Diferente pentru problema/dummy intre reviziile #10 si #11

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

În centrul oraşului Orgrimmar se găsesc aşa numitele "Training Dummy". După cum le spune şi numele, aceste păpuşi sunt folosite de războinici şi vrăjitori ai Hoardei, pentru a se antrena în lupte. Scopul unui războinic este să distrugă această păpuşă. Doar atunci, el va fi considerat demn de a participa în bătălie împotriva soldaţilor Alianţei.
O păpuşă are un număr natural $X$ de puncte de viaţă. Se consideră că o păpusă este înfrântă în momentul în care numărul de puncte de viaţă ale ei ajunge la $0$ (zero). Un vrăjitor al Hoardei poate invoca puterea focului pentru a distruge păpuşa. Focul provoacă păpuşii o daună între $A$ şi $B$ puncte de viaţă pe secundă.
O păpuşă are un număr natural $X$ de puncte de viaţă. Se consideră că o păpusă este înfrântă în momentul în care numărul de puncte de viaţă ale ei ajunge la $0$ (zero). Un vrăjitor al Hoardei poate invoca puterea focului pentru a distruge păpuşa. Focul începe să ardă, având o putere egală cu un număr natural între $A$ şi $B$. Focul provoacă păpuşii o daună egală cu puterea sa, pe secundă.
Mai precis, dacă în acest moment păpuşa are $X$ puncte de viaţă, iar focul provoa o dau egală cu $A$ puncte de viaţă, peste exact $t$ secunde, unde $t$ este număr real, păpuşa va rămâne cu $X - A * t$ puncte de viaţă.
Mai precis, dacă în acest moment păpuşa are $X$ puncte de viaţă, iar focul are puterea egală cu $A$, peste exact $t$ secunde, unde $t$ este număr real, păpuşa va rămâne cu $X - A * t$ puncte de viaţă.
Nerăbdători, vrăjitorii doresc să ştie numărul mediu de secunde în care păpuşa poate fi distrusă. De aceea, noi vă cerem să afişaţi acest număr!

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.