Afişează mesaje
Pagini: 1 [2] 3 4 ... 6
26  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Feature request : Februarie 15, 2009, 21:07:39
Aveti nevoie de voluntari care sa faca ce mai concret Smile?
27  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Feature request : Februarie 15, 2009, 21:01:04
Am vazut de curand ca formatul paginilor care contin problemele din arhiva s-a modificat putin. Inainte exista jos un link catre discutiile de pe forum. Mi se parea foarte util pentru ca daca un utilizator citea enuntul si decidea ca are nevoie de sfaturi sau pur si simplu il intriga problema dadea click si vedea discutiile din topic. De ce a disparut aceasta optiune? Mi se pare mult mai greu sa cauti fiecare problema in forum.
28  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2009 / Răspuns: Feedback Runda 3 : Februarie 15, 2009, 20:23:41
Cred ca am plasat gresit adjectivul "neoriginal" si imi asum lucrul acesta. Suntem totusi de acord ca pentru rezolvarea problemei trebuia sa stii ceva matematica. Citatul l-am dat pentru ca mi-a lasat impresia ca autorul nu e foarte incantat de ideea unei probleme care in spate are o solutie matematica ce necesita pur si simplu o implementare. In articolul cu solutii scrie: "singura modalitate in care se poate forma un patrulater convex este ca unul din cele 4 puncte sa se afle in triunghiul determinat de celelate 3." si de aici provine optimizarea complexitatii la O(N^3). Aceasta este una din ideile de finete, dar care nu releva deloc calitatea de programator (in cadrul concursurilor) sau cunostintele in algoritmica.

Dincolo de asta, mi-am spus parerea. Acesta este un topic de feedback Smile.
29  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2009 / Răspuns: Feedback Runda 3 : Februarie 15, 2009, 19:08:06
Felicitari celor care au facut treaba si s-au calificat  Very Happy.

Multumim organizatorilor pentru aceasta editie frumoasa a concursului si celor care au propus probleme (cele mai multe au fost interesante). Applause

Problema patrulatere mi s-a parut foarte neoriginala, ca "rupta" din culegerile de mate si pusa aici sa testeze daca participantii pot stabili convexitatea/ concavitatea unui patrulater avand date coordonatele celor patru puncte. Si m-a surprins in mod neplacut ca ea a fost propusa de Gheorghe Cosmin pentru ca el declara intr-un topic mai vechi: "daca esti in stare sa compui o problema grea (dar nu tractor) fara sa o furi de pe alt site sau cine stie ce carte de mate tot respectul Smile."

Dar in cea mai mare parte lucrurile au fost ok. Admir munca celor care au facut posibila Algoritmiada pentru ca s-au gandit ca avem nevoie de antrenament si imi pare rau pentru ca probabil au fost dezamagiti de ceva punctaje mici.

Multa bafta tuturor la runda finala Smile.
30  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2009 / Răspuns: Marmelada : Februarie 15, 2009, 09:28:38
1. Lungimile soselelor C1, C2,.., Cm sunt date in ordine crescatoare?

2. Pot exista doua lungimi Ci si Cj egale?
31  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Răspuns: Problema saptamanii - Monede : Februarie 15, 2009, 08:47:25
4n. Cel putin eu asa inteleg problema.

@ Cosmin Negruseri: daca consider o masa cu laturile de 1 si 3 sunt suficiente 11 monede. Corecteaza-ma daca gresesc Smile.
32  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Stelele Informaticii 2009 / Răspuns: Kdrum : Februarie 07, 2009, 10:17:50
Laura poate trece de 2 ori prin aceeasi zona?
33  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Algoritmul lui Lee [need help ] : Februarie 03, 2009, 21:43:07
Uite tocmai (cum zici si tu) ca Toni a pus mai sus o implementare directa ce poate fi folosita, chestie care in fond este exact ceea ce Dascal Cezar a cerut prin acest topic: "Algoritmul lui Lee implementat de preferat in c++". Chiar te-a suparat ca i-a raspuns  Smile? Astfel de implementari se mai gasesc pe net, a sterge postul de mai sus nu este o solutie pentru a evita fenomenul de a da copy-paste fara sa intelegi ceva.

Imi pare rau ca am dus discutia in offtopic, daca prin asta creez neplaceri moderatorilor. Si imi pare rau ca nu inteleg de ce priviti asa lucrurile.
34  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Algoritmul lui Lee [need help ] : Februarie 03, 2009, 18:33:24
Alexandru, comentariu meu era pentru cei care ii vad rostul.

Pentru restul el poate intra, ca si al tau, in categoria posturilor menite sa creasca numarul de posturi. Nu m-ai suparat cu nimic, nu-ti face griji Smile.
35  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Algoritmul lui Lee [need help ] : Februarie 03, 2009, 17:57:07
Si pentru ceilalti, in loc sa hranim userii cu informatie mura in gura, e mai bine cateodata sa popularizam sectiuni ale siteului infoarena  care ii ajuta sa isi rezolve problemele.

A da cuiva "mura in gura" inseamna (in acest context) a-l ajuta pe celalalt, a pune la share ceea ce tu deja stii. De ce sa nu vrei sa ajuti sau sa explici atunci cand ti se solicita ajutorul sau explicatia? Sunt convinsa ca (mai ales utilizatorii noi care fac cont doar pentru a intreba despre o tema si apoi nu mai intra niciodata -poate- pe Infoarena) daca ar vrea o colectie de link-uri (folositoare) legate de intrebarea pe care o ridica ar da simplu search pe Google.

E o diferenta intre a interactiona cu oamenii, a purta o discutie, a oferi lamuriri, a putea intoarce o intrebare in caz de noi nelamuriri care se ivesc si a "te descurca" singur cu un site. Eu de cele mai multe ori prefer sa intreb pe cineva dispus sa-si faca timp sa-mi raspunda decat sa "sap" singura. Si cred ca cei mai multi suntem asa.

Raspunsul tau, de exemplu, mi s-a parut perfect inainte sa citesc precizarea pe care am citat-o. Ofera informatii suficiente si daca cel care a avut probleme considera ca-l poti ajuta mai departe te va intreba probabil si ce este cautarea in latime. Strecori printre randuri si un link folositor care duce intr-o alta sectie Infoarena. La final vii cu aceata precizare, careia ii vad logica, dar nu-i vad rostul intr-un topic, intr-un forum chiar, in care de cele mai multe ori raspunsurile sunt complete, tastate "de mana" si oferite cu bunavointa.

Cu respect,
Maria Stanciu
36  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Răspuns: Problema saptamanii - Monede : Februarie 03, 2009, 17:32:43
Ca sa intelegi cel mai bine enuntul problemei eu te sfatuiesc sa asezi in practica ceva monede pe o suprafata dreptunghiulara (ai grija ca daca suprafata are forma de patrat nu merge) pana nu mai poti aseza o alta moneda pe acelasi nivel. Vei observa usor ca intre monede (pentru ca au forma circulara) vor ramane spatii. Ca sa "nu se mai vada nimic din masa" vei utiliza optim de patru ori numarul initial de monede.

Grosimea monedelor e irelevanta. Chiar daca poti demonstra ca te ajuta cu ceva la rezolvarea problemei, trebuie sa stii ca problema se poate rezolva si fara a avea aceasta informatie.

Suprafata mesei, iarasi, n-o cere nimeni. Trebuie doar sa stii ca aria dreptunghiului e acoperita de n monede cu raza 1 asezate in 1,2,... sau k randuri (coloane).

Smile
37  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: SIGLA : Ianuarie 14, 2009, 18:50:20
Domnul Mihai Patrascu stie de aceasta initiativa Smile?

Si daca 1 si 0 sunt idei expirate ce vrei sa reprezinte sigla ta  Very Happy ?
38  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: SIGLA : Ianuarie 14, 2009, 07:36:42
Radu, trebuie sa spui macar numele concursului  Tongue.
39  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / IAP (Infoarena Proposal) / Răspuns: IAP #11: Revizuirea functionalitatii ratingului : Ianuarie 06, 2009, 22:24:19
@Emanuel: Nu cred ca e bine asa  Smile. Ce e asta sa alegi daca sa-ti modifice raitingul sau nu? Si oricum posibilitatea asta exista si in prezent. Poti alege sa nu ti se modifice raitingul daca nu te inscrii si poti participa si neinscris la concurs. Nu mi se pare atat de grav, dar nu inteleg de ce sa complicam sistemul cu inca o optiune: aceea de a alege sa ti se modifice sau nu. N-o zic cu rautate.

@echipa Infoarena: Personal votez pentru propunerea 2.

E adevarat, nu e corect ca cineva sa aleaga sa participe sau nu la concurs dupa ce a vazut problemele, dar nici asta nu mi se pare atat de grav. Chiar e rau daca participa doar cei care se simt in stare sa faca figura buna? Haideti sa tinem la obrazul si imaginea participantilor Very Happy. Sa nu-i obligam sa se faca de ras. Exercitiul conteaza mai mult decat asta. Si antrenamentul  Smile.
40  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Despre compilatoru de pe sit? : Ianuarie 04, 2009, 14:41:17
Trebuie sa fie o problema undeva in solutia ta. Din cate vad, ai probleme cu timpul de executie si ai scapat de raspunsurile gresite pe care le aveai. Inseamna ca implementarea solutiei (chiar daca ideea e asemanatoare cu cea oficiala) nu duce la o rezolvare care sa se incadreze in timp.

De ce nu citesti mai intai topicul problemei Tablete: http://infoarena.ro/forum/?topic=3476.0 ? Eventual, scrie acolo cum ai rezolvat problema si daca cineva observa "ineficienta" probabil vei primi mai mult ajutor decat aici  Smile.
41  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Despre compilatoru de pe sit? : Ianuarie 02, 2009, 13:28:41
Din cate vad tu incerci sa rezolvi problema Tablete. Aceasta problema are 10 teste. Poti vedea numarul testelor in monitorul de evaluare daca dai click pe punctaj dupa ce sursa a fost evaluata, insa nu poi vedea testele propriu zise decat pentru cateva probleme pentru care acest lucru a fost permis. Problema Tablele nu se afla printre ele  Smile.
42  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: Zeitgeist addendum : Decembrie 27, 2008, 15:54:58
Problema omenirii de ani buni incoace, daca ma intrebi pe mine, este ca incercam disperati sa stim sigur ceva, si tot ce reusim sa facem e doar sa credem.
Mai greu sa stim. Tocmai de asta ne-am saturat de povesti. Povesti care doar pot fi adevarate.
43  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: Zeitgeist addendum : Decembrie 27, 2008, 15:41:03
Pai daca ma intrebi pe mine, scopul lui, oricare ar fi el, deriva din naivitate. E clar ca cine a facut filmul ne-a subestimat capacitatea de a judeca singuri unele intamplari.

Si daca au stiut de la bun inceput ca nu aduc nimic nou atunci nu s-au asteptat sa aiba mare profit material, nu? Ce mare comert s-ar fi putut astepta sa faca plecand de la adevaruri deja stiute? Poate au prefigurat un profit de alta valoare.
44  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: Zeitgeist addendum : Decembrie 27, 2008, 15:17:38
Si ateii sarbatoresc Craciunul, chiar daca nu iau in seama semnificatia religioasa, ci doar traditia.

In cazul acesta parerea mea este ca nu sarbatoresc Craciunul.
Si oricum pentru atei o parte a traditiei (adica aceea care nu include cultura) este doar o mare minciuna pe care s-au cladit alte mari minciuni. Daca se respecta nu vor sarbatorii in veci asta.
Sa nu confundam cu faptul ca orice roman, crestin sau nu, profita de concerdiul din perioada aceasta a anului  Smile.
45  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: Zeitgeist addendum : Decembrie 27, 2008, 14:27:51
Contează ce profit s-a crezut că v-a aduce.

De ce? Chiar nu vad baza unei asemenea afirmatii. Filmul e, poate, interesant. Dar nu mi se pare ca spune ceva ce nu s-a mai auzit si nici ceva ce nu ne-am fi asteptat sa auzim. Cred ca fiecare om care a vazut filmul, dupa fiecare afirmatie socanta a zis ceva de genul : "Da, am luat si asta odata in calcul. M-am gandit ca este o posibilitate. ". Si in conditiile astea, la ce mare profit s-ar fi putut astepta ?

Din vreme in vreme se mai gasesc cate unii care se gandesc sa spuna "omenirii" adevarul  Smile. E tot o forma de manipulare si a le arata cum au fost manipulati pana acum. Dar in spatele vointei de a afirma un adevar nu pot concepe ca scop un profit. Si daca pot, in orice caz, profitul nu-l vad material.

Oricum, eu filmului astuia nu-i atribui niciun mare merit si nici nu consider ca prin el s-a facut ceva de mare bravura. Si ca sa intelegeti de ce acesta este punctul meu de vedere, pariez ca cea mai mare parte din romanii care au vazut acest film-documentar au sarbatorit Craciunul Smile.
46  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: This is so cool : Decembrie 16, 2008, 19:31:45
Ce parere aveti de Teo (Deko)  Very Happy?

http://www.youtube.com/watch?v=Uv8k5c0iExU&feature=channel_page

http://www.youtube.com/user/cafedeko?ob=1
47  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Teme / Răspuns: Probleme Grele : Decembrie 16, 2008, 19:27:03
Pentru a afla multiplii unui numar x mai mici sau egali cu n trebuie sa faci un for care merge din x in x numere prin numerele mai mari decat x si mai mici sau egale cu n. Ceva gen : for(i=x;i<=n;i+=x) Smile

A doua problema nici eu n-am avut rabdare s-o descifrez  Tongue
48  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2009 / Răspuns: Piese2 : Decembrie 14, 2008, 09:11:17
Adica rosu, albastru, rosu... Dar cand spui sa nu fie doua piese pe aceeasi coloana, te referi sa nu fie in aceeasi pozitie, nu?
49  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: This is so cool : Decembrie 07, 2008, 19:12:01

Genial  Rolling on the Floor Laughing. Probabil asa se asteptau unii romani sa reactioneze Despot  Rolling Eyes
50  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: va rog sa ma ajutati(cu sugestii si propuneri) : Decembrie 07, 2008, 17:56:29
La ce capitole nu te descuri prea bine? Daca ai nevoie incerc sa-ti mai explic si eu cate ceva in limita timpului disponibil. Lasa un mesaj personal cu lucrurile care-ti sunt neclare  Smile.
Pagini: 1 [2] 3 4 ... 6
Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines