Fişierul intrare/ieşire:xsizero.in, xsizero.outSursăONIS 2014, Runda 2
AutorVlad DutaAdăugată deVmanDuta Vlad Vman
Timp execuţie pe test0.1 secLimită de memorie8192 kbytes
Scorul tăuN/ADificultateN/A

Vezi solutiile trimise | Statistici

X si 0

Se dau mai multe configuratii ale jocului de X si 0. Considerand ca plecand de la configuratiile respective cei doi jucatori joaca optim, sa se determine daca jucatorul care pune X are strategie sigura de castig.

Date de intrare

Fişierul de intrare xsizero.in contine mai multe configuratii pentru o tabla de X si 0. Fiecare configuratie este o matrice 3×3 continand caracterele '.', 'X', respectiv '0'. '.' Semnifica o casuta libera, 'X' si '0' au semnificatiile binecunoscute. Configuratiile sunt date in fisier una dupa alta fara separatori. In niciuna din configuratii nu vor exista 3 simboluri de 'X' sau '0' aliniate.

Date de ieşire

În fişierul de ieşire xsizero.out pentru fiecare test se va afisa pe cate o linie mesajul "Testul #x: rezultat", unde x este numarul testului incepand cu 1, iar rezultat poate avea urmatoarele valori:

  • invalid, in cazul in care configuratia nu este valida
  • win, in cazul in care 'X' castiga
  • lose, in cazul in care '0' castiga
  • draw, in cazul in care jocul se termina remiza

Restricţii

  • Numarul de configuratii din fisierul de intrare nu este precizat

Exemplu

xsizero.inxsizero.out
...
...
...
X.0
XX.
.0.
XX.
...
...
Testul #1: draw
Testul #2: win
Testul #3: invalid
Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?

remote content