Diferente pentru problema/euro3 intre reviziile #1 si #12

Diferente intre titluri:

euro3
Euro3

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="euro3") ==
Poveste şi cerinţă...
După calificarea la campionatul european de fotbal din Franţa, având în vizor $N$ jucători din care trebuie să convoace câţiva în echipa naţională, selecţionerul României a apelat la nişte metode mai puţin ortodoxe. Acesta a mers la vrăjitoarele renumite din Craiova pentru a-l ajuta să gasească formula câştigătoare pentru meciul de deschidere cu Franţa. Vrăjitoarele, după descântece îndelungate, au ajuns la concluzia că lotul de jucatori trebuie sa aibă valoarea exact $X$ şi coeficientul de aroganţă cât mai mic. Valoarea unui lot de jucători e definită ca suma valorilor jucătorilor ce intră în componenţa lotului. Coeficientul de aroganţă al unui lot de jucători e definit ca diferenţa dintre valoarea maximă a unui jucător din lot şi valoarea minimă a unui jucător din lot. Se mai ştie că valoarea lotului nu poate depăşi o valoare cunoscută $**Vmax**$. Un lot de jucători e definit ca o submulţime nevidă de jucători aleşi dintre cei $N$. Atenţie, un lot poate fi format şi dintr-un singur jucător.
 
h2. Cerinta
 
Se dă numărul $N$ de jucători, numărul $Vmax$ definit mai sus şi valoarea fiecărui jucător. Selecţionerul României a găsit formula câştigătoare şi e curios dacă puteţi şi voi. Fiindcă nu are încredere totală în vrăjitoare, acesta vă cere să aflaţi pentru fiecare valoare $X$ din intervalul $**[1,Vmax]**$ coeficientul de aroganţă minim posibil pentru care există cel puţin un lot dintre cei $N$ jucători cu valoare exact $X$. **Dacă nu se poate obţine nici un lot de valoare exact $X$, se consideră ca răspuns $-1$.**
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $euro3.in$ ...
Fişierul de intrare $euro3.in$ conţine pe prima linie $T$, reprezentând numărul de teste. În continuare vor urma $T$ teste, fiecare având următoarea structură: pe prima linie dintr-un test se află $N$ şi $Vmax$, reprezentând numărul total de jucători, respectiv valoarea maximă pe care o poate avea un lot de jucători. A doua linie a testului conţine $N$ numere naturale despărţite prin câte un spaţiu. Al $i$-lea număr de pe această linie reprezintă valoarea pe care o are al $i$-lea jucător.
h2. Date de ieşire
În fişierul de ieşire $euro3.out$ ...
În fişierul de ieşire $euro3.out$ se vor afişa $T$ linii, câte una pentru fiecare test din fişierul de intrare. O linie corespunzătoare unui test conţine $Vmax$ numere, unde cel de-al $i$-lea număr reprezintă coeficientul de aroganţă minim posibil pentru o submulţime de jucători de valoare exact $i$. În cazul în care nu există o submulţime de jucători de valoare exact $i$ se afişează $-1$.
h2. Restricţii
h2. Restricţii si precizari
* $... ≤ ... ≤ ...$
* $1 ≤ T ≤ 2$
* $1 ≤ N ≤ 4000$
* $1 ≤ Vmax ≤ 8000$
* $1 ≤ valoare[i] ≤ Vmax$
* Pentru $20%$ din teste $N ≤ 20$
* Pentru $40%$ din teste $N ≤ 100$ si $Vmax ≤ 100$
* Pentru $50%$ din teste $N ≤ 300$ si $Vmax ≤ 300$
h2. Exemplu
table(example). |_. euro3.in |_. euro3.out |
| This is some
  text written on
  multiple lines.
| This is another
  text written on
  multiple lines.
|
 
h3. Explicaţie
 
...
| 2
4 7
5 2 3 4
5 15
1 8 2 3 6
| -1 0 0 0 0 2 1
0 0 0 2 1 0 5 0 3 5 4 5 6 2 7 |
 
h2. Explicatie
 
Pentru primul test:
 
* Nu se poate gasi un lot de valoarea $1$, deci raspunsul pentru $1$ este $-1$.
* Se pot obtine loturi de valoare $2, 3, 4, 5$ dintrun singur jucator.
* Lotul de valoare $6$ se poate obtine din jucatorii cu valorile $2$ si $4$.
* Pentru valoarea $7$ exista doua loturi posibile formate din jucatorii cu valorile $5 2$ respectiv $3 4$. Cel din urma lot are coeficientul de aroganta mai mic, adica $max(3,4) - min(3,4) = 1$.
== include(page="template/taskfooter" task_id="euro3") ==

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.