da dar dak te gandesti oleaka logik cazul care l-am zis eu are cum sa existe (insa pot exista cazuri asemanatoare). De ce nu poate exista acel caz?? pentru ca dak ar exista o solutie n log n aceasta nu prea are cum sa consume memorie n^2 (ptr ca altfel ai face n^2 alocari de memorie ceea ce mareste complexitatea la n^2 si nu ar mai fi n log n) si dak nu poate consuma memorie n^2 atunci n-ul se poate mari
![Wink](http://www.infoarena.ro/forum/Smileys/default/wink.gif)
. Insa ce am zis eu mai sus e doar un exemplu prost ales, ptr ca sunt aproape ca exista astfel de probleme. Succes tuturor la oji oricum si sa ne vedem cu bine la oni
![Very Happy](http://www.infoarena.ro/forum/Smileys/default/biggrin.gif)
.
...si 4 la mana, borland c 3.1 nu are STL
agree with you
![Thumb up](http://www.infoarena.ro/forum/Smileys/default/thumbsup.gif)
eu cred ca daca e vreo problema cu limita de memorie la oji...puteti folosi si alocarea in heap
Nu e o idee asa buna. heapul e si asa mai mic si declararea variabilelor in heap iti poate mari considerabil timpul de implementare. De ce zic asta?? ptr ca daca folosesti variabiile in heap tre sa renunti mai mult sau mai putin la recursivitate, si in anumite cazuri chiar se simte, de exemplu la backtracking, recursiv il implementezi in 2 min cu siguranta de 99% ca nu ai gresit la implementare, insa iterativ iti poate lua 10 min sa il implementezi si ink 10 min sa iti verifici greselile de implementare (poate nu e tocmai un exemplu bun dar exista si alti algoritmi care recursiv se implementeaza mult mai rapid).