Fişierul intrare/ieşire: | xsizero.in, xsizero.out | Sursă | ONIS 2014, Runda 2 |
Autor | Vlad Duta | Adăugată de | |
Timp execuţie pe test | 0.1 sec | Limită de memorie | 8192 kbytes |
Scorul tău | N/A | Dificultate | N/A |
Vezi solutiile trimise | Statistici
X si 0
Se dau mai multe configuratii ale jocului de X si 0. Considerand ca plecand de la configuratiile respective cei doi jucatori joaca optim, sa se determine daca jucatorul care pune X are strategie sigura de castig.
Date de intrare
Fişierul de intrare xsizero.in contine mai multe configuratii pentru o tabla de X si 0. Fiecare configuratie este o matrice 3×3 continand caracterele '.', 'X', respectiv '0'. '.' Semnifica o casuta libera, 'X' si '0' au semnificatiile binecunoscute. Configuratiile sunt date in fisier una dupa alta fara separatori. In niciuna din configuratii nu vor exista 3 simboluri de 'X' sau '0' aliniate.
Date de ieşire
În fişierul de ieşire xsizero.out pentru fiecare test se va afisa pe cate o linie mesajul "Testul #x: rezultat", unde x este numarul testului incepand cu 1, iar rezultat poate avea urmatoarele valori:
- invalid, in cazul in care configuratia nu este valida
- win, in cazul in care 'X' castiga
- lose, in cazul in care '0' castiga
- draw, in cazul in care jocul se termina remiza
Restricţii
- Numarul de configuratii din fisierul de intrare nu este precizat
Exemplu
xsizero.in | xsizero.out |
---|---|
... ... ... X.0 XX. .0. XX. ... ... | Testul #1: draw Testul #2: win Testul #3: invalid |