Diferente pentru problema/dummy intre reviziile #24 si #34

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

În centrul oraşului Orgrimmar se găsesc aşa numitele "Training Dummy". După cum le spune şi numele, aceste păpuşi sunt folosite de războinici ai Hoardei, pentru a se antrena în lupte. Scopul unui războinic este să distrugă această păpuşă. Doar atunci, el va fi considerat demn de a participa în bătălie împotriva soldaţilor Alianţei.
O păpuşă are un număr natural $X$ de puncte de viaţă. Se consideră că o păpusă este înfrântă în momentul în care numărul de puncte de viaţă ale ei ajunge la $0$ (zero).
O păpuşă are un număr natural $X$ de puncte de viaţă. Se consideră că o păpusă este distrusă în momentul în care numărul de puncte de viaţă ale ei devine egal cu un număr mai mic sau egal decât $0$ (zero).
Un războinic al Hoardei îşi echipează o secure, care are o putere egală cu un *număr natural aleator* între $A$ şi $B$, $A ≤ B$. Războinicul loveşte păpuşa în fiecare secundă cu securea, provocând o daună egală cu puterea securii echipată.
Războinicii au la dispoziţia lor securi cu care pot lovi păpuşile. Fiecare secure are o putere egală cu un număr natural între $A$ şi $B$. Există în total exact $B - A + 1$ securi. Dintre acestea, nu există două securi având aceeaşi putere.
 
Un războinic al Hoardei îşi echipează o secure în mod aleator. Războinicul loveşte păpuşa în fiecare secundă cu securea, provocând o daună egală cu puterea securii echipată.
Mai precis, să presupunem că în acest moment păpuşa are $X$ puncte de viaţă şi securea echipată de războinic are puterea $P$. Când războinicul loveşte păpuşa, aceasta va rămâne cu exact $X - P$ puncte de viaţă în urma loviturii primite.
h2. Date de ieşire
În fişierul de ieşire $dummy.out$ se vor găsi $T$ linii. Pe fiecare linie din $i$ din cele $T$ se va găsi un singur număr real, reprezentând numărul mediu de secunde în care păpuşa poate fi distrusă pentru datele de intrare ale testului $i$.
În fişierul de ieşire $dummy.out$ se vor găsi $T$ linii. Pe fiecare linie din $i$ din cele $T$ se va găsi un singur număr real, reprezentând numărul mediu de secunde în care păpuşa poate fi distrusă pentru datele de intrare ale testului $i$. Numărul va fi afişat cu $6$ zecimale exacte.
h2. Restricţii
* $1 ≤ T ≤ 10^3^$
* $1 ≤ X, A, B ≤ 10^9^$
* $0 ≤ B - A ≤ 10^3^$
* $Odată echipată, securea nu îşi schimbă puterea.$
* $Evaluatorul verifică rezultatul cu o precizie de 10^-5^.$
h2. Exemplu
| 2
10 5 5
20 9 10
| 2
2.105263
| 2.000000
2.500000
|
h3. Explicaţie
Pentru primul exemplu, vrăjitorul provoacă o daună de exact $5$ puncte de viaţă pe secundă. Prin urmare, păpuşa va fi distrusă în exact $2$ secunde.
Pentru primul exemplu, războinicul îşi poate echipa doar securea având puterea $5$. Prin urmare, în fiecare secundă, el va provoca o daună egală cu $5$ puncte de viaţă în fiecare secundă. Deci, păpuşa va fi distrusă în exact $10 / 5 = 2$ secunde.
 
Pentru cel de-al doilea exemplu:
 
* Dacă războinicul îşi echipează securea având puterea $9$, acesta va provoca daune egale cu $9$ puncte de viaţă în fiecare secundă. Deci, păpuşa va fi distrusă în $3$ secunde.
 
* Dacă războinicul îşi echipează securea având puterea $10$, acesta va provoca daune egale cu $10$ puncte de viaţă în fiecare secundă. Deci, păpuşa va fi distrusă în $2$ secunde.
 
În concluzie, numărul mediu de secunde în care păpuşa poate fi distrusă este egal cu $(3 + 2) / 2 = 2.5$
== include(page="template/taskfooter" task_id="dummy") ==

Nu exista diferente intre securitate.

Diferente intre topic forum:

 
10111