Diferente pentru problema/pietre intre reviziile #1 si #6

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

==Include(page="template/taskheader" task_id="pietre")==
 
==Include(page="template/raw")==
 
Link: [1]File-List
 
Pietre
 
 
 
Macarie si Petronela joaca un joc foarte interesant care, spera ei, le va dezvolta inteligenta si mai mult. Astfel ei au in fata doua gramezi de pietre (cu A respectiv B pietre fiecare). Jocul se desfasoara alternativ (Macarie incepe), iar la un moment dat un jucator poate lua un numar oarecare de pietre dintr-o gramada sau poate lua acelasi numar de pietre din ambele gramezi. Pierde cel care nu mai poate lua pietre.
 
h2. Cerinta
 
Va trebui sa aflati castigatorul pentru T jocuri stiind ca mereu Macarie incepe jocul.
 
h2. Date de Intrare
 
Prima linie a fisierului pietre.in contine numarul T de teste. Urmatoarele T linii contin cate 2 numere intregi A si B seperate prin cate un spatiu care descriu numarul de pietre din cele doua gramezi.
 
h2. Date de Iesire
 
Fisierul pietre.out va contine T linii corespunzatoare celor T teste cu valoarea 1 daca la testul respectiv castiga Macarie si 2 daca invinge Petronela.
 
h2. Restrictii si precizari
 
S 1 <= A, B <= 1.000.000
 
S 1 <= T <= 10
 
 
 
Exemple
 
pietre.in pietre.out
2 2
1 2 1
2 3
 
 
 
Explicatii
 
In primul test Macarie poate lua 1 piatra din oricare gramada, 2 pietre din a doua gramada sau o piatra din ambele gramezi, in toate cazurile Petronela putand lua toate pietrele ramase castigand jocul.
==Include(page="template/taskheader" task_id="pietre")==
 
Macarie si Petronela joaca un joc foarte interesant care, spera ei, le va dezvolta inteligenta si mai mult. Astfel ei au in fata doua gramezi de pietre (cu $A$ respectiv $B$ pietre fiecare). Jocul se desfasoara alternativ (Macarie incepe), iar la un moment dat un jucator poate lua un numar oarecare de pietre dintr-o gramada sau poate lua acelasi numar de pietre din ambele gramezi. Pierde cel care nu mai poate lua pietre.
 
h2. Cerinta
 
Va trebui sa aflati castigatorul pentru $T$ jocuri stiind ca mereu Macarie incepe jocul.
 
h2. Date de Intrare
 
Prima linie a fisierului $pietre.in$ contine numarul $T$ de teste. Urmatoarele $T$ linii contin cate 2 numere intregi $A$ si $B$ seperate prin cate un spatiu care descriu numarul de pietre din cele doua gramezi.
 
h2. Date de Iesire
 
Fisierul $pietre.out$ va contine $T$ linii corespunzatoare celor $T$ teste cu valoarea $1$ daca la testul respectiv castiga Macarie si $2$ daca invinge Petronela.
 
h2. Restrictii si precizari
 
* $1 &le; A, B &le; 1.000.000$
* $1 &le; T &le; 10$
 
h2. Exemple
 
table(example). |_. pietre.in |_. pietre.out |
| 2
1 2
2 3 | 2
1 |
 
h3. Explicatii
 
In primul test Macarie poate lua $1$ piatra din oricare gramada, $2$ pietre din a doua gramada sau o piatra din ambele gramezi, in toate cazurile Petronela putand lua toate pietrele ramase castigand jocul.
In testul $2$ Macarie castiga luand $2$ pietre din a doua gramada si Petronela va pierde conform acelorasi considerente de la exemplul $1$.
 
==Include(page="template/taskfooter" task_id="pietre")==
In testul 2 Macarie castiga luand 2 pietre din a doua gramada si Petronela va pierde conform acelorasi considerente de la exemplul 1.
References
Visible links
1. file:///home/eval/eval/www/infoarena/docs/arhiva/pietre/pietre.files/filelist.xml
==Include(page="template/taskfooter" task_id="pietre")==

Nu exista diferente intre securitate.

Diferente intre topic forum:

 
39