Mai intai trebuie sa te autentifici.
Diferente pentru problema/euro3 intre reviziile #12 si #8
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
== include(page="template/taskheader" task_id="euro3") ==
După calificarea la campionatul european de fotbal din Franţa, având în vizor$N$jucători din care trebuie să convoace câţiva în echipa naţională, selecţionerul României a apelat la nişte metode mai puţin ortodoxe. Acesta a mers la vrăjitoarele renumite din Craiova pentru a-l ajuta să gasească formula câştigătoare pentru meciul de deschidere cu Franţa. Vrăjitoarele, după descântece îndelungate, au ajuns la concluzia că lotul de jucatori trebuie sa aibă valoarea exact$X$şi coeficientul de aroganţă cât mai mic. Valoarea unui lot de jucători e definită ca suma valorilor jucătorilor ce intră în componenţa lotului. Coeficientul de aroganţă al unui lot de jucători e definit ca diferenţa dintre valoarea maximă a unui jucător din lot şi valoarea minimă a unui jucător din lot. Se mai ştie că valoarea lotului nu poate depăşi o valoare cunoscută$**Vmax**$. Un lot de jucători e definit ca o submulţime nevidă de jucători aleşi dintre cei$N$. Atenţie, un lot poate fi format şi dintr-un singur jucător.
După calificarea la campionatul european de fotbal din Franţa, având în vizor N jucători din care trebuie să convoace câţiva în echipa naţională, selecţionerul României a apelat la nişte metode mai puţin ortodoxe. Acesta a mers la vrăjitoarele renumite din Craiova pentru a-l ajuta să gasească formula câştigătoare pentru meciul de deschidere cu Franţa. Vrăjitoarele, după descântece îndelungate, au ajuns la concluzia că lotul de jucatori trebuie sa aibă valoarea exact X şi coeficientul de aroganţă cât mai mic. Valoarea unui lot de jucători e definită ca suma valorilor jucătorilor ce intră în componenţa lotului. Coeficientul de aroganţă al unui lot de jucători e definit ca diferenţa dintre valoarea maximă a unui jucător din lot şi valoarea minimă a unui jucător din lot. Se mai ştie că valoarea lotului nu poate depăşi o valoare cunoscută Vmax. Un lot de jucători e definit ca o submulţime nevidă de jucători aleşi dintre cei N. Atenţie, un lot poate fi format şi dintr-un singur jucător.
h2. Cerinta
Se dă numărul$N$de jucători, numărul$Vmax$definit mai sus şi valoarea fiecărui jucător. Selecţionerul României a găsit formula câştigătoare şi e curios dacă puteţi şi voi. Fiindcă nu are încredere totală în vrăjitoare, acesta vă cere să aflaţi pentru fiecare valoare$X$din intervalul $**[1,Vmax]**$ coeficientul de aroganţă minim posibil pentru care există cel puţin un lot dintre cei$N$jucători cu valoare exact$X$. **Dacă nu se poate obţine nici un lot de valoare exact$X$, se consideră ca răspuns$-1$.**
Se dă numărul N de jucători, numărul Vmax definit mai sus şi valoarea fiecărui jucător. Selecţionerul României a găsit formula câştigătoare şi e curios dacă puteţi şi voi. Fiindcă nu are încredere totală în vrăjitoare, acesta vă cere să aflaţi pentru fiecare valoare X din intervalul $**[1,Vmax]**$ coeficientul de aroganţă minim posibil pentru care există cel puţin un lot dintre cei N jucători cu valoare exact X. **Dacă nu se poate obţine nici un lot de valoare exact X, se consideră ca răspuns -1.**
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $euro3.in$ conţine pe prima linie$T$, reprezentând numărul de teste. În continuare vor urma$T$teste, fiecare având următoarea structură: pe prima linie dintr-un test se află$N$şi$Vmax$, reprezentând numărul total de jucători, respectiv valoarea maximă pe care o poate avea un lot de jucători. A doua linie a testului conţine$N$numere naturale despărţite prin câte un spaţiu. Al$i$-lea număr de pe această linie reprezintă valoarea pe care o are al$i$-lea jucător.
Fişierul de intrare $euro3.in$ conţine pe prima linie T, reprezentând numărul de teste. În continuare vor urma T teste, fiecare având următoarea structură: pe prima linie dintr-un test se află N şi Vmax, reprezentând numărul total de jucători, respectiv valoarea maximă pe care o poate avea un lot de jucători. A doua linie a testului conţine N numere naturale despărţite prin câte un spaţiu. Ali-lea număr de pe această linie reprezintă valoarea pe care o are al i-lea jucător.
h2. Date de ieşire
În fişierul de ieşire $euro3.out$ se vor afişa$T$linii, câte una pentru fiecare test din fişierul de intrare. O linie corespunzătoare unui test conţine$Vmax$numere, unde cel de-al$i$-lea număr reprezintă coeficientul de aroganţă minim posibil pentru o submulţime de jucători de valoare exact$i$. În cazul în care nu există o submulţime de jucători de valoareexact$i$se afişează$-1$.
În fişierul de ieşire $euro3.out$ se vor afişa T linii, câte una pentru fiecare test din fişierul de intrare. O linie corespunzătoare unui test conţine Vmax numere (Vmax-ul testului curent), unde cel de-al i-lea număr reprezintă coeficientul de aroganţă minim posibil pentru o submulţime de jucători de valoare exact i. În cazul în care nu există o submulţime de jucători de valoareexact ise afişează -1.
h2. Restricţii si precizari
* $1 ≤ N ≤ 4000$ * $1 ≤ Vmax ≤ 8000$ * $1 ≤ valoare[i] ≤ Vmax$
* Pentru $20%$ din teste $N≤20$ * Pentru $40%$ din teste $N≤100$ si $Vmax≤100$ * Pentru $50%$ din teste $N≤300$ si $Vmax≤300$
* Pentru $20%$ din teste $N <= 20$ * Pentru $40%$ din teste $N <= 100$ si $Vmax <= 100$ * Pentru $50%$ din teste $N <= 300$ si $Vmax <= 300$
h2. Exemplu table(example). |_. euro3.in |_. euro3.out | | 2
47
47
5 2 3 4 5 15 1 8 2 3 6