Pagini recente » Diferente pentru problema/petrick intre reviziile 24 si 4 | Diferente pentru problema/cufere intre reviziile 16 si 14 | Diferente pentru problema/petrick intre reviziile 24 si 5 | Diferente pentru problema/cufere intre reviziile 16 si 11 | Diferente pentru problema/petrick intre reviziile 10 si 11
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
În mod formal, vi se dă o masă de şah *fără pioni*, cu piese de $N$ pe ea şi vi se cere să vedem dacă albul poate negru negru prin mutarea unei bucăţi implică mutarea a două bucăţi). Reţineţi că starea mesei de şah poate fi atinsă într-un joc ipotetic de şah, în conformitate cu regulile bine cunoscute ale şahului.
_Există tocmai un rege al fiecărei culori.
Există cel mult două vârfuri, episcopi şi cavaleri de fiecare culoare.
Dacă există doi episcopi de aceeaşi culoare, atunci se garantează că un episcop nu se poate muta după ce se va muta în celula ce conţine celălalt episcop.
O piesă nu se poate muta într-o celulă care conţine o bucată de aceeaşi culoare. Dacă o piesă se mişcă într-o celulă dintr-o bucată de culoarea opusă, atunci piesa care se afla pe celulă iniţial este scoasă din joc.
Spunem că o culoare este în *check* dacă şi numai dacă o bucată de culoarea opusă s-ar putea muta în celula care conţine regele acelei culori. Nu este permis ca o culoare să facă o mişcare care să o facă să fie verificată.
Spunem că o culoare este în *check-mate* dacă şi numai dacă este sub control şi nu poate face mişcări legale.
Acum, este necesar să vedem dacă albul poate face o mişcare legală care pune negrul în *check-mate*_
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $petrick.in$ ...
Fişierul de intrare $petrick.in$ va conţine $ N $, numărul de bucăţi. Următorul va urma liniile $ N $ care vor conţine fiecare câte un şir din setul {text {{{king, rook, queen, episcop, knight \}}, un şir din setul \ texttt {\ {negru, alb \}} şi două numere întregi din textul {\ {1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8}}, care indică poziţia piesei pe masă. Primul şir indică tipul piesei, în timp ce al doilea indică care dintre jucătorii deţine piesa.
h2. Date de ieşire
În fişierul de ieşire $petrick.out$ ...
Fişierul de ieşire $petrick.out$ trebuie să conţină un şir care descrie dacă veţi câştiga în următoarea mişcare sau nu. Acest şir va fi \ texttt {Checkmate!} Dacă veţi câştiga în următoarea mişcare sau \ texttt {Bad Luck!} Altfel.
h2. Restricţii
\ End {itemize}
\ Textit {
Există tocmai un rege al fiecărei culori \\
Există cel mult două vârfuri, episcopi şi cavaleri de fiecare culoare \\
Dacă există doi episcopi de aceeaşi culoare, atunci se garantează că un episcop nu se poate muta după ce se va muta în celula ce conţine celălalt episcop.
O piesă nu se poate muta într-o celulă care conţine o bucată de aceeaşi culoare. Dacă o piesă se mişcă într-o celulă dintr-o bucată de culoarea opusă, atunci piesa care se afla pe celulă iniţial este scoasă din joc. \\
Spunem că o culoare este în \ textit {check} dacă şi numai dacă o bucată de culoarea opusă s-ar putea muta în celula care conţine regele acelei culori. Nu este permis ca o culoare să facă o mişcare care să o facă să fie verificată. \\
Spunem că o culoare este în \ textit {check-mate} dacă şi numai dacă este sub control şi nu poate face mişcări legale. \\
Acum, este necesar să vedem dacă albul poate face o mişcare legală care pune negrul în \ textit {check-mate}
}
\Fişier de intrare
Intrarea va conţine $ N $, numărul de bucăţi. Următorul va urma liniile $ N $ care vor conţine fiecare câte un şir din setul {text {{{king, rook, queen, episcop, knight \}}, un şir din setul \ texttt {\ {negru, alb \}} şi două numere întregi din textul {\ {1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8}}, care indică poziţia piesei pe masă. Primul şir indică tipul piesei, în timp ce al doilea indică care dintre jucătorii deţine piesa.
\Fisier de iesire
Rezultatul trebuie să conţină un şir care descrie dacă veţi câştiga în următoarea mişcare sau nu. Acest şir va fi \ texttt {Checkmate!} Dacă veţi câştiga în următoarea mişcare sau \ texttt {Bad Luck!} Altfel.
Nu exista diferente intre securitate.
Topicul de forum nu a fost schimbat.