Fişierul intrare/ieşire: | zombie.in, zombie.out | Sursă | .com 2011 |
Autor | Eugenie Daniel Posdarascu | Adăugată de | |
Timp execuţie pe test | 0.25 sec | Limită de memorie | 20480 kbytes |
Scorul tău | N/A | Dificultate |
Vezi solutiile trimise | Statistici
Zombie
Pe o strada formata din D patratele apar din capatul dreapta zombii la momente diferite de timp. Sunt N zombii iar pentru fiecare stii momentul de timp cand intra in casuta D. Toti zombii dupa ce intra pe strada merg cu viteza de 1 casuta pe secunda catre capatul stanga. Vrajitorul cel bun se afla fix in stanga capatului din stanga (patratelul 0 ) si trebuie sa omoare toti zombii fara ca acestia sa ajunga la el. El are 2 vraji:
1. "Rasengan" omoara INSTANT primu zombie din fata lui cu costul de 1 chakra
2. "Rasen Shuriken" omoara INSTANT toti zombii de pe strada cu costul de K chakra
Date de intrare
Fişierul de intrare zombie.in va contine pe prima linie 3 numere naturale D, N, K cu semnificatia din enunt iar pe a doua linie se vor afla N numere naturale reprezentand momentele de timp la care intra cei N zombii pe strada.
Date de ieşire
În fişierul de ieşire zombie.out va contine un singur numar natural reprezentand chakra minima care trebuie sa o foloseasca vrajitorul pentru a omora toti zombii.
Restricţii
- 1 ≤ D ≤ 1.000.000.000
- 1 ≤ N ≤ 1.000.000
- 1 ≤ K ≤ 1.000.000
- momentele de timp la care apar zombii sunt diferite doua cate doua si sunt cuprinse in intervalul [1,1.000.000.000]
- momentele de timp la care apar zombii se dau in ordine crescatoare
Exemplu
zombie.in | zombie.out |
---|---|
5 5 2 1 10 11 12 13 | 3 |
Explicaţie
Primul zombie poate sa il omoare cu "Rasengan" consumand 1 chakra iar pe ceilalti patru poate sa ii omoare pe toti cu "Rasen Shuriken" consumand 2 chakra.