Fişierul intrare/ieşire: | pietre.in, pietre.out | Sursă | info-arena 1.0 |
Autor | Stefan Gheorghe | Adăugată de | |
Timp execuţie pe test | 0.025 sec | Limită de memorie | 65536 kbytes |
Scorul tău | N/A | Dificultate |
Vezi solutiile trimise | Statistici
Pietre
Macarie si Petronela joaca un joc foarte interesant care, spera ei, le va dezvolta inteligenta si mai mult. Astfel ei au in fata doua gramezi de pietre (cu A respectiv B pietre fiecare). Jocul se desfasoara alternativ (Macarie incepe), iar la un moment dat un jucator poate lua un numar oarecare de pietre dintr-o gramada sau poate lua acelasi numar de pietre din ambele gramezi. Pierde cel care nu mai poate lua pietre.
Cerinta
Va trebui sa aflati castigatorul pentru T jocuri stiind ca mereu Macarie incepe jocul.
Date de Intrare
Prima linie a fisierului pietre.in contine numarul T de teste. Urmatoarele T linii contin cate 2 numere intregi A si B seperate prin cate un spatiu care descriu numarul de pietre din cele doua gramezi.
Date de Iesire
Fisierul pietre.out va contine T linii corespunzatoare celor T teste cu valoarea 1 daca la testul respectiv castiga Macarie si 2 daca invinge Petronela.
Restrictii si precizari
- 1 ≤ A, B ≤ 1.000.000
- 1 ≤ T ≤ 10
Exemple
pietre.in | pietre.out |
---|---|
2 1 2 2 3 | 2 1 |
Explicatii
In primul test Macarie poate lua 1 piatra din oricare gramada, 2 pietre din a doua gramada sau o piatra din ambele gramezi, in toate cazurile Petronela putand lua toate pietrele ramase castigand jocul.
In testul 2 Macarie castiga luand 2 pietre din a doua gramada si Petronela va pierde conform acelorasi considerente de la exemplul 1.