenGL de la cap la coada de mine [cod, normal] [in afara de fmod pt sunet].
Arta e facuta de un prieten Smile.
Download:
zip care nu prea merge Smile:
Robo Bomber 5000 - 7.89 MB.
poze si rar, trebuie luate partea 1 si 2:
Robo Bomber 5000 - 5.56 MB
Screenshots:
screenshot1, screenshot2, screenshot3, screenshot4
Ar fi fain daca as primi ceva feedback Smile.
Memorat
cavendish
Strain
*

Karma: 2
Deconectat Deconectat

Mesaje: 43



Vezi Profilul WWW
« Răspunde #1 : Aprilie 23, 2005, 19:32:11 »

Am mai modificat linkurile.
zipu nu merge deocamdata [nu e vina mea].
pentru rar trebuie sa mergeti pe saitu ala si sa luati de acolo cele 2 parti.
Ce nasol cu free-hostingu asta... Deocamdata jocul e pe vreo 3 hosturi Smile.
Memorat
svalentin
Nu mai tace
*****

Karma: 88
Deconectat Deconectat

Mesaje: 704



Vezi Profilul
« Răspunde #2 : Aprilie 23, 2005, 20:43:15 »

poza aia cu "Loading" cam cat ar trebui sa stea pe ecran?!
ca dupa ce am stat 10 min, nu am mai avut rabdare si l-am terminat!
(am un P4 la 3Ghz cu 512 ram si geforce ti 4200)

... asa ca mic improvement: la programul de configurare - sa si citeasca din fisier setarile curente si sa modifice valoarea initiala din interfata cu cele deja selectate
Memorat
cavendish
Strain
*

Karma: 2
Deconectat Deconectat

Mesaje: 43



Vezi Profilul WWW
« Răspunde #3 : Aprilie 23, 2005, 21:12:57 »

Citat
la programul de configurare - sa si citeasca din fisier setarile curente si sa modifice valoarea initiala din interfata cu cele deja selectate

la keys se-ncarca din fisierul de configurare, dar la rezolutie si hud le ia default. O sa modific. Ala e facut in C#, cand aveam chef sa-nvat ceva nou.

poza de start [cu loading] tine cam minim 4 secunde si pana cand s-a incarcat meniul [nu mai mult de 20s, de obicei 8-9].
Pana la urma nu a intrat in joc? Incearca in windowed-mode.
Eventual poti sa-mi spui ultima chestie scrisa in log.htm?
Mersi
Memorat
svalentin
Nu mai tace
*****

Karma: 88
Deconectat Deconectat

Mesaje: 704



Vezi Profilul
« Răspunde #4 : Aprilie 24, 2005, 09:46:39 »

ultimile randuri din log:
Cod:
CTexture(COMPRESSED): 24 from data/textures/SkyBox4.bmp : 256 x 256 x 24
CTexture(COMPRESSED): 25 from data/textures/SkyBox5.bmp : 256 x 256 x 24
\  ASE[736]
CTexture(COMPRESSED): 26 from data/textures/splash.bmp : 64 x 64 x 24
\  CEngine[738]

si am incercat si in windowed mode si face la fel!
Memorat
cavendish
Strain
*

Karma: 2
Deconectat Deconectat

Mesaje: 43



Vezi Profilul WWW
« Răspunde #5 : Aprilie 24, 2005, 11:31:34 »

Am rezolvat problema [sper]. Am ajuns cumva la sistemul ce se ocupa cu timpul si deci la QueryPerformance*, care aparent nu e obligat sa mearga pe orice sistem...
Trebuie luat patchul 121 KB de aici
Am ajuns sa folosesc niste pointeri spre functii si alte chestii ...
svalentin, multumesc si sper ca acum merge...
btw: problema era ca ai comp prea bun [serios]...
Memorat
dobre
De-al casei
***

Karma: 2
Deconectat Deconectat

Mesaje: 116



Vezi Profilul
« Răspunde #6 : Aprilie 24, 2005, 12:03:32 »

Mie imi merge, de cat timp lucrezi la el? cred ca ai lucrat o groaza de timp...Controlul robotului ii bun, dar lupata nu este chiar asa de interesanta...Trebuie sa mai lucrezi la AI, inamicii te uramaresc tot timpul...Culorile sunt cam triste...Trebuie sa mai lucrezi la harta. Modelele sunt cam patratoase, nu ii nimic rotunjit, totusi roboteii sunt mai interesanti. Interesanta arma nr 2, cum pierzi controlul Tongue.
    La arma nr 3, in momentul in care tragi lumina este foarte mare iar la impact foarte mica....
     Nu am observat nici un bug, daca bagi mai multe modele de roboti si mai lucrezi la AI, cred ca o sa fie super. Totusi parca este destul de dificil sa tintesti...
     Ai mai putea face o chestie, sa para mai real, in momentul in care se deplaseaza sa se clatine usor camera in sus si jos.Si eventual si ceva sunet de robot...
     Ar fi misto sa bagi si un film de vreo 5 minute ca introducere ...
     Proiectul ii misto, dar se mai poate inbunatatii, iti urez succes in continuare Smile
Memorat
cavendish
Strain
*

Karma: 2
Deconectat Deconectat

Mesaje: 43



Vezi Profilul WWW
« Răspunde #7 : Aprilie 24, 2005, 12:15:55 »

Pai lucrez la joc de mult timp... Am lasat-o mai moale din septembrie, dar linistiti s-au strans vreo 2 ani...
Stiu, gameplayul e cel mai greu ... AIul l-am lasat cat mai simplu, trebuie intr-adevar sa implementez un path-finding serios.
Nivelul e asa cum l-a facut artistul Smile. Am zis ca mai punem ceva tablouri pe pereti ... dar trebuie sa facem si alte nivele. La arma 2, nu pierzi controlul, ci are loc un fel de recul, care era in jocurile mai vechi la mitraliere... Cum trage foarte des, trebuia sa-i fac un dezavantaj.
btw: 1 - pistol, 2 - pusca, 3 - agheu
In rest, ma bucur ca ti-a mers [partea cu mersu e destul de dificila... daca faci un joc mic si simplut o sa observi ca va rula pe 40% din compuri ... ] si ca ti-a placut ...
Multumesc, voi tine cont de sugestiile tale
Memorat
dobre
De-al casei
***

Karma: 2
Deconectat Deconectat

Mesaje: 116



Vezi Profilul
« Răspunde #8 : Aprilie 24, 2005, 12:37:01 »

Apropo, stii o pagina care sa-ti arate cum trebuie sa ai datele structurate?Am incercat sa mai fac ceva jocuri, dar codul imi iesea cam incalcit si in final abandonam , probabil din cauza ca imi propuneam prea multe  :lol: . Eu incerc sa fac un joc gen Fallout, problema cea mai mare este cu quet-urile...Eu lucrez in Delphi...Daca ma poti ajuta Smile
Memorat
cavendish
Strain
*

Karma: 2
Deconectat Deconectat

Mesaje: 43



Vezi Profilul WWW
« Răspunde #9 : Aprilie 24, 2005, 15:03:14 »

Delphi nu stiu nimic. Fara sa te oftici ca asa iti zic toti, iti sugerez C++ pentru jocuri... Nu stiu daca delphi are OOP, dar pentru un joc este important sa folosesti cod modular.
Nu prea stiu ce-s quet-urie Very Happy. Daca vrei iti dau unele linkuri [C++]:
NeHe
gamedev
game tutorials
gamasutra
opengl
Memorat
dobre
De-al casei
***

Karma: 2
Deconectat Deconectat

Mesaje: 116



Vezi Profilul
« Răspunde #10 : Aprilie 24, 2005, 17:56:31 »

THX, am gasit ceva interesant pe gamasutra.
P.S Vroiam sa scriu quest(o misiune mica)... Smile
Memorat
LordAnta
Strain
*

Karma: 2
Deconectat Deconectat

Mesaje: 43



Vezi Profilul
« Răspunde #11 : Aprilie 25, 2005, 21:37:11 »

Eu lucrez la un joc 3D in Delphi. Sper sa iasa ceva de capul lui acolo!!! II pentru atestat la info.

Citat
Nu stiu daca delphi are OOP

Are programare OOP, de fapt Delphi chair se numeste Oriented Object Pascal!!!
Memorat

Lord Anta, over and out!!!
svalentin
Nu mai tace
*****

Karma: 88
Deconectat Deconectat

Mesaje: 704



Vezi Profilul
« Răspunde #12 : Aprilie 26, 2005, 20:39:52 »

Citat din mesajul lui: cavendish
svalentin, multumesc si sper ca acum merge...
btw: problema era ca ai comp prea bun [serios]...

daca vrei il pot testa si pe calcul lui fratemiu', care are GF 6600 GT! Smile
.. si il mai pot testa si pe un Radeon 9000PRO
Memorat
svalentin
Nu mai tace
*****

Karma: 88
Deconectat Deconectat

Mesaje: 704



Vezi Profilul
« Răspunde #13 : Aprilie 26, 2005, 21:18:46 »

Well, cu patch imi merge!
Am luat 1969 de puncte din a doua incercare Smile
am avut in medie cam 70 fps (calculat cu precizie umana Smile )

E marfa jocul, ce pot sa zic... depinde acum foarte mult de structura lui interna, daca e scris in jurul unui engine sau in jurul programului in sine.
chestii care ar mai trebui lucrate:
- AI mai putin kamikazee; adica sa existe un AI, ca ce e acum am vazut ca mai treci si prin pereti si singurul lui scop e sa vina langa tine si sa traga. Robotii care chiar sunt kamikazee, ar putea sa vina in zig-zag sau ceva... (daca ai timp, ai putea implementa un sistem de scripting...)
- texturile ar trebui filtrate diferit, sau sa fie mai blur; tu acum cum le filtrezi?!
- nivele ceva mai libere...
- sa poti sa sari cum trebuie
- chestii gen lava; sau pt inceput o podea care daca stai pe ea iti ia viata (ca la lava ar trebui sa implementezi lichide...); asta nu e f greu, modifici texturile sa fie incluse intr-o structura gen "material", iar structura aia bagi alte efecte gen sa iti ia viata, sau sa sari cand atingi acea suprafata... etc (iar pe viitor materialele poti sa le extinzi sa contina si texturi de bump-mapping si alte lucruri mai complicate)
- lumini...

daca mai imi vin idei, iti zic!
Memorat
LordAnta
Strain
*

Karma: 2
Deconectat Deconectat

Mesaje: 43



Vezi Profilul
« Răspunde #14 : Aprilie 26, 2005, 21:46:22 »

Interesant jocul, dar vezi ce faci cu confi.exe ca pe windows-ul meu da eroare (Xp SP2 taht is)!!! Si mai pune si tu indicatiimai serioase pentru viata si nergie (ce-o fi insemnand semnul ala radioactiv) ca o trecut vreo 4 jocuri pana mi-am dat seama de ce tot mor. In rest s-au cam zis tot!!!
Apropo, ce ar trebuie sa faca tasta 'z'?
Memorat

Lord Anta, over and out!!!
cavendish
Strain
*

Karma: 2
Deconectat Deconectat

Mesaje: 43



Vezi Profilul WWW
« Răspunde #15 : Aprilie 26, 2005, 22:40:08 »

AIul l-am facut cat mai simplu ... Poate prea simplu ... Texturile le filtrez asa:
Cod:

glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D, GL_TEXTURE_MIN_FILTER,GL_LINEAR);
glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D, GL_TEXTURE_MAG_FILTER,GL_LINEAR);

Stiu ca se vede un pic nasol pe jos si pe sus. Dar intr-un nivel cu altfel de texturi [mai delicate] nu apar probleme astea. Saritul ii implementat cu o smecherie deocamdata, la fel si gravitatia [folosesc cateva constante obtinute din tweakuri]... Si de obicei poate sa se urce pe butoaie sau cuburi... Cu lava Smile... nivelul initial [unde acum e iarba] avea lava. Dar am scos-o ca sa nu ma chinui sa-i scad viata Smile. Toata lumea ma intreba de ce nu scade viata cand pici in lava. Poate era mai bine s-o las ... Era o textura statica...
Cum am facut deja multe chestii generale la el, m-am gandit ca as mai putea face lumini [probabil cu lightmapuri], umbre, texturi dinamice + bump-mapping... si mai is. Dar nu stiu cat timp am pentru asta.

config.exe l-am facut in C#. Vroiam sa-nvat si eu ceva... Partea nasoala e ca ruleaza doar daca ai .Net Framework 1.1 instalat ... Nu stiam asta la-nceput si dupa ce l-am facut n-am mai avut chef sa fac acelasi lucru si in C++.

Documentatia nu e inclusa in zip [e un doc destul de mare]. Deci readme ala e asa, facut pe loc...
q - wireframe, iar
z - un fel de god view: sa vezi de sus cat de bine optimizeaza engienul si randeaza doar ce s-ar vedea. Very Happy
Mersi de recomandari!
Memorat
svalentin
Nu mai tace
*****

Karma: 88
Deconectat Deconectat

Mesaje: 704



Vezi Profilul
« Răspunde #16 : Aprilie 27, 2005, 13:27:15 »

Well la texturi nu poti sa ii pui blinear sau trlinear?! Din pacate la opengl nu ma prea pricep... dar cred ca merge daca ii pui in loc de GL_LINEAR GL_BLINEAR. Uite-te undeva intr-o carte, tre sa scrie, iar diferentele vizuale sunt mari! (iar diferentele de performanta nu sunt mari) Eventual sa poti sa setezi din config optiunea asta...
Memorat
cavendish
Strain
*

Karma: 2
Deconectat Deconectat

Mesaje: 43



Vezi Profilul WWW
« Răspunde #17 : Aprilie 27, 2005, 21:14:09 »

Citat din mesajul lui: svalentin
Well la texturi nu poti sa ii pui blinear sau trlinear?! Din pacate la opengl nu ma prea pricep... dar cred ca merge daca ii pui in loc de GL_LINEAR GL_BLINEAR. Uite-te undeva intr-o carte, tre sa scrie, iar diferentele vizuale sunt mari! (iar diferentele de performanta nu sunt mari) Eventual sa poti sa setezi din config optiunea asta...

Nu e chiar asa usor Smile. De-aia mi-a lat vreo 2 h sa rezolv problema.
Cod:

glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D,GL_TEXTURE_MIN_FILTER,GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR);
glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D,GL_TEXTURE_MAG_FILTER,GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR);

folosesc acum, ceea ce inseamna ca precalculez mip-mapuri cand incarc texturi, pe care le foloseste automat pentru marire/ micsorare, facand o medie ciudata ... Si nu, nu am modificat doar alea doua linii Very Happy.
Patchul poate fi luat tot de aici si acum arata mult mai bine [serios]. Are 1.17 MB fiindca trebuia si textura de nivel modificata, nu doar executabilul. Am mai facut unele modificari, la puterea armelor si altele.
Memorat
dobre
De-al casei
***

Karma: 2
Deconectat Deconectat

Mesaje: 116



Vezi Profilul
« Răspunde #18 : Aprilie 27, 2005, 21:28:22 »

Cum ai postat am si descarcat patch-ul Smile super misto, arata cu mult mai bine...Super ca se misca si mana in momentul in care tragi... Si gloantele de la robotei mi se pare ca iai modificat...Bine ca ai pus si texturile... Mai ma joc si eu un pic cu ele sa vad cum arata Tongue...
Memorat
cavendish
Strain
*

Karma: 2
Deconectat Deconectat

Mesaje: 43



Vezi Profilul WWW
« Răspunde #19 : Aprilie 27, 2005, 21:41:13 »

Resursele jocului is in data.pak Smile. E usor de deslusit formatul fisierului [care de fapt cuprinde mai multe fisiere]... Lua prea mult sa refac .pakul, sa pun iar pe net, asa ca am pus direct textura nivelului.
Ma bucur ca arata mai bine! Very Happy
Daca va mai vin idei, as fi bucuros sa le citesc si sa le folosesc eventual...
Din nou, multumesc...
Memorat
dobre
De-al casei
***

Karma: 2
Deconectat Deconectat

Mesaje: 116



Vezi Profilul
« Răspunde #20 : Aprilie 27, 2005, 21:52:47 »

Oky, uite mi-e mi-a venit o idee , cred ca ar arata mult mai bine...
Robotelul sa aiba un fel de machine gun in loc de pistol... ceva gen ca in Quake, sta ceva timp pana incarca , iar apoi brrrrr.... Get it....Ar fi jocul mult mai distractiv, iar robotelul sa se roteasca foarte incet... Ca tu sa ai ceva timp ca sa te feresti de gloante...
Eu deja m-am apucat sa fac o shita a robotelului... Cand o termin o sa ti-o arat Tongue
Memorat
dobre
De-al casei
***

Karma: 2
Deconectat Deconectat

Mesaje: 116



Vezi Profilul
« Răspunde #21 : Aprilie 28, 2005, 19:17:43 »

Le-am termiat ...
http://ofgods.com/cata/
Sper sa-ti placa...
P.S sunt facute in Paint Shop Pro 8 deci sa nu-ti inchipui ca ii ceva super ...
Memorat
cavendish
Strain
*

Karma: 2
Deconectat Deconectat

Mesaje: 43



Vezi Profilul WWW
« Răspunde #22 : Aprilie 28, 2005, 20:08:35 »

Da, imi plac Smile. Bogdan [artistul] a spus ca se pune sa modeleze AIul asta in seara asta. Inca nu promit nimic, dar o sa-ncerc sa adaug tipul asta de inamic cat mai repede!!! Sau poate il inlocuiesc pe gunner... Very Happy
Memorat
dobre
De-al casei
***

Karma: 2
Deconectat Deconectat

Mesaje: 116



Vezi Profilul
« Răspunde #23 : Aprilie 29, 2005, 08:51:01 »

Ma bucur ca ti-a placut  Very Happy , sper sa-l puneti... Deabia astept....
P.S am mai vazut in imaginile de pe net ca mai apare un robot identic cu eroul... Dar eu nu l-am gasit  Confused
Memorat
dobre
De-al casei
***

Karma: 2
Deconectat Deconectat

Mesaje: 116



Vezi Profilul
« Răspunde #24 : Mai 09, 2005, 15:15:02 »

Cum sta proiectul ?
Nu s-a mai auzit nimik de el de ceva timp...
Is curios sa vad ce i-ati mai facut  Very Happy

Am mai pus un robot pe net tot la adresa veche
Memorat
Pagini: [1] 2   În sus
  Imprimă  
 
Schimbă forumul:  

Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines