Pai, si eu sunt tot a10-a, dar as putea sa-ti dau cateva sfaturi. Daca lucrezi aproape in fiecare zi, dar nu chestii usoare pentru nivelul tau, ci ceva care sa te puna in dificultate, totusi, ai toate sansele - depinde si de judet -. Si eu fac tot dintr-a9-a, deci cunosc problema, asta e...
Ce s-a mai dat la aX-a:
-lee... Incearca sa implementezi si alte aplicatii la lee nu numai cel clasic. Cauta pe google, tre sa fie un articol pe ginfo... erau prezentate mai multe chestii acolo(se cam da in fiecare an!).
-dinamica mai simplutza... Si aici ar intra subsir maximal ..., subsir comun a2-a siruri, suma maxima in triunghi(mai vezi prb mouse 2001 parca, si lacusta 2005 daca nu insel sau 2004).... exemplele pot continua...
-backtracking... Chiar anul trecut s-a dat prb scara la aX-a. Si chiar asa, practic, cam la orice prb se poate face back.
-combinatorica... Probabil ca o sa se dea anul asta, desi nu stiu sa se fi dat la judet. Oricum, ar trebui sa stii generari(prin back ar fi cel mai bine) si ceva formule.
-geometrie... Acum ceva distante, puncte, segmente, ecuatia dreptei nu ar trebui sa-ti ocupe mult timp... si ar putea pica oricand.
Cam astea ar fi, mai sunt si algoritmi de baza, dar care nu cred ca mai trebuie pusi....
Unde poti gasi teorie?
Poai, 3 carti ar fi de baza.. dupa parerea mea, bune:
-Emanuela Cerchez, Marinel Serban, "Culegere de probleme pentru liceu"
-Emanuela Cerchez, Marinel Serban, "Programarea in limbajul c/c++" vol 2
-Emanuela Cerchez, Marinel Serban, "Programarea in limbajul c/c++", vol 3(asta e materia de a11-a si de a12-a, dar prind bine si ceva grafuri, chiar si la a10-a)
Toate trei editura Polirom. Le poti comanda si de pe net.
A, si inca ceva... Nu te apuca de treaba in ultima luna
BAFTA..