Diferente pentru problema/dummy intre reviziile #16 si #17

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

_"Training Dummies are mechanical NPCs that enables you to test your dps out on different level mobs. Training dummies are located in all capital cities."_
În centrul oraşului Orgrimmar se găsesc aşa numitele "Training Dummy". După cum le spune şi numele, aceste păpuşi sunt folosite de războinici şi vrăjitori ai Hoardei, pentru a se antrena în lupte. Scopul unui războinic este să distrugă această păpuşă. Doar atunci, el va fi considerat demn de a participa în bătălie împotriva soldaţilor Alianţei.
În centrul oraşului Orgrimmar se găsesc aşa numitele "Training Dummy". După cum le spune şi numele, aceste păpuşi sunt folosite de războinici ai Hoardei, pentru a se antrena în lupte. Scopul unui războinic este să distrugă această păpuşă. Doar atunci, el va fi considerat demn de a participa în bătălie împotriva soldaţilor Alianţei.
O păpuşă are un număr natural $X$ de puncte de viaţă. Se consideră că o păpusă este înfrântă în momentul în care numărul de puncte de viaţă ale ei ajunge la $0$ (zero).
Un vjitor al Hoardei poate invoca puterea focului pentru a distruge păpuşa. Focul începe să ardă, având o putere egală cu un număr natural aleator, luând valori între $A$ şi $B$. Focul provoacă păpuşii o daună egală cu puterea sa pe secundă.
Un războinic al Hoardei loveşte păpuşa în fiecare secun cu securea, provocând o daună între $A$ şi $B$ puncte de viaţă $(A ≤ B)$, nur natural.
Mai precis, dacă în acest moment păpuşa are $X$ puncte de viaţă, iar focul are puterea egală cu $A$, peste exact $t$ secunde, unde $t$ este *număr real*, păpuşa va rămâne cu $X - A * t$ puncte de viaţă.
Mai precis, dacă în acest moment păpuşa are $X$ puncte de viaţă şi războinicul o loveşte, provocând o daună de $P (A ≤ P ≤B)$ puncte de viaţă, păpuşa va rămâne cu exact $X - P$ puncte de viaţă în urma loviturii primite.
Nerăbdători, vjitorii doresc să ştie numărul mediu de secunde în care păpuşa poate fi distrusă. De aceea, noi vă cerem să afişaţi acest număr!
Nerăbdători, războinicii doresc să ştie numărul mediu de secunde în care păpuşa poate fi distrusă. De aceea, noi vă cerem să afişaţi acest număr!
h2. Date de intrare

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.