Diferente pentru problema/acces intre reviziile #3 si #4

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="acces") ==
Poveste şi cerinţă...
p<>. Considerăm o matrice cu $L$ linii (numerotate de sus în jos de la $1$ la $L$) şi $C$ coloane (numerotate de la stânga la dreapta de la $1$ la $C$) care memorează doar valori $0$ şi $1$. Mai mult, valorile egale cu $1$ sunt grupate în mai multe dreptunghiuri pline, care nu se învecinează nici pe linii, nici pe coloane, nici pe diagonale. În exemplul din $fig. 1$ matricea este corectă deoarece cele $4$ dreptunghiuri de $1$ nu se învecinează. În schimb în $fig. 2$ există $2$ dreptunghiuri de $1$ învecinate pe coloană şi două învecinate pe diagonală, deci matricea este incorectă.
 
!problema/acces?p1.jpg!
 
p<>. În această matrice se pot face deplasări doar pe direcţiile Vest şi Nord în elemente egale cu $0$, deci din poziţia $(i, j)$ se poate ajunge doar într-una dintre poziţiile $(i, j-1)$ şi $(i-1, j)$, marcate cu $0$. În acest fel, pornind de la o anumită poziţie, prin deplasări succesive, pot fi accesate un anumit număr de elemente ale matricei egale cu $0$. De exemplu, în $fig. 1$, din poziţia $(2, 4)$ pot fi accesate $5$ componente egale cu $0$, iar din poziţia $(5, 4)$ pot fi accesate $14$ componente egale cu $0$.
 Trebuie să răspundeţi la $Q$ întrebări, fiecare întrebare fiind de forma: “Câte din elementele egale cu zero ale matricei pot fi accesate din poziţia $(i, j)?$”
 
h2. Cerinţă
 
Scrieţi un program care să determine, pentru fiecare întrebare, câte elemente egale cu $0$ din matrice pot fi accesate din poziţia precizată în cadrul întrebării.
h2. Date de intrare

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.