Diferente pentru propuneri/1-hackaton intre reviziile #7 si #18

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

h1. IAP #1: Concurs "hackaton"
==Include(page="template/iap")==
 
|_. Data      | 2007-11-07                             |
|_. Autor(i)  | ==User(type="tiny" user="wickedman")== ==User(type="tiny" user="silviug")== |
|_. Stare     | *_IN-CONSTRUCTIE_*                     |
h2. Abstract
Se propune organizarea de concursuri onsite de programare si lucru in echipa pentru studenti si profesionisti IT -in genul EESTEC-AXWAY.
Se propune organizarea de concursuri onsite de programare si lucru in echipa pentru studenti si profesionisti IT - in genul EESTEC-AXWAY.
La fiecare concurs participa ~10-15 echipe formate aleator din cate 2 studenti calificati si un profesionist IT. Echipele astfel formate trebuie sa dezvolte o tema pe parcursul a ~12h. Evaluarea se face numai pe baza de criterii masurabile (i.e. timp de executie, acuratete, scor).
La fiecare concurs participa ~10 echipe formate aleator din cate 2 studenti calificati si un profesionist IT. Echipele astfel formate trebuie sa dezvolte o tema pe parcursul a ~12h. Evaluarea se face numai pe baza de criterii masurabile (i.e. timp de executie, acuratete, scor).
h2. Motivatie
infoarena isi va extinde baza de utilizatori studenti si isi va crea legaturi cu industria IT organizand un concurs inedit si cu semnificatii profunde atat pentru studentii participanti cat si pentru companiile IT care se implica.
infoarena isi va extinde baza de utilizatori studenti si isi va crea legaturi cu industria IT organizand un concurs inedit si cu impact pozitiv atat pentru studentii participanti cat si pentru companiile IT care se implica.
Noutatea acestui tip de concurs este ca echipele se formeaza din cate 2 studenti si un om din industrie, cu rol de tech lead. Concursul presupune lucrul in echipe cu sefi create ad-hoc, schimb de experienta, management si, bineinteles, aptitudini de programare & informatica.
Noutatea acestui tip de concurs este ca echipele se formeaza din cate 2 studenti si un om din industrie, cu rol de tech lead. Concursul presupune lucrul in echipe create ad-hoc, schimb de experienta, management si, bineinteles, aptitudini de programare & informatica.
h2. Mod de desfasurare
h3. 1. Racolare de tech leads
Se contacteaza mai multe companii sau profesionisti IT. Cautam 10-15 oameni curajosi, cu experienta si vointa care sa joace rolul de tech-leads in fiecare echipa.
Se contacteaza mai multe companii sau profesionisti IT. Cautam 10-15 oameni curajosi, cu experienta si vointa care sa joace rolul de tech leads in fiecare echipa.
Nu ne deranjeaza daca vin mai multi tech leads de la aceeasi firma, profesori sau freelanceri cu experienta.
Pot participa mai multi tech leads de la aceeasi firma, profesori sau freelanceri cu experienta.
h3. 2. Preselectie online pentru studenti
Organizam un concurs de informatica scurt, cu probleme usoare-medii si selectam studentii cu cele mai bune rezultate. Numarul de studenti variaza in functie de cati tech-leads am reusit sa racolam.
Daca unii tech-leads se retrag intre timp, un numar corespunzatori de studenti cu cele mai slabe rezultate la preselectie vor fi eliminati.
Organizam un concurs de informatica scurt, cu probleme usoare-medii si selectam studentii cu cele mai bune rezultate. Numarul de studenti variaza in functie de cati tech leads am reusit sa racolam. Daca unii tech-leads se retrag intre timp, un numar corespunzatori de studenti cu cele mai slabe rezultate la preselectie vor fi eliminati.
h3. 3. Proba de concurs
"Hackatonul" se desfasoara la sediul unei companii IT.
 
Se formeaza echipe in mod aleatoriu. Timp de lucru: ~12h (din experienta EESTEC-AXWAY, un timp de lucru de 24h e o idee proasta)
 
Fiecare echipa are acces la un singur calculator.
* "Hackatonul" se desfasoara la sediul unei companii IT.
* Se formeaza echipe in mod aleatoriu.
* Timp de lucru: ~12h (din experienta EESTEC-AXWAY, un timp de lucru de 24h e o idee proasta).
* Fiecare echipa are acces la un singur calculator.
h2. Tema concursului
h2. Posibile neajunsuri
h3. Sincronizare studenti <-> tech-leads
h3. Sincronizare studenti <-> tech leads
 
Sa presupunem ca profesionistii IT au viata, cel putin mai mult decat un student obisnuit. Gasim tech-leads dispusi sa lucreze 12h sau sa isi piarda un week-end intreg cu un astfel de concurs?
Sa presupunem ca profesionistii IT au viata, cel putin mai mult decat un student obisnuit.
Gasim tech-leads dispusi sa lucreze 12h sau sa isi piarda un week-end intreg cu un astfel de concurs?
h3. Tech leads participa in numele firmei
h3. Tech-leads participa in numele firmei
Oare angajatii sunt reticienti sa participe in numele firmei lor? Cum vor fi vazuti in compania lor daca se intorc cu un rezultat "rusinos", de exemplu ultimul loc? Nu ar sta mai bine cuminti acasa? Firmele sunt dispuse sa-si "sustina" angajatii intr-o astfel de competitie?
Oare angajatii sunt reticienti sa participe in numele firmei lor? Cum vor fi vazuti in compania lor daca se intorc cu un rezultat "rusinos", de exemplu ultimul loc? Nu ar sta mai bine cuminti acasa?
h4. Sugestie
 
Putem elimina "presiunea" asupra unui tech lead rasplatind companiile participante indiferent de rezultatul obtinut.

Diferente intre securitate:

private
public

Topicul de forum nu a fost schimbat.