Revizia anterioară Revizia următoare
Fişierul intrare/ieşire: | dragonas.in, dragonas.out | Sursă | ONIS 2014, Runda 3 |
Autor | Teodor Plop | Adăugată de | |
Timp execuţie pe test | 0.05 sec | Limită de memorie | 20480 kbytes |
Scorul tău | N/A | Dificultate | N/A |
Vezi solutiile trimise | Statistici
Dragonas
Lulu este tare pasionat de dragonaşi. Acesta se va juca împreună cu noul său prieten, dragonaşul Smaug. Cei doi se află într-o matrice de dimensiuni NxM. În colţul din stânga sus al matricii se află căsuţa (1, 1), iar în colţul din dreapta jos al matricii se află căsuţa (N, M). Scopul dragonaşului este să îl prindă pe Lulu, iar scopul lui Lulu este să scape, singura sa scăpare fiind să ajungă într-o patrăţică de pe linia 1 sau de pe linia N. Se ştie că cei doi prieteni au voie să se mişte în cele 4 direcţii ($N$, S, E, V), iar amândoi joacă optim.
Dându-se poziţiile celor doi prieteni în matrice, misiunea voastră este să preziceţi câştigătorul jocului.
Date de intrare
Fişierul de intrare dragonas.in conţine pe prima linie numărul T, reprezentând numărul de teste. Pentru fiecare test, vor exista două linii. Pe prima linie se vor găsi două numere naturale N şi M, iar pe cea de-a doua linie se vor găsi 4 numere naturale xl, yl, xs, ys, reprezentând poziţia lui Lulu în matrice, respectiv a lui Smaug.
Date de ieşire
Fişierul de ieşire dragonas.out conţine T linii. Pe fiecare linie i se va găsi răspunsul pentru testul i: Lulu, daca Lulu este câştigătorul, sau Smaug în caz contrar.
Restricţii
- 1 ≤ ≤ ...
Exemplu
dragonas.in | dragonas.out |
---|---|
This is some text written on multiple lines. | This is another text written on multiple lines. |
Explicaţie
...