== include(page="template/taskheader" task_id="spider-man") ==
Panza incredibilului Spider-Man nu mai functioneaza la fel de bine ca in tineretile lui, insa raul a ramas la fel de puternic si Spider-Man este singurul care poate proteja omenirea. Astazi, el se afla in orasul Disconia, a carui forma, dupa cum sugereaza si numele, este un disc cu grosime neglijabila. Doctorul Curt Connors, soparla ucigasa, a inceput de cateva saptamani sa terorizeze populatia acestui oras.
Cu totii stim ca Incredibilul Spider-Man se afla in continuare in urmarirea doctorului Curt Connors, soparla ucigasa care terorizeaza orasul.
Spider-Man se afla pe fata discului, iar Soparla pe spatele acestuia. Fiind foarte afectat de criza, Spider-Man nu doreste sa consume prea multi bani in calatoria lui catre pozitia Soparlei, dar nu prea este bun la informatica asa ca va cere ajutorul.
Astazi, cei doi rivali se afla pe un disc cu grosime neglijabila: Spider-Man se afla pe fata discului, iar Soparla pe spatele acestuia. Misiunea lui Spider-Man este de a ajunge la Soparla cat mai rapid, pentru a reusi sa salveze orasul.
In orasul Disconia exista $2$ tipuri de mijloace de transport in comun:
* din interiorul discului pana la un punct de pe circumferinta,
* de la un punct de pe circumferinta la un punct din interior.
Pentru ambele bilete costul este egal cu patratul distantei dintre ele. Astfel, costul necesar parcurgerii distantei dintre doua puncte $A(x1, y1)$ si $B(x2, y2)$ este egal cu $(x1 - x2) ^2^ + (y1 - y2) ^2^$.
Stiind coordonatele centrului discului, $(xc, yc)$, raza acestuia, $r$, coordonatele punctului de pe fata discului in care se afla Spider-Man, $(x1, y1)$ si coordonatele punctului de pe spatele discului in care se afla Soparla, $(x2, y2)$, sa se afle timpul minim necesar lui Spider-Man pentru a ajunge la criminal.
Stiind coordonatele centrului discului, $(xc, yc)$, raza acestuia, $r$, coordonatele punctului de pe fata discului in care se afla Spider-Man, $(x1, y1)$ si coordonatele punctului de pe spatele discului in care se afla Soparla, $(x2, y2)$, sa se afle costul minim pe care Spider-Man trebuie sa il plateasca pentru a ajunge la criminal.
Atentie! Timpul de parcurgere dintre doua puncte in lumea lui Spider-Man este egal cu patratul distantei dintre ele. Astfel, timpul necesar parcurgerii distantei dintre doua puncte $A(x1, y1)$ si $B(x2, y2)$ este egal cu $(x1 - x2) ^2^ + (y1 - y2) ^2^$.
h2. Date de intrare