Revizia anterioară Revizia următoare
Arhiva educationala
Se propune construirea unei noi arhive de probleme care sa aiba exclusiv scop educational. Spre deosebire de probleme de concurs in care se imbina mai multi algoritmi si rezolvarea de obicei nu este evidenta, problemele din aceasta arhiva vor fi create special pentru cei care vor sa invete cum sa implementeze un algoritm sau o metoda de rezolvare anume. Se va permite accesul la teste, surse si se vor da si link-uri catre documentatie. Mai multe despre acest proiect gasiti aici.
Cum ne poti ajuta?
1. Ofera sugestii la dezvoltarea proiectului.
2. Contribuie cu feedback pentru a imbunatati calitatea problemelor existente.
3. Vino cu idei pentru probleme noi.
Ajuta si tu la randul tau comunitatea infoarena!
Echipa implicata in proiect
Echipa care este implicata activ in acest proiect este alcatuita din urmatorii membri:
Marius Stroe •Marius, coordonator de proiect
Serban Andrei Stan •savim
Cezar Mocan •CezarMocan
Gavrila Vlad •GavrilaVlad
Andrei Misarca •Mishu91
Mihai Gheorghe •GheorgheMihai
Pe langa cei de mai sus, de-a lungul timpului au contribuit considerabil la acest proiect o serie de alti membri ai comunitatii infoarena. Le multumim pe aceasta cale!
Documentatie
Fiecare voluntar are obligatia sa citeasca urmatoarele materiale inainte de a putea trece efectiv la lucru:
Continutul arhivei
In tabelul de mai jos se afla probleme la care se lucreaza in momentul de fata. Finalizarea lor reprezinta unul dintre OKR-urile din trimestrul IV, 2009. Pentru a va familiariza si cu restul obiectivelor din acest trimestru, cititi aici.
In tabelul de mai jos se afla sugestii privind algoritmii care trebuie sa se gaseasca sub forma de probleme in arhiva educationala. Puteti veni oricand cu propuneri si sugestii de probleme noi pe forum.
Denumire problema | Categoria |
---|---|
Knapsack | Programare dinamica |
Sprague-Grundy | Teoria jocurilor |
Algoritmul lui Gauss | Matematica |
Principiul lui Dirichlet | Matematică |
Problema de acoperire | Programare dinamica + Backtracking |
Heavy Path Decomposition | Algoritmi pe grafuri |
Siruri de sufixe | Siruri de caractere |
Algoritmi O(sqrtN) | Structuri de date |
Ortogonal Range Search | Structuri de date |
Intersectia a doua drepte | Geometrie |
Punct in poligon convex | Geometrie |
Minimum enclosing circle | Geometrie |
Sortare prin numarare | Diverse |
RadixSort | Diverse |
Operatii pe numere mari | Diverse |