Pagini recente » Istoria paginii runda/acm_2014 | Atasamentele paginii Gradinarit | Diferente pentru problema/partii intre reviziile 1 si 2 | Atasamentele paginii Profil Goldust | Diferente pentru problema/dragonas intre reviziile 1 si 2
Diferente intre titluri:
Diferente intre continut:
== include(page="template/taskheader" task_id="dragonas") ==
Poveste şi cerinţă...
Lulu este tare pasionat de dragonaşi. Acesta se va juca împreună cu noul său prieten, dragonaşul Smaug. Cei doi se află într-o matrice de dimensiuni $NxM$. În colţul din stânga sus al matricii se află căsuţa $(1, 1)$, iar în colţul din dreapta jos al matricii se află căsuţa $(N, M)$. Scopul dragonaşului este să îl prindă pe Lulu, iar scopul lui Lulu este să scape, singura sa scăpare fiind să ajungă într-o patrăţică de pe linia $1$ sau de pe linia $N$. Se ştie că cei doi prieteni au voie să se mişte în cele $4$ direcţii ($N$, $S$, $E$, $V$), iar amândoi joacă optim.
Dându-se poziţiile celor doi prieteni în matrice, misiunea voastră este să preziceţi câştigătorul jocului.
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $dragonas.in$ ...
Fişierul de intrare $dragonas.in$ conţine pe prima linie numărul $T$, reprezentând numărul de teste. Pentru fiecare test, vor exista două linii. Pe prima linie se vor găsi două numere naturale $N$ şi $M$, iar pe cea de-a doua linie se vor găsi $4$ numere naturale $xl$, $yl$, $xs$, $ys$, reprezentând poziţia lui Lulu în matrice, respectiv a lui Smaug.
h2. Date de ieşire
În fişierul de ieşire $dragonas.out$ ...
Fişierul de ieşire $dragonas.out$ conţine $T$ linii. Pe fiecare linie $i$ se va găsi răspunsul pentru testul $i$: $Lulu$, daca Lulu este câştigătorul, sau $Smaug$ în caz contrar.
h2. Restricţii
* $... ≤ ... ≤ ...$
* $1 ≤ ≤ ...$
h2. Exemplu
Nu exista diferente intre securitate.
Topicul de forum nu a fost schimbat.