•blasterz
|
 |
« Răspunde #25 : Februarie 12, 2010, 18:48:27 » |
|
La BFS tu adaugi in coada fiecare nod cel mult o data! Atunci coada are nevoie de N elemente! Probabil se confunda BFS cu Bellman-Ford cu coada, cand un nod e introdus in coada de mai multe ori!!!
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•zalman
Strain
Karma: -11
Deconectat
Mesaje: 31
|
 |
« Răspunde #26 : Februarie 12, 2010, 19:57:40 » |
|
ms @klamathix
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•nbibest
Strain
Karma: -5
Deconectat
Mesaje: 17
|
 |
« Răspunde #27 : Iunie 22, 2010, 19:30:21 » |
|
ceva idee de rezolvare in pascal? in c am vazut ceva ciudat...un fel de record..vector..semimatrice habar nam cu stl(sau std ziceati voi pe aici...) dar in pascal nu stiu daca exista asa ceva? ceva poate alocare dinamica sau nu inteleg...
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
|
•newsabbath
Strain
Karma: 0
Deconectat
Mesaje: 8
|
 |
« Răspunde #29 : Noiembrie 28, 2010, 12:54:10 » |
|
Buna,
mi-ati putea spune cum vad testele de la problema parcurgere in latime?
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•SpiderMan
|
 |
« Răspunde #30 : Noiembrie 28, 2010, 14:54:10 » |
|
Pe fondul galben ai : De asemenea, poti vedea si testele accesand atasamentele. Dai click pe el si ai acolo testele . ( uite aici un link, http://infoarena.ro/problema/bfs?action=attach-list ) . Test.in inseamna input, iar Test.ok inseamna ce trebuie sa afiseze programul.
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•Bit_Master
|
 |
« Răspunde #31 : Martie 04, 2011, 16:48:33 » |
|
Mie-mi scrie la "scorul tau in arhiva" N/A desi am ultima sursa trimisa are 100 de puncte.
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•SpiderMan
|
 |
« Răspunde #32 : Martie 04, 2011, 16:49:44 » |
|
In arhiva educationala, nu iti arata scorul obtinut, aceasta facilitate va fi adaugata doar la IA 3.
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•Bit_Master
|
 |
« Răspunde #33 : Martie 04, 2011, 16:58:55 » |
|
Si ce e de preferat cand lucrezi cu cozi? deque sau queue?
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•S7012MY
|
 |
« Răspunde #34 : Martie 04, 2011, 17:19:07 » |
|
Si ce e de preferat cand lucrezi cu cozi? deque sau queue?
Depinde de ce ai nevoie. Daca la un capat doar adaugi si la celalalt doar stergi atunci foloseste queue
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•Bit_Master
|
 |
« Răspunde #35 : Martie 04, 2011, 17:42:32 » |
|
Cum se citesc numerele din fisierul de iesire la evaluare? Ca am vazut ca daca afisezi cu format " %i" in loc de "%i ", iei 0 in loc de 100. Adica daca erau string-uri era clar ca conta. Dar vad ca si la numere conteaza daca afisezi un spatiu in fata.
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
|
•soriyn
|
 |
« Răspunde #37 : Noiembrie 13, 2011, 19:49:50 » |
|
Nu ai complexitatea buna. Tu faci cate un bfs pt fiecare nod. Ideea e sa il faci doar odata pt toate nodurile si retii intr-un vector rezultatele. Datele de intrare fiind mari s-ar putea sa ajute si citirea cu streamuri. Si apropo, sper sa nu gresesc, dar nu are niciun efect acel long 
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•VisuianMihai
|
 |
« Răspunde #38 : Iunie 21, 2012, 10:09:54 » |
|
Am si eu o nelamurire. Am de exemplu N=4(nr noduri) si M=3(nr drumuri), iar drumurile sunt asa: 1 2 1 3 4 1 Inteleg ca daca adaug fiecarui nod toti vecinii, adica v[ x ].push_back(y) si v[ y ].push_back(x), irosesc multa memorie, dar daca dau doar v[ x ].push_back(y) si fac BFS din nodul 1, nu risc sa nu treaca prin nodul 4??? 
|
|
« Ultima modificare: Iunie 21, 2012, 18:51:35 de către Paul-Dan Baltescu »
|
Memorat
|
|
|
|
•klamathix
|
 |
« Răspunde #39 : Iunie 21, 2012, 13:05:06 » |
|
Nu irosesti memorie. E necesar sa le tii pe ambele directii.
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
|
•PlayLikeNeverB4
|
 |
« Răspunde #41 : Noiembrie 01, 2013, 07:36:27 » |
|
2 ≤ N ≤ 100 000 #define Nmax 1000
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
|
•PlayLikeNeverB4
|
 |
« Răspunde #43 : Noiembrie 01, 2013, 16:18:00 » |
|
Poate nu exista astfel de teste. De ce nu vrei sa pui cat trebuie? 
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•Sapientia
Strain
Karma: 0
Deconectat
Mesaje: 29
|
 |
« Răspunde #44 : Noiembrie 01, 2013, 19:51:47 » |
|
Daca puneam cat trebuie depaseam memoria disponibila...oricum acum am implementat in algoritm un deque si am optinut 50 de puncte  Am vazut la o sursa de 100 p ca nu a implementat tablouri bidimensionale..astfel ca i-a ajuns memoria.. nu am nici cea mai mica idee cum se face cu tablouri unidimensionale.
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•PlayLikeNeverB4
|
 |
« Răspunde #45 : Noiembrie 02, 2013, 10:01:29 » |
|
Poti implementa graful cu liste de adiacenta.
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•Sapientia
Strain
Karma: 0
Deconectat
Mesaje: 29
|
 |
« Răspunde #46 : Noiembrie 03, 2013, 19:39:08 » |
|
Si daca implementez liste de adiacenta,fara sa le aloc dinamic (tot un tablou bidimensional),pierd cumva timp de executie?sau doar memorie?
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•PlayLikeNeverB4
|
 |
« Răspunde #47 : Noiembrie 03, 2013, 21:14:59 » |
|
E mai rau din toate punctele de vedere.
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•serbanalex2202
Strain
Karma: 0
Deconectat
Mesaje: 2
|
 |
« Răspunde #48 : Mai 07, 2015, 20:30:21 » |
|
Buna seara ,am facut problema aceasta si cea cu sortarea topologica in java si la ambele am runtime error nu inteleg de ce
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
•SergiuV
Strain
Karma: 0
Deconectat
Mesaje: 1
|
 |
« Răspunde #49 : Mai 07, 2015, 22:40:03 » |
|
Buna seara! Primesc aceasta eroare: Eroare de compilare: Main.java:8: error: class Bfs is public, should be declared in a file named Bfs.java public class Bfs { ^ 1 error
si nu inteleg pentru ca m-am asigurat ca numele sursei coincide cu numele clasei.
|
|
|
Memorat
|
|
|
|
|