== include(page="template/taskheader" task_id="xsizero") ==
Se dau mai multe configuratii ale jocului de X si 0. Considerand ca plecand de la configuratiile respective cei doi jucatori joaca optim, sa se determine daca jucatorul care pune X are strategie sigura de castig.
Poveste şi cerinţă...
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $xsizero.in$ contine mai multe configuratii pentru o tabla de X si 0. Fiecare configuratie este o matrice 3x3 continand caracterele '.', 'X', respectiv '0'. '.' Semnifica o casuta libera, 'X' si '0' au semnificatiile binecunoscute. Configuratiile sunt date in fisier una dupa alta fara separatori. In niciuna din configuratii nu vor exista 3 simboluri de 'X' sau '0' aliniate.
Fişierul de intrare $xsizero.in$ ...
h2. Date de ieşire
În fişierul de ieşire $xsizero.out$ pentru fiecare test se va afisa pe cate o linie mesajul "Testul #x: rezultat", unde x este numarul testului incepand cu 1, iar rezultat poate avea urmatoarele valori:
* invalid, in cazul in care configuratia nu este valida
* win, in cazul in care 'X' castiga
* lose, in cazul in care '0' castiga
* draw, in cazul in care jocul se termina remiza
În fişierul de ieşire $xsizero.out$ ...
h2. Restricţii
* Numarul de configuratii din fisierul de intrare nu este precizat
* $... ≤ ... ≤ ...$
h2. Exemplu
table(example). |_. xsizero.in |_. xsizero.out |
| ...
...
...
X.0
XX.
.0.
XX.
...
...
| Testul #1: draw
Testul #2: win
Testul #3: invalid
| This is some
text written on
multiple lines.
| This is another
text written on
multiple lines.
|
h3. Explicaţie
...
== include(page="template/taskfooter" task_id="xsizero") ==