Afişează mesaje
|
Pagini: [1] 2 3 ... 6
|
4
|
Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Bug reports
|
: Decembrie 13, 2007, 16:03:27
|
ce se intampla exact daca imi scrie "Killed by signal 11(SIGSEGV)"? RTFMKilled by signal: Cea mai frecventa eroare cand ai un bug in program. Cand un program incalca anumite conventii in UNIX acel program primeste un "semnal" care de cele mai multe ori il opreste. Cateva semnale comune:
* 11(SIGSEGV): Segmentation fault. Asta in 99% din cazuri inseamna ca ai probleme cu accesul la memorie. Ai iesit din limitele unui vector, ai facut stack overflow, etc. * 8(SIGFPE): Floating point error. Cauza cel mai frecvent de impartiri la 0.
|
|
|
8
|
Comunitate - feedback, proiecte si distractie / IAP (Infoarena Proposal) / Răspuns: IAP #3: infoarena 3.0
|
: Decembrie 01, 2007, 14:28:57
|
S-a discutat destul de mult asupra acestei propuneri la sedinta din 28/10. Mie personal discutia nu mi s-a parut foarte productiva; ar fi mai eficiem sa discutam in continuare pe forum (aici). Rezumatul sedintei: 1) Vali nu este de acord, si considera ca ar fi mai bine sa scriem documentatie pentru infoarena2. De asemenea a ridicat problema ca sunt mai multi oameni dispusi sa invete PHP decat python. Consider ca am raspuns adecvat la asta in IAP. Nu vreau sa ma repet si nu am nimic de adaugat. 2) Silviu si Cristi au ridicat problema ca nu avem suficienti oameni pentru a duce infoarena3 la capat, si ca avem nevoie de un mod de atrage alti oameni. S-au propus diverse idei blue-sky de a motiva programatori. Eu cred ca suntem destui oameni in interiorul echipei, si ca nu este neaparat nevoie de un program special de adus oameni. Daca cineva doreste sa ne ajute, poate sa ne contacteze si sa trimita patch-uri. Problema de a aduna programatori pentru ceva open-source este foarte foarte dificila si nu cred ca poate fi rezolvata complet. There is no silver bullet here. Silviu si Cristi pot continua sa se gandeasca la un mod de a aduce oameni pentru development. Ar fi grozav daca ar gasi o solutie, dar eu sunt foarte pesimist. Este un proiect oarecum independent de IAP3. Nu avem un plan complet de la cap la coada pentru infoarena3, si nu cred ca putem face un astfel de plan. IAP3 este deja prea mare si nu vreau sa mai adaug. Vreau doar sa aprobam ideea de rescriere si sa cadem de acord ca are sens sa alocam resurse pentru acest proiect. Mai exact: - Declaram ca Infoarena2 e in maintenance-only mode.
- Inchidem wiki-ul din hackers (sau il declaram obsolete).
- Incepem sa bagam chestii de infoarena3 pe wiki in infoarena.ro/development
- Facem clean-up in tichete, si punem tichete de IA3.
- Incepem sa punem responsabili pe tichete (see IAP).
- Eu continui sa lucrez la demo-ul in python.
- Mircea scrie un document complet de cerinte, cu bullet-point-uri.
- Cine are timp si e interesat de python poate sa faca un demo.
|
|
|
10
|
Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Răspuns: Inteligenta, nativa sau educata?
|
: Noiembrie 30, 2007, 13:14:09
|
Ideea de inteligenta nativa este eronata si foarte daunatoare. Work is life Din pacate olimpiadele incurajeaza fix ideea asta de inteligenta nativa, mai ales cu problemele "de idee". Multe dintre ele sunt complet artificiale, creeate fix pentru o anumita solutie. Majoritatea nu au aplicatii practice si nici implicatii interesante. Sunt bune doar pentru adunat puncte cu care poti sa pretinzi performanta fara munca. Mie imi placeau foarte mult in liceu .
|
|
|
15
|
Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Development / Răspuns: Ce va enerveaza la infoarena 2.0 ?
|
: Noiembrie 25, 2007, 14:05:37
|
Nu mai stiu daca s-a mai zis, dar pe mine ma deranjeaza ca o problema este evaluata de 2 ori daca ea apartine la 2 grupe de varsta diferite... si in afara de asta, mai e nasol ca apari in ambele clasamente...
Acum o sursa este trimisa la un task pentru o anumita runda. Daca vrei sa trimiti la mai multe runde trebuie sa trimiti de mai multe ori. Si mie mi se pare confuz. Poti sa explici in detaliu ce ai vrea sa se intample cu problemele care apartin de mai multe runde?
|
|
|
20
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: map
|
: Noiembrie 20, 2007, 06:27:13
|
Un numar intra 0 si 16 poate fi bagat in jumatate de byte; iar 16 numere incap foarte frumos in (16 * 4) = 64 biti. Poti sa encodezi destul de simplu si rapid starea puzzle-ului intr-un long long si sa pui long long in map. BTW, sigur nu vrei set?
Alternativ iti faci un struct si implementezi operator de comparare pe struct. Un typedef aici nu ajunge, array-urile au semnificatii dubioase cand sunt puse ca parametri.
|
|
|
21
|
Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Development / Răspuns: Ce va enerveaza la infoarena 2.0 ?
|
: Noiembrie 17, 2007, 22:47:08
|
Este ok sa punet si feature request-uri; atat timp cat nu sunt prea "blue-sky". Ideea ar fi sa facem o lista de cerinte minime pentru site care nu trebuie sa ne scape. Ce vreau eu da la infoarena3: - Sintaxa de textila revizuita si bine documentata. Sa fie mai logica interpretarea de bold/italic etc.
- Sa poti sa pui un macro in bold sau intr-un span.
- Comentariu la orice revizie de wiki (get "revert", "spelling")
- Diff intre oricare 2 versiuni.
- Move si delete cu istorie, accesibile tuturor.
- Atasamente cu istorie ca in wiki, accesibile tuturor.
- Editare pe paragraf ca in wikipedia; sa nu dai scroll mereu.
|
|
|
25
|
Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Development / Răspuns: Infoarena3
|
: Octombrie 30, 2007, 20:13:17
|
Citeam si eu pagina si mi-a venit in gand RCS cand am ajuns la partea asta. E destul de usor de folosit, dupa parerea mea, daca te obisnuiesti cu el... face un fisier de tip svn in care sunt pastrate toate fisierele si se poate interactiona prin system() cu el destul de dragut... bine, nu stiu daca e o practica foarte buna, dar merita sa incercati vreo cateva minute folosirea lui.
RCS e o chestie foarte veche; din care au aparut ulterior CVS si apoi SVN. Cu svn se poate interactiona folosind librarii speciale si stie chestii care sunt altfel greu de implementat corect: rename/move/copy/delete/restore inclusiv pe directoare. Si ai putea sa iei chestii din wiki pe disc (teste, evaluatoare etc.) ca se le manipulezi frumos.
|
|
|
|