Afişează mesaje
Pagini: [1] 2 3 4
1  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva ACM / Răspuns: 008 Brazi : Septembrie 22, 2014, 23:55:26
Daca ti se dau muchiile in alta ordine tie iti iese alt cod.

Am schimbat putin abordarea sa prind si cazul in care muchiile sunt in alta ordine insa nu s-a schimbat nimic  Brick wall tot 0 iau.
2  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva ACM / Răspuns: 008 Brazi : Septembrie 21, 2014, 18:22:31
Salutare . Imi poate da cineva un test mai "smecher" ? Ideea mea este urmatoarea : fac un dfs din radacina si imi tin un string cu un fel de cod ( 0 daca e fiu stang , 1 daca e drept si mai adaugam un 2 cand ieseam dintr-un nod ) si codul asta il bag intr-un hash . Vreo sugestie ceva?  Smile
3  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 071 Concurs : August 18, 2014, 21:14:57
Ce are mai special testul 8 ?  Whistle

LE : Done  Ok
4  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 150 Monezi : Februarie 07, 2013, 19:53:45
Salut . Ar trebui marita limita de timp . Am o solutie  2^N * ( S+N ) iterativa  si obtin doar 60 pct . Submultimile  le construiesc cu ajutorul operatiilor pe biti  Smile .
5  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 064 Cobai : Ianuarie 25, 2013, 00:04:56
 


Cred ca la tine greseala este faptul ca nu inchizi prima pozitie
Cod:

coada[0].ox = xP, coada[0].oy = yP;

    .....
.....

        for(int i = 0; i < LgC; i++)
            mat[coada[i].ox][coada[i].oy] = '.';



tu in coada[0].ox ,coada[0].oy bagi pozitia de unde ai plecat ,iar apoi in forul ala tu pui pozitia respectiva in matrice ca fiind spatiu liber,ceea ce este incorect.

Poti face ceva de genu:

Cod:

for(int i = 0; i < LgC; i++)
            mat[coada[i].ox][coada[i].oy] = '.';
mat[xP][yP] ='+';



Cred ca acum ar trebui sa iei ceva puncte in plus .
Bafta Ok

6  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 1123 Stup : Ianuarie 08, 2013, 00:20:11
E prea stransa limita, 0.2 ar fi ok. Am retrimis sursa si altele de 100, si nu iau 100, doar 80.

Limita de timp este buna  Smile .http://infoarena.ro/job_detail/850170 .Eu iau 2 incorect ,insa pe testele pe care tu iei TLE mie imi intra fara probleme  Ok
7  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva Infoarena Monthly / Răspuns: 034 Petrecere2 : Ianuarie 04, 2013, 14:58:54
Mersi mult  Ok . Am luat 100 dupa ce am eliminat memset  Smile .
8  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva Infoarena Monthly / Răspuns: 034 Petrecere2 : Ianuarie 04, 2013, 14:32:20
 Smile Salut. Am complexitatea (n + m ) ,insa iau 2 TLE. Am incercat sa parsez citirea ,insa acelasi rezultat  Brick wall
9  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 809 Marmelada : Ianuarie 03, 2013, 00:22:26
 Smile Salut.In cazul in care avem muchie de la un nod la el insusi (2-2) de exemplu ,ce trebuie afisat in acest caz ? Think .Eu iau 70 pct cu 2 incorrect si 1 TLE,si cred ca incorectul se datoreaza acestei nelamuriri  Embarassed .

Multumesc!!!

Later Edit : Am rezolvat-o pana la urma de 100 pct ,pentru a intra si ultimul test a trebuit sa parsez citirea  Smile .
10  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 639 Zmeu : Ianuarie 01, 2013, 16:10:28
 Smile Salut . Care este traseul parcurs pt a obtine costul 2 ?  Brick wall
11  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 289 Arbore de cicluri : Decembrie 22, 2012, 19:30:58
Salut . La problema aceasta iau doar 0 pct Brick wall cu 5 incorrect si restul TLE.
Procedez astfel:
1.Pt fiecare nod de gradul 2 il bag intr-o coada.
2.Pt fiecare element din coada,ii iau cei doi vecini (i,j) si le scad gradul cu o unitate,elimin vf curent din coada din graf,iar apoi adaug muchiile(i,j),(j,i) .
3.Daca la finalul algoritmului am doar 2 noduri ramase inseamna ca am solutie ...

Este buna ideea de rezolvare ,sau am uitat eu ceva  Very Happy ?

Mentionez ca pt retinerea grafului neorientat folosesc un set.

Multumesc Anticipat !!! Smile

Later Edit.Am mai modificat cate ceva prin program si am reusit sa iau 20 pct,cu 3 incorect si restul tle  Brick wall

Cat va da pt urmatorul test ?

Cod:

4
3 3
1 2
1 3
3 2
4 5
1 2
1 3
3 2
4 3
2 4
5 6
1 2
1 3
1 4
2 5
3 5
4 5
4 6
1 2
1 3
1 4
2 3
2 4
3 4


mie imi da :

Cod:
YES
YES
YES
NO


Multumesc anticipat!!! Smile

Later Edit 2 .Am reusit sa iau 50 pct,pe restul testelor am TLE.
Cred ca e prea mica limita de timp. Am o solutie in O(T * N * log M) care ia 60.  Think

Am reusit sa scot si eu aceeasi complexitate ...Cred ca ar trebui marita putin limita de timp  Cool
12  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 846 Motel : Decembrie 19, 2012, 15:53:52
Salut Very Happy . Am incercat si solutia cu cautare binara dar iau doar 20 pct retul WA si TLE. Brick wall . Am incercat mai multe variante la problema asta : Cuplaj(70 pct ) , Greedy(50 pct -desi ar trebui sa ia 80 pct ) , si inca una cu heapuri ( 30 pct cu WA pe restul ). Exista o rezolvare mai optima decat nlogn ? Si daca exista care ar fi aceasta solutie?

Multumesc Anticipat Very Happy
13  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 266 Plimbare : Decembrie 11, 2012, 00:05:12


Salutare  Very Happy . Am facut la problema aceasta un algoritm ( plus-minus ) pt determinarea componentelor conexe + un back pt a gasi ciclul corect.Iau doar 70 pct ,restul TLE.Exista ceva mai optim decat atat  Raised eyebrow ?
Multumesc Anticipat!!!!
14  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2013 / Răspuns: Algoritmiada 2013, Runda 1 : Decembrie 03, 2012, 17:58:04
Duminica ar fi cel mai bine. Pe 15-16 are loc alt concurs de informatica la Vatra Dornei  Think.

Pe 15(sambata) este concursul Very Happy
15  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Infoarena Monthly 2012 / Răspuns: Feedback Runda 10 : Noiembrie 15, 2012, 22:31:50
Merge fara numere mari Cool
16  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva Infoarena Monthly / Răspuns: 035 Traseu2 : Noiembrie 12, 2012, 20:31:09
Mersi  Smile .Inseamna ce LEE-ul meu este de vina Brick wall
17  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva Infoarena Monthly / Răspuns: 035 Traseu2 : Noiembrie 12, 2012, 20:26:10
stai sa inteleg ,pot sa pun in loc de # orice numar?: de exemplu daca am matricea :

1
#
3
atunci am solutia
1 1 1
2 1 #
3 1 3

Huh
Multumesc Anticipat?
18  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva Infoarena Monthly / Răspuns: 035 Traseu2 : Noiembrie 12, 2012, 19:01:55
Salut .La problema aceasta am facut un fel de LEE ,pt fiecare element verific in care din cei 8 vecini ma pot duce si actualizez informatiile.Pentru exemple merge,si pe inca cateva teste facute de mine.Am insa o nelamurie ...Caracterul # poate sa apara de mai multe ori ?Eu am pus ceva de genu ca daca am caracterul # in matrice nu am solutie...
Multumesc Anticipat!!!
19  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 1096 Qtri : Noiembrie 05, 2012, 23:01:10
  Smile Salut. Am rezolvat problema cu metoda determinantilor insa iau doar 80 pct cu 2 TLE  Cry .Mi se pare ca metoda asta e in O(1) ,deci nu ar trebui sa-mi dea TLE.
Vreo sugestie ceva ?
Multumesc Anticipat!!!! Smile
L.E .Am pus long long peste tot(initial aveam double ) si a intrat de 100 Ok
20  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 069 Regine : Noiembrie 05, 2012, 22:13:13
http://infoarena.ro/downloads  ,te duci la sectiunea Loturi si downloadezi de acolo Smile
21  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 1094 Sabotaj : Noiembrie 01, 2012, 21:23:50
 Smile Salut

La problema aceasta iau 30 de pct cu 7 incorect si nu stiu de ce Brick wall
Procedez astfel:
1.Aflux fluxul maxim al retelei de calculatoare
2.Aflux muchiile critice din retea ,acestea reprezentand solutia.

Pe exemplu imi merge  ,insa pe acesta:

Cod:
10 13
1 3 20
1 2 10
2 4 5
2 5 8
5 4 20
4 3 20
3 6 20
6 10 5
6 7 15
7 8 10
8 9 10
7 9 5
9 10 15

imi afiseaza 20 0 ,desi corect ar trebui sa-mi afiseze 20 3
7
8
13  Brick wall

Vreo sugesti ceva?
Multumesc Anticipat!!! Smile
22  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 285 Geometry : Noiembrie 01, 2012, 13:04:39
 Smile Salut.Ce are mai special testul 1 ? doar pe el iau incorrect  Brick wall
23  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 124 Divizor si multiplu : Octombrie 30, 2012, 20:44:32
 Smile Buna seara.Cred ca exista unele teste care nu respecta cerinta din enunt ca Y<=100.000.000 deoarece am pus assert(x<=10000 && y<=1000000000) si iau Killed By Signal 6 Brick wall

L.E .Am gasit o greseala in programul meu si de aia luam 0 pct.Oricum ramane valabila observatia ca exista unele teste care au y > 100000000.

O seara placuta!!!!
24  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 565 Pali : Octombrie 28, 2012, 16:49:10
Salutare Smile
La problema aceasta am folosit o dinamica in N^2 dar iau doar 0 pct cu 4 Corect si restul  TLE;
Am observat ca si in articolul cu solutii ,ambele solutii pt problema sunt N^2 ,deci nu inteleg de ce iau TLE. Brick wall
25  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 285 Geometry : Octombrie 26, 2012, 22:21:58
 Buna seara  Smile .AM folosit la problema asta o metoda cu determinanti(sarrus) insa nu iau decat 3 teste Cry

Sunt atent la toate atribuirile,variabilele sunt toate de tip double ,nu stiu de ce nu merge Brick wall

Vreo sugestie ceva?
Multumesc  Smile

L.E  Very Happy variabilele nu erau toate de tip double,dupa ce le-am facut de tip double iau 50 pct cu Incorrect doar pe 1 test...
L.E2

Imi poate spune si mie cineva ce gresesc la problema aceasta?
Iau ok doar pe  3 teste.



Onisim pune in structura double la x si y ,iar functia aia s cred ca trebuie sa fie de tip double  Confused

O seara placuta!!!
Pagini: [1] 2 3 4
Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines