Pagini: [1]   În jos
  Imprimă  
Ajutor Subiect: ICHB vs CNI Tudor Vianu  (Citit de 26420 ori)
0 Utilizatori şi 1 Vizitator pe acest subiect.
GavrilaVlad
Nu mai tace
*****

Karma: 219
Deconectat Deconectat

Mesaje: 222



Vezi Profilul
« : Mai 19, 2017, 15:11:48 »

Am observat ca de-a lungul timpului s-au creat multe topicuri in care erau comparate doua universitati, dar niciodata unul in care sa fie comparate doua licee. Cum exista foarte multi juniori care participa la olimpiada in Bucuresti, ma gandesc ca un topic in care sa comparam ICHB si CNI Tudor Vianu ar fi foarte util pentru ei.

Asadar, ce facilitati ofera astazi cele doua licee pentru pregatirea la informatica? Care sunt profesorii, grupele de pregatire? Exista facilitati speciale, burse, etc? Ar fi foarte util daca elevi sau profesori ai celor doua licee ne-ar putea oferi o privire de interior asupra scolilor la care invata / predau.
« Ultima modificare: Mai 19, 2017, 15:17:25 de către Gavrila Vlad » Memorat
dariusdarius
Client obisnuit
**

Karma: 20
Deconectat Deconectat

Mesaje: 62



Vezi Profilul
« Răspunde #1 : Mai 19, 2017, 15:40:08 »

Buna! O sa spun aici tot ce stiu legat de acest subiect, in calitate de (aproape) absolvent ICHB.

Parerea mea este ca ambele sunt variante viabile, dar cu dus si intors. Si o sa iau, pe rand, subiectele:
1) Pregatire organizata
Din ce stiu, in Vianu pregatirile se tin cu Dan Spatarel, si posibil sa se intoarca in viitor fratii Francu.