Afişează mesaje
Pagini: 1 2 [3] 4 5 ... 29
51  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / AGM 2015 / Răspuns: AGM 2015 : Mai 30, 2015, 19:01:52
Muti soferii din autobuzul cu numar mai mic de soferi in autobuzul cu numar mai mare de soferi. Fiecare sofer va fi mutat de cel mult logN ori.
52  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva educationala / Răspuns: 047 Algoritmul Bellman-Ford : Mai 19, 2015, 00:20:07
Solutiile oficiale presupun ca poti ajunge din nodul 1 in orice alt nod. Poate la asta se refera "graf orientat conex", nu imi dau seama.
53  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Tema trimisa hprov : Mai 13, 2015, 15:20:50
E picat evaluatorul. O sa isi revina odata ce cineva din echipa infoarena il reporneste.
54  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Sugestii : Mai 11, 2015, 15:01:38
Aceste informatii ar tb sa fie facute public. Stiu ca e redundant, eu vazand timpii tai la problema pot lejer sa fac o suma a lor, similar si cu memoria. Dar acest lucru ajuta in momentul in care pe un utilizator anume il intereseaza "cine a scos timpul total minim si a folosit memorie cel mai putin". Sau fiind 2 criterii lucrurile se pot incrucisa neasteptat. Am vazut acest procedeu pe un site care merge pe aceeasi idee cu infoarena. Numele nu mi-l amintesc. Pe baza acestui lucru ar trebui facut un clasament (ptr cei cu surse de 100p) - aceasta reprezinta o sugestie.

Aceasta facilitate va fi disponibila in curand™.

Offtopic: Nu va mai pierdeti timpul cu certuri aiurea pe net Smile
@Enal G: Fa-ne o favoare si, inainte sa postezi, sa faci un rezumat al postarii.
55  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Sugestii : Mai 07, 2015, 01:40:20
2. Au fost schimbate limitele de timp pentru probleme la un moment dat (http://www.infoarena.ro/calibrare-limite-de-timp). La profil nu ii apare ca fiind rezolvata fiindca acolo se iau doar submisiile din arhiva de probleme iar aceasta pe care ai pomenit-o a fost la concurs.
56  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva educationala / Răspuns: 057 Diametrul unui arbore : Mai 06, 2015, 17:31:01
1. Am reusit maxim 90. Nu cred ca intra in Java solutia asta. Ar merge marita putin limita.
2. E arbore fara radacina. Nu conteaza din ce nod pornesti cu primul bfs.
57  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 201 Lupul Urias si Rau : Mai 05, 2015, 16:38:49
Cum de nu s-a facut niciun test cu distanta maxima a oilor 2^31 - 1? Majoritatea surselor de 100 iau TLE pe un astfel de test. Mai sunt si multe surse de 100 care ar trebui sa ia WA.
58  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 484 Numere 5 : Mai 01, 2015, 04:17:08
Daca lipseste doar un numar programul il afiseaza de 2 ori.
Testeaza pe programul tau Smile
59  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 484 Numere 5 : Aprilie 30, 2015, 14:23:52
Nu actualizezi bine minn si maxx. Gandeste-te ce se intampla daca lipseste un singur numar. Ca sa scapi de MLE incearca sa folosesti bitset in loc de vector de bool. Gasesti pe net cum se foloseste.
60  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / ONIS 2015 / Răspuns: Ecotraseu : Aprilie 19, 2015, 15:30:38
A fost data o problema asemanatoare la IOI http://www.ioi2011.or.th/hsc/tasks/EN/race.pdf (mergea O(NlogN) fara frunze). Ciudat, cei de la IOI n-au facut secret de stat din faptul ca sunt N-1 muchii.
61  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / ONIS 2015 / Răspuns: Aurel : Aprilie 19, 2015, 14:21:04
Dinamica gen problema rucsacului unde toate obiectele au marimea N-i.
62  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: BCKT + DET : Aprilie 06, 2015, 21:04:56
Poti gasi aici http://www.infoarena.ro/cauta-probleme. Pentru Backtracking poti incepe cu http://www.infoarena.ro/problema/flip.
63  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2015 / Răspuns: Feedback Runda 2 : Aprilie 01, 2015, 14:48:40
Prin dinamica eu inteleg ca rezultatul se afla in dinamica. Ce ai facut tu e tot un fel de BFS.
64  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Teme / Răspuns: Complement fata de 9 : Martie 28, 2015, 14:07:27
Trebuie sa construiesti acel numar 99..99, deci e cam acelasi lucru.
65  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva educationala / Răspuns: 021 Invers modular : Martie 25, 2015, 22:51:33
Da 0 pe parcurs doar daca N >= MOD. In acest caz poti aplica http://en.wikipedia.org/wiki/Lucas%27_theorem.
66  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2015 / Răspuns: Feedback Runda 2 : Martie 25, 2015, 13:12:14
La solutia cu programare dinamica ar trebui sa retii sirul minim lexicografic pe care il poti obtine ajungand la o celula (i, j) iar asta e O(N^3).
67  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Teme / Răspuns: Indicatorul lui Euler in c++ : Martie 22, 2015, 17:47:13
La penultima iteratie ai e=r. Apoi la ultima iteratie, r devine 0 si faci m=e (e-ul de la iteratia anterioara, adica r-ul anterior). Deci penultimul r e m-ul de la final.
68  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Teme / Răspuns: Indicatorul lui Euler in c++ : Martie 22, 2015, 16:24:07
Ti-am zis mai sus. In interiorul for-ului trebuie sa memorezi valoarea lui i intr-o alta variabila (tu ai pus e inainte). Dar sa faci asta si pentru n (de exemplu, m=n si apoi lucrezi cu m).

for(i=1;i<=n;i++) {
  e=i;
  m=n;
  while(....
  ...
}
69  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Urmasii lui Moisil 2015 / Răspuns: Feedback probleme Urmasii lui Moisil : Martie 22, 2015, 14:44:10
Tratezi separat coordonatele x si y fiindca sunt independente. Apoi trebuie doar sa cuplezi fiecare nava cu un x (sau y). Deci ai in jur de 2000+N noduri. Te opresti in momentul in care cuplajul e K.
70  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Teme / Răspuns: Indicatorul lui Euler in c++ : Martie 22, 2015, 13:30:52
Sa nu mai scrii asa ceva "i<=n && i++" in viata ta. Vad ca memorezi valoarea variabilei i in variabila e ca sa nu modifici i-ul. De ce nu faci asta si pentru n? Smile
71  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Teme / Răspuns: Complement fata de 9 : Martie 22, 2015, 13:27:53
Din cate imi amintesc, in Pascal tipul de date "integer" e pe 16 biti si numarul tau depaseste plaja de valori pe care o poate memora. Trebuie sa declari variabila "longint".
72  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Urmasii lui Moisil 2015 / Răspuns: Problema BigNumber : Martie 21, 2015, 15:31:31
Aceasta e politica infoarena din toate timpurile.
73  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Urmasii lui Moisil 2015 / Răspuns: Feedback probleme Urmasii lui Moisil : Martie 21, 2015, 14:50:54
Cum a fost concursul pentru mine:

0:30 Habar n-am cum se face Naveplanare. Hai sa o citesc si pe cealalta.
0:50 Geometrie, nu pare promitator. Hmm, pare mai usoara. Cred ca m-am prins.
1:07 Done. Next.
1:30 Aaa, deci navele se muta secvential si nu paralel?! Ok, poate asa e mai simplu.
1:50 Hmm, flux. Dar nu pare sa intre in timp. Aaaa, ok, m-am prins.
2:00 Nu am chef sa implementez flux, sigur nu e ceva mai simplu? c***t, hai ca implementez flux... sau copiez din alta sursa.
2:10 Ok, hai sa adaptam sursa si sa construim graful.
2:30 c***t, am mai multe muchii intre o pereche de noduri. As putea sa schimb, dar mi-e lene. Sigur nu e ceva mai simplu? Bine, hai ca fac asa. Pointeri, minunat.
2:45 Done. Sper ca e ok. Wtf, s-a calificat Halep in finala?  Shocked

Problemele dragute, dar nu pe placul meu Smile. Insa nu au fost ambiguitati in enunturi, deci  Thumb up.
74  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2015 / Răspuns: Feedback Runda 2 : Martie 19, 2015, 22:14:51
Drum6 - Motivul pentru care nu merge un simplu greedy e ca la un moment dat s-ar putea sa ai 2 celule egale si nu stii pe unde sa o iei. Deci, poti sa tii intr-o lista celulele pana la care ai un drum minim lexicografic si tot inaintezi. E un fel de bfs.

K-BubbleSort - Simulezi algoritmul din problema, cu optimizarea ca retii pozitiile la care ai v[i] > v[i+1]. Complexitatea e O(N+K).
75  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2015 / Răspuns: Poveste : Martie 08, 2015, 11:34:43
Submatricele cu o singura coloana sunt valide?
Pagini: 1 2 [3] 4 5 ... 29
Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines