Fişierul intrare/ieşire:sotron2.in, sotron2.outSursăScience On 2021, clasa 7-8
AutorTamio-Vesa NakajimaAdăugată decadmium_Voicu Mihai Valeriu cadmium_
Timp execuţie pe test0.3 secLimită de memorie268435 kbytes
Scorul tăuN/ADificultateN/A

Vezi solutiile trimise | Statistici

Sotron2

Akane şi Yukari se joacă împreună pe calculator varianta online a jocului şotron. Personajul pe care îl controlează în joc se află pe o dreaptă orizontală infinită. Cele două controlează alternativ personajul, începănd cu Akane. Cănd Akane e la mutare, personajul va sări a metri, în stânga sau în dreapta. Când Yukari e la mutare, personajul va sări b metri, în stânga sau în dreapta.

Lui Akane îi place numărul D. Astfel se întreabă dacă ea şi Yukari pot colabora astfel încât personajul să fie la D metri de poziţia iniţială atunci când Akane e la mutare.

Date de intrare

Primul rând al fişierului de intrare conţine numărul T de teste din input. Urmează cele T teste. Fiecare test conţine un rând cu trei numere, a, b şi D

Date de ieşire

Fişierul de ieşire va conţine răspunsul pentru cele T teste, pe rânduri separate. Dacă este posibil ca personajul să se afle la D metri de poziţia iniţială când Akane e la mutare, atunci se afişează 1, altfel se afişeaza 0.

Restricţii

  • Pentru teste în valoare de 10 puncte:
    • T = 100 000
    • 0 ≤ a,b,D ≤ 100
    • a = b
  • Pentru alte teste în valoare de 10 puncte:
    • T = 100 000
    • 0 ≤ a,b,D ≤ 100
    • |a-b| ≤ 1
  • Pentru alte teste în valoare de 20 puncte:
    • T = 10
    • 0 ≤ a,b,D ≤ 100
  • Pentru alte teste în valoare de 20 puncte:
    • T = 10
    • 0 ≤ a,b,D ≤ 1000
  • Pentru alte teste în valoare de 40 puncte:
    • T ≤ 100 000
    • 0 ≤ a,b,D ≤ 109

Exemplu

sotron2.insotron2.out
4
1 2 3
7 8 3
100 101 0
1 1 1
1
1
1
0

Explicaţie

În primul test, Akane poate sări un metru la dreapta, apoi Yukari 2 metri la dreapta, după care personajul se află la 3 metri de poziţia iniţială când Akane e la mutare.
În al doilea test, Akane poate sări 7 metri la stânga, apoi Yukari 8 metri la dreapta, după care personajul se află la 1 metru de poziţia iniţială când Akane e la mutare. Repetând acest lucru de 3 ori, personajul ajunge la distanţa de 3 metri de poziţia iniţială când Akane e la mutare.
În al treilea test, personajul începe pe poziţia 0, deci e automat la poziţia indicată când Akane e la mutare.
În ultimul test, oricum ar sări cele două, mereu personajul se află la un număr par de metri de poziţia iniţială când Akane e la mutare, deci este imposibil ca el să se afle la 1 metru de poziţia iniţială când Akane e la mutare.

Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?