Diferente pentru problema/dummy intre reviziile #3 si #34

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

_"Training Dummies are mechanical NPCs that enables you to test your dps out on different level mobs. Training dummies are located in all capital cities."_
În centrul oraşului Orgrimmar se găsesc aşa numitele "Training Dummy". După cum le spune şi numele, aceste păpuşi sunt folosite de războinicii Hoardei, pentru a se antrena în lupte. Scopul unui războinic este să distrugă această păpuşă. Doar atunci, el va fi considerat demn de a participa în bătălie împotriva soldaţilor Alianţei.
În centrul oraşului Orgrimmar se găsesc aşa numitele "Training Dummy". După cum le spune şi numele, aceste păpuşi sunt folosite de războinici ai Hoardei, pentru a se antrena în lupte. Scopul unui războinic este să distrugă această păpuşă. Doar atunci, el va fi considerat demn de a participa în bătălie împotriva soldaţilor Alianţei.
O păpuşă are un număr natural $X$ de puncte de viaţă. Se consideră că o păpusă este înfrântă în momentul în care numărul de puncte de viaţă ale ei ajunge la $0$ (zero). Un războinic al Hoardei loveşte păpuşa în fiecare secundă cu securea, provocând o daună între $A$ şi $B$ puncte de viaţă $(A <= B)$, număr natural.
O păpuşă are un număr natural $X$ de puncte de viaţă. Se consideră că o păpusă este distrusă în momentul în care numărul de puncte de viaţă ale ei devine egal cu un număr mai mic sau egal decât $0$ (zero).
 
Războinicii au la dispoziţia lor securi cu care pot lovi păpuşile. Fiecare secure are o putere egală cu un număr natural între $A$ şi $B$. Există în total exact $B - A + 1$ securi. Dintre acestea, nu există două securi având aceeaşi putere.
 
Un războinic al Hoardei îşi echipează o secure în mod aleator. Războinicul loveşte păpuşa în fiecare secundă cu securea, provocând o daună egală cu puterea securii echipată.
 
Mai precis, să presupunem că în acest moment păpuşa are $X$ puncte de viaţă şi securea echipată de războinic are puterea $P$. Când războinicul loveşte păpuşa, aceasta va rămâne cu exact $X - P$ puncte de viaţă în urma loviturii primite.
Nerăbdători, războinicii doresc să ştie numărul mediu de secunde în care păpuşa poate fi distrusă. De aceea, noi vă cerem să afişaţi acest număr!
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $dummy.in$ conţine pe prima linie $3$ numere naturale $X A B$, având semnificaţia din enu.
Fişierul de intrare $dummy.in$ conţine pe prima linie numărul natural $T$, reprezentând numărul de teste. Pe fiecare linie $i$ din următoarele $T$ linii se vor găsi $3$ numere naturale $X A B$, reprezentând datele de intrare ale testului $i$.
h2. Date de ieşire
În fişierul de ieşire $dummy.out$ se va găsi un singur număr real, reprezentând numărul mediu de secunde în care păpuşa poate fi distrusă.
În fişierul de ieşire $dummy.out$ se vor găsi $T$ linii. Pe fiecare linie din $i$ din cele $T$ se va găsi un singur număr real, reprezentând numărul mediu de secunde în care păpuşa poate fi distrusă pentru datele de intrare ale testului $i$. Numărul va fi afişat cu $6$ zecimale exacte.
h2. Restricţii
* $1 &le; X &le; 10^9^$
* $1 &le; A &le; B &le; 10^9^$
* $1 &le; T &le; 10^3^$
* $1 &le; X, A, B &le; 10^9^$
* $0 &le; B - A &le; 10^3^$
* $Evaluatorul verifică rezultatul cu o precizie de 10^-5^.$
h2. Exemplu
table(example). |_. dummy.in |_. dummy.out |
| This is some
  text written on
  multiple lines.
| This is another
  text written on
  multiple lines.
| 2
10 5 5
20 9 10
| 2.000000
2.500000
|
h3. Explicaţie
...
Pentru primul exemplu, războinicul îşi poate echipa doar securea având puterea $5$. Prin urmare, în fiecare secundă, el va provoca o daună egală cu $5$ puncte de viaţă în fiecare secundă. Deci, păpuşa va fi distrusă în exact $10 / 5 = 2$ secunde.
 
Pentru cel de-al doilea exemplu:
 
* Dacă războinicul îşi echipează securea având puterea $9$, acesta va provoca daune egale cu $9$ puncte de viaţă în fiecare secundă. Deci, păpuşa va fi distrusă în $3$ secunde.
 
* Dacă războinicul îşi echipează securea având puterea $10$, acesta va provoca daune egale cu $10$ puncte de viaţă în fiecare secundă. Deci, păpuşa va fi distrusă în $2$ secunde.
 
În concluzie, numărul mediu de secunde în care păpuşa poate fi distrusă este egal cu $(3 + 2) / 2 = 2.5$
== include(page="template/taskfooter" task_id="dummy") ==

Nu exista diferente intre securitate.

Diferente intre topic forum:

 
10111