Diferente pentru problema/distractie intre reviziile #2 si #3

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="distractie") ==
Poveste şi cerinţă...
Adrian, copilul minune al informaticii, a descoperit in sfarsit comoara de noroc din spatele casei si a fost recompensat cu primul sau job: zugrav. Locul sau de munca are forma unei matrici cu *N* linii si *M* coloane, iar el initial se afla in casuta din stanga-sus *(1, 1)* si vrea sa ajunga in casuta din dreapta-jos *(N, M)*. Fiecare casuta din matrice are asociata o culoare, reprezentata de un numar natural cuprins intre *1* si *2000*. Adrian, in timpul calatoriei sale, trebuie sa satisfaca urmatoarele conditii:
 
* dintr-o casuta *(i, j)*, el se poate deplasa doar in casuta adiacenta de la dreapta *(i, j+1)* sau in casuta de jos *(i+1, j)* (nu poate depasi granitele matricei).
h2. Date de intrare
h2. Restrictii si precizari
* $1 ≤ N, M ≤ 800$
* $1 ≤ elementele din matrice ≤ 2000$
* $1 ≤ toate numerele din matrice ≤ 2000$
h2. Exemplu
h3. Explicaţie
Un scenariu posibil este urmatorul: Marcel pleaca din casuta (1, 1) si merge pana in casuta (1, 3), unde va aplica prima vraja: schimba culoarea casutei curente din 1 in 2, pentru a se putea deplasa la dreapta. Continua drumul (pe ultima coloana) si ajunge pe pozitia (2, 4), unde va schimba culoarea casutei adiacente (3, 4) din 3 in 2, pentru a putea ajunge la finalul drumului.
Un scenariu posibil este urmatorul: Adrian pleaca din casuta (1, 1) si merge pana in casuta (1, 3), unde va aplica prima vraja: schimba culoarea casutei curente din 1 in 2, pentru a se putea deplasa la dreapta. Continua drumul (pe ultima coloana) si ajunge pe pozitia (2, 4), unde va schimba culoarea casutei adiacente (3, 4) din 3 in 2, pentru a putea ajunge la finalul drumului.
== include(page="template/taskfooter" task_id="distractie") ==

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.