Afişează mesaje
Pagini: [1] 2 3 ... 29
1  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Runda 2 / Răspuns: Matriceechilibrata : Februarie 19, 2022, 21:48:28
De fiecare data e link catre solutii pe pagina consursului. Deci intri la https://infoarena.ro/algoritmiada-2022/runda-2 si ai linkul https://infoarena.ro/algoritmiada-2022/runda-2/solutii.
2  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Runda 2 / Răspuns: Matriceechilibrata : Februarie 19, 2022, 19:08:07
Pare cam complicata solutia oficiala. Eu pentru fiecare rand am pus 1 pe coloanele care au suma cea mai mica astfel incat sa se distribuie sumele cat mai uniform. Daca la final toate coloanele au suma Y atunci am construit o solutie buna. Sper ca nu e bulaneala, dar pare ok.
3  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2018 / Răspuns: Routere : Septembrie 30, 2018, 13:00:28
Ar trebui sa fie [6, 3] la al treilea exemplu?
4  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / RCPC 2018 / Răspuns: E. Brackets2 : Septembrie 29, 2018, 09:06:26
E corect exemplul?
5  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2018 / Răspuns: Algoritmiada 2018 Runda PreONI : Martie 18, 2018, 14:25:20
Ai rabdare, citeste ce s-a scris mai sus.
6  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2018 / Răspuns: Algoritmiada 2018 Runda PreONI : Martie 18, 2018, 14:15:11
https://infoarena.ro/monitor?round=algoritmiada2018-preoni
7  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva Infoarena Monthly / Răspuns: 056 Beep : Octombrie 02, 2016, 15:13:37
Ma mir ca nu ai gasit niciun test. Uite unul.

Cod:
beep
beek
Raspuns:
Cod:
beek
8  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 836 Palindrom : Octombrie 02, 2016, 15:07:46
Nu o sa iti dea nimeni testul. Compara rezultatul algoritmului tau cu rezultatul unui algoritm mai lent (dar corect) pe niste teste la intamplare.
9  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 1250 Markon : Octombrie 02, 2016, 12:52:23
Nu e buna complexitatea. Verifica solutia oficiala.
10  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Development / Răspuns: Copie locala infoarena? : Octombrie 02, 2016, 12:45:47
https://hackers.infoarena.ro/w/

Dar tie iti trebuie verificatorul de la problema si testele iar la astea nu ai acces.
11  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Problema 1, Subiectul III admitere 2015 IaÈ™i UAIC : Iulie 20, 2016, 18:55:55
Trebuie sa afli numarul de secvente binare (formate din 0 si 1) de lungime 7 care contin valoarea 1 de 3 ori. De exemplu 1001100. Raspunsul e combinari de 7 luate cate 3.
12  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Suport Java pe Infoarena - Beta : Iulie 20, 2016, 18:44:31
Aici gasesti exemple http://www.infoarena.ro/monitor&compiler=java&score_begin=100&round=arhiva-educationala
13  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2016 / Răspuns: Feedback Algoritmiada 2016 Runda 4 : Iunie 19, 2016, 22:34:03
Pentru fiecare muchie "speciala" gasesti drumul de ameliorare care trece prin ea. Pentru asta, te uiti pe drumul de la frunza la radacina si trebuie sa afli minimul dintre capacitatie muchiilor. Faci asta pe ambele parti ale muchiei "speciale" si apoi scazi niste capacitate de pe cele 2 drumuri.
14  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2016 / Răspuns: Feedback Algoritmiada 2016 Runda 4 : Iunie 19, 2016, 22:02:13
Am inteles. Imi retrag comentariile atunci, eu nu m-am prins decat de solutia de care am zis mai sus. Oricum, felicitari pentru runda!  Very Happy
Iar eu stau aici si ma uit la sursa mea cu heavy path...  Confused
15  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Răspuns: Lights out - shortlist : Iunie 09, 2016, 13:01:11
1. Generate all possible button press combinations (29) and for each of them check if it turns off all of the lights.

4. After we fix the button presses for the first column, then we can greedily calculate the necessary button presses for all of the lights. In order to speed up the greedy part, we will use bitmasks. If for a column we have an initial light combination init_mask and then choose a button combination button_mask, then after pressing the buttons the light mask will be final_mask = init_mask xor (button_mask << 1) xor button_mask xor (button_mask >> 1). final_mask from the previous column will be button_mask for the current column (the only choice).

5. You didn’t specify the initial state of the nodes, but it doesn’t matter.

We can solve it using dynamic programming. Each state will be a pair (node, b, p) where b denotes whether we must press node’s button or not and p denotes whether we pressed node’s parent’s button.

For the current node we can recursively calculate all (child_node, child_b, b) states.

Let’s denote a = 1 if node is initially on and a = 0 if it’s off. For node to be off after all of the operations, a + b + p + sum(child_b) must be even. In order to decide which of the children’s buttons to press, we use dynamic programming again. The state will be (i, s) denoting the minimum number of button presses to switch off the subtrees of the first i children and the parity of sum(child_b) is s.

The final answer is the minimum of (root, 0, 0) and (root, 1, 0).

6 + 7. We create a system of n linear equations modulo 2 with n variables and solve it using Gaussian elimination. The number of solutions is 2f, where f is the number of free variables.
16  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 781 Sprim : Mai 26, 2016, 09:15:51
Pare prea stransa limita de timp.
17  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Probleme externe / Răspuns: Al n-lea termen din sir in timp constant. : Mai 21, 2016, 11:42:13
Fiecare numar p apare de p ori in sir.
Deci pentru un numar p, poti afla indicele ultimei aparitii a lui p calculand suma 1 + 2 + ... + p = p(p+1) / 2.
Avand acel n, tu trebuie sa afli cel mai mic p astfel incat n <= p(p+1) / 2. Asta poti sa faci rezolvand ecuatia de gradul 2: n = p(p+1)/2 si il rotunjesti pe p in sus.
18  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva ACM / Răspuns: 011 Pufarina : Aprilie 25, 2016, 10:48:19
Nu puteai sa rulezi sursa ta si sa faci niste debug pe ea? Observai faptul ca nu ai introdus bine datele. Solutia ta se bazeaza pe faptul ca numerele sunt date cu 3 zecimalele.
19  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 1250 Markon : Aprilie 23, 2016, 09:54:00
Ce imi sare imediat in ochi e ca apelezi decreaseDegree de 2 ori pentru nodul initial. Apoi, cand ajungi la un nod, chiar daca nu indeplineste proprietatea 2, s-ar putea ca dupa ce treci de el sa o indeplineasca.
20  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 1052 Rege : Aprilie 18, 2016, 11:37:33
Poti sa afli numarul de drumuri pe masura ce faci parcurgerea in latime. Numarul de drumuri pana in (l1,c1) este 1. Gandeste-te cum poti sa "transmiti" mai departe numarul de drumuri in timpul parcurgerii.
21  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2016 / Răspuns: Progresii Colorate : Aprilie 14, 2016, 17:37:05
La cerinta 3, nu apare in teste cazul particular K=1. Am vazut si surse care pica la K=2.
22  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Grigore Moisil 2016 / Răspuns: Feedback : Aprilie 09, 2016, 13:54:12
La clasele 11-12 problema Rege2 mi s-a parut cea mai interesanta Thumb up
23  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Grigore Moisil 2016 / Răspuns: Problema Albume : Aprilie 09, 2016, 13:50:40
Eu am facut cu programare dinamica. Calculezi probabilitatea ca alegand i albume sa fie j artisti diferiti.
24  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / PreOJI 2016 / Răspuns: Grigore Moisil 2016 clasa a 9-a : Aprilie 09, 2016, 08:39:28
Vedeti ca aici e thread-ul corect: http://www.infoarena.ro/forum/index.php?board=132.0
E gresit linkul de pe pagina concursului.
25  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: OJI 2016 clasa a 10-a : Martie 29, 2016, 13:23:09
Participa la cat mai multe concursuri online si iti vei da seama in scurt timp la ce trebuie sa lucrezi.
Pagini: [1] 2 3 ... 29
Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines