Fişierul intrare/ieşire:dummy.in, dummy.outSursăInfoarena Monthly 2014, Runda 8
AutorAndrei Heidelbacher, Teodor PlopAdăugată demaritimCristian Lambru maritim
Timp execuţie pe test0.1 secLimită de memorie6144 kbytes
Scorul tăuN/ADificultateN/A

Vezi solutiile trimise | Statistici

Training Dummy

"Training Dummies are mechanical NPCs that enables you to test your dps out on different level mobs. Training dummies are located in all capital cities."

În centrul oraşului Orgrimmar se găsesc aşa numitele "Training Dummy". După cum le spune şi numele, aceste păpuşi sunt folosite de războinici ai Hoardei, pentru a se antrena în lupte. Scopul unui războinic este să distrugă această păpuşă. Doar atunci, el va fi considerat demn de a participa în bătălie împotriva soldaţilor Alianţei.

O păpuşă are un număr natural X de puncte de viaţă. Se consideră că o păpusă este distrusă în momentul în care numărul de puncte de viaţă ale ei devine egal cu un număr mai mic sau egal decât 0 (zero).

Războinicii au la dispoziţia lor securi cu care pot lovi păpuşile. Fiecare secure are o putere egală cu un număr natural între A şi B. Există în total exact B - A + 1 securi. Dintre acestea, nu există două securi având aceeaşi putere.

Un războinic al Hoardei îşi echipează o secure în mod aleator. Războinicul loveşte păpuşa în fiecare secundă cu securea, provocând o daună egală cu puterea securii echipată.

Mai precis, să presupunem că în acest moment păpuşa are X puncte de viaţă şi securea echipată de războinic are puterea P. Când războinicul loveşte păpuşa, aceasta va rămâne cu exact X - P puncte de viaţă în urma loviturii primite.

Nerăbdători, războinicii doresc să ştie numărul mediu de secunde în care păpuşa poate fi distrusă. De aceea, noi vă cerem să afişaţi acest număr!

Date de intrare

Fişierul de intrare dummy.in conţine pe prima linie numărul natural T, reprezentând numărul de teste. Pe fiecare linie i din următoarele T linii se vor găsi 3 numere naturale X A B, reprezentând datele de intrare ale testului i.

Date de ieşire

În fişierul de ieşire dummy.out se vor găsi T linii. Pe fiecare linie din i din cele T se va găsi un singur număr real, reprezentând numărul mediu de secunde în care păpuşa poate fi distrusă pentru datele de intrare ale testului i. Numărul va fi afişat cu 6 zecimale exacte.

Restricţii

  • 1 ≤ T ≤ 103
  • 1 ≤ X, A, B ≤ 109
  • 0 ≤ B - A ≤ 103
  • Evaluatorul verifică rezultatul cu o precizie de 10-5.

Exemplu

dummy.indummy.out
2
10 5 5
20 9 10
2.000000
2.500000

Explicaţie

Pentru primul exemplu, războinicul îşi poate echipa doar securea având puterea 5. Prin urmare, în fiecare secundă, el va provoca o daună egală cu 5 puncte de viaţă în fiecare secundă. Deci, păpuşa va fi distrusă în exact 10 / 5 = 2 secunde.

Pentru cel de-al doilea exemplu:

  • Dacă războinicul îşi echipează securea având puterea 9, acesta va provoca daune egale cu 9 puncte de viaţă în fiecare secundă. Deci, păpuşa va fi distrusă în 3 secunde.
  • Dacă războinicul îşi echipează securea având puterea 10, acesta va provoca daune egale cu 10 puncte de viaţă în fiecare secundă. Deci, păpuşa va fi distrusă în 2 secunde.

În concluzie, numărul mediu de secunde în care păpuşa poate fi distrusă este egal cu (3 + 2) / 2 = 2.5

Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?

remote content