Pagini recente » Atasamentele paginii Profil Fraught | Diferente pentru problema/banana intre reviziile 5 si 4 | Atasamentele paginii misiune | Diferente pentru problema/sumtree intre reviziile 18 si 17 | Diferente pentru problema/zombie intre reviziile 8 si 14
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
== include(page="template/taskheader" task_id="zombie") ==
Pe o strada formata din $D$ patratele apar din capatul dreapta zombii la momente diferite de timp. Sunt $N$ zombii iar pentru fiecare stii momentul de timp cand intra in casuta $D$. Toti zombii dupa ce intra pe strada merg cu viteza de $1$ casuta pe secunda catre capatul stanga. Vrajitorul ce bun se afla fix in stanga capatului din stanga (patratelul $0$ ) si trebuie sa omoare toti zombii fara ca acestia sa ajunga la el. El are $2$ vraji:
1. $"Rasengan"$ omoara INSTANT primu zombie din fata lui cu costul de $1$ chakra
2. $"Rasen Shuriken"$ omoara INSTANT toti zombii de pe strada cu costul de $K$ chakra
Pe o strada formata din $D$ patratele apar din capatul dreapta zombii la momente diferite de timp. Sunt $N$ zombii iar pentru fiecare stii momentul de timp cand intra in casuta $D$. Toti zombii dupa ce intra pe strada merg cu viteza de $1$ casuta pe secunda catre capatul stanga. Vrajitorul cel bun se afla fix in stanga capatului din stanga (patratelul $0$ ) si trebuie sa omoare toti zombii fara ca acestia sa ajunga la el. El are $2$ vraji:
1. $"Rasengan"$ omoara $INSTANT$ primu zombie din fata lui cu costul de $1$ chakra
2. $"Rasen Shuriken"$ omoara $INSTANT$ toti zombii de pe strada cu costul de $K$ chakra
h2. Date de intrare
* $1 ≤ N ≤ 1.000.000$
* $1 ≤ K ≤ 1.000.000$
* momentele de timp la care apar zombii sunt diferite doua cate doua si sunt cuprinse in intervalul $[1,1.000.000.000]$
* momentele de timp la care apar zombii se dau in ordine crescatoare
h2. Exemplu
Nu exista diferente intre securitate.
Diferente intre topic forum: