Diferente pentru problema/sotron2 intre reviziile #1 si #2

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="sotron2") ==
== include(page="template/taskheader" task_id="sotron") ==
Poveste şi cerinţă...
Akane şi Yukari se joacă împreună pe calculator varianta online a jocului şotron. Personajul pe care îl controlează în joc se află pe o dreaptă orizontală infinită. Cele două controlează alternativ personajul, începănd cu Akane. Cănd Akane e la mutare, personajul va sări $a$ metri, în stânga sau în dreapta. Când Yukari e la mutare, personajul va sări $b$ metri, în stânga sau în dreapta.
 
Lui Akane îi place numărul $D$. Astfel se întreabă dacă ea şi Yukari pot colabora astfel încât personajul să fie la $D$ metri de poziţia iniţială atunci când Akane e la mutare.
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $sotron2.in$ ...
Primul rând al fişierului de intrare conţine numărul $T$ de teste din input. Urmează cele $T$ teste. Fiecare test conţine un rând cu trei numere, $a$, $b$ şi $D$
h2. Date de ieşire
În fişierul de ieşire $sotron2.out$ ...
Fişierul de ieşire va conţine răspunsul pentru cele $T$ teste, pe rânduri separate. Dacă este posibil ca personajul să se afle la $D$ metri de poziţia iniţială când Akane e la mutare, atunci se afişează 1, altfel se afişeaza 0.
h2. Restricţii
* $... ≤ ... ≤ ...$
* Pentru teste în valoare de $10$ puncte:
** $T = 100 000$
** $0 ≤ a,b,D ≤ 100$
** $a = b$
* Pentru alte teste în valoare de $10$ puncte:
** $T = 100 000$
** $0 ≤ a,b,D ≤ 100$
** $|a-b| ≤ 1$
* Pentru alte teste în valoare de $20$ puncte:
** $T = 10$
** $0 ≤ a,b,D ≤ 100$
* Pentru alte teste în valoare de $20$ puncte:
** $T = 10$
** $0 ≤ a,b,D ≤ 1000$
* Pentru alte teste în valoare de $40$ puncte:
** $T ≤ 100 000$
** $0 ≤ a,b,D ≤ 10^9^$
h2. Exemplu
table(example). |_. sotron2.in |_. sotron2.out |
| This is some
  text written on
  multiple lines.
| This is another
  text written on
  multiple lines.
table(example). |_. sotron.in |_. sotron.out |
| 4
  1 2 3
  7 8 3
  100 101 0
  1 1 1
| 1
  1
  1
  0
|
h3. Explicaţie
...
În primul test, Akane poate sări un metru la dreapta, apoi Yukari 2 metri la dreapta, după care personajul se află la 3 metri de poziţia iniţială când Akane e la mutare.
În al doilea test, Akane poate sări 7 metri la stânga, apoi Yukari 8 metri la dreapta, după care personajul se află la 1 metru de poziţia iniţială când Akane e la mutare.  Repetând acest lucru de 3 ori, personajul ajunge la distanţa de 3 metri de poziţia iniţială când Akane e la mutare.
În al treilea test,  personajul începe pe poziţia 0, deci e automat la poziţia  indicată  când  Akane e la mutare.
În ultimul test, oricum ar sări cele două, mereu personajul se află la un număr par de metri de poziţia iniţială când Akane e la mutare, deci este imposibil ca el să se afle la 1 metru de poziţia iniţială când Akane e la mutare.
== include(page="template/taskfooter" task_id="sotron2") ==
== include(page="template/taskfooter" task_id="sotron") ==

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.