Afişează mesaje
|
Pagini: 1 2 [3] 4 5 ... 29
|
54
|
Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Sugestii
|
: Mai 11, 2015, 15:01:38
|
Aceste informatii ar tb sa fie facute public. Stiu ca e redundant, eu vazand timpii tai la problema pot lejer sa fac o suma a lor, similar si cu memoria. Dar acest lucru ajuta in momentul in care pe un utilizator anume il intereseaza "cine a scos timpul total minim si a folosit memorie cel mai putin". Sau fiind 2 criterii lucrurile se pot incrucisa neasteptat. Am vazut acest procedeu pe un site care merge pe aceeasi idee cu infoarena. Numele nu mi-l amintesc. Pe baza acestui lucru ar trebui facut un clasament (ptr cei cu surse de 100p) - aceasta reprezinta o sugestie.
Aceasta facilitate va fi disponibila in curand™. Offtopic: Nu va mai pierdeti timpul cu certuri aiurea pe net @Enal G: Fa-ne o favoare si, inainte sa postezi, sa faci un rezumat al postarii.
|
|
|
73
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Urmasii lui Moisil 2015 / Răspuns: Feedback probleme Urmasii lui Moisil
|
: Martie 21, 2015, 14:50:54
|
Cum a fost concursul pentru mine: 0:30 Habar n-am cum se face Naveplanare. Hai sa o citesc si pe cealalta. 0:50 Geometrie, nu pare promitator. Hmm, pare mai usoara. Cred ca m-am prins. 1:07 Done. Next. 1:30 Aaa, deci navele se muta secvential si nu paralel?! Ok, poate asa e mai simplu. 1:50 Hmm, flux. Dar nu pare sa intre in timp. Aaaa, ok, m-am prins. 2:00 Nu am chef sa implementez flux, sigur nu e ceva mai simplu? c***t, hai ca implementez flux... sau copiez din alta sursa. 2:10 Ok, hai sa adaptam sursa si sa construim graful. 2:30 c***t, am mai multe muchii intre o pereche de noduri. As putea sa schimb, dar mi-e lene. Sigur nu e ceva mai simplu? Bine, hai ca fac asa. Pointeri, minunat. 2:45 Done. Sper ca e ok. Wtf, s-a calificat Halep in finala? Problemele dragute, dar nu pe placul meu . Insa nu au fost ambiguitati in enunturi, deci .
|
|
|
74
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2015 / Răspuns: Feedback Runda 2
|
: Martie 19, 2015, 22:14:51
|
Drum6 - Motivul pentru care nu merge un simplu greedy e ca la un moment dat s-ar putea sa ai 2 celule egale si nu stii pe unde sa o iei. Deci, poti sa tii intr-o lista celulele pana la care ai un drum minim lexicografic si tot inaintezi. E un fel de bfs.
K-BubbleSort - Simulezi algoritmul din problema, cu optimizarea ca retii pozitiile la care ai v[i] > v[i+1]. Complexitatea e O(N+K).
|
|
|
|