Revizia anterioară Revizia următoare
Arhiva educationala
Se propune construirea unei noi arhive de probleme care sa aiba exclusiv scop educational. Spre deosebire de probleme de concurs in care se imbina mai multi algoritmi si rezolvarea de obicei nu este evidenta, problemele din aceasta arhiva vor fi create special pentru cei care vor sa invete cum sa implementeze un algoritm sau o metoda de rezolvare anume. Se va permite accesul la teste, surse si se vor da si link-uri catre documentatie. Mai multe despre acest proiect gasiti aici.
Cum ne poti ajuta?
1. Ofera sugestii la dezvoltarea proiectului.
2. Contribuie cu feedback pentru a imbunatati calitatea problemelor existente.
3. Vino cu idei pentru probleme noi.
Ajuta si tu la randul tau comunitatea infoarena!
Echipa implicata in proiect
Momentan, pentru a obtine o eficienta mai buna, recrutarea voluntarilor pentru dezvoltarea arhivei educationale a fost oprita. Echipa care este implicata activ in proiect este alcatuita din:
Paul-Dan Baltescu •pauldb (coordonator de proiect)
Marius Stroe •Marius
Lucian Boca •amadaeus
Multumim celor care ne-au ajutat pana acum:
Filip Cristian Buruiana •filipb (fost coordonator de proiect)
Savin Tiberiu •devilkind
dragus marius •mariusdrg
Bogdan-Cristian Tataroiu •bogdan2412
Cezar Mocan •CezarMocan
Florian Marcu •Florian
Gabriel Bitis •gabitzish1
Tabara Mihai •Tabara
Ionescu Vlad •Dastas
Bogdan-Alexandru Stoica •fireatmyself
Bondane Cosmin •cos_min
Tudorica Constantin Alexandru •tudalex
Sima Cotizo •sima_cotizo
Pripoae Teodor Anton •toni2007
Toma Radu •tm_radu
Gavrila Vlad •GavrilaVlad
Serban Andrei Stan •savim
Florin Ghesu •floringh06
Documentatie
Fiecare voluntar are obligatia sa citeasca urmatoarele materiale inainte de a putea trece efectiv la lucru:
Continutul arhivei
In tabelul de mai jos se afla probleme la care se lucreaza in momentul de fata. Finalizarea lor reprezinta unul dintre KR-urile din trimestrul I, 2009. Pentru a va familiariza si cu restul obiectivelor din acest trimestru, cititi aici.
Denumire problema | Voluntar | Finalizat |
---|---|---|
Lant hamiltonian | ||
Lowest Common Ancestor | ||
Algoritmul Bellman-Ford |
In tabelul de mai jos se afla sugestii privind algoritmii care trebuie sa se gaseasca sub forma de probleme in arhiva educationala. Puteti veni oricand cu propuneri si sugestii de probleme noi pe forum.
Denumire problema | Categoria |
---|---|
Algoritmul lui Gauss | Matematica |
Principiul includerii si excluderii | Matematica |
Submultimi | Backtracking |
Knapsack | Programare dinamica |
Subsecventa de suma maxima | Programare dinamica |
Parantezare optima | Programare dinamica |
Cuplaj maxim de cost minim | Algoritmi pe grafuri |
Lowest Common Ancestor | Algoritmi pe grafuri |
Algoritmul Stoer-Wagner | Algoritmi pe grafuri |
Heavy Path Decomposition | Algoritmi pe grafuri |
Coduri Huffman | Algoritmi pe grafuri |
Arbore -> cod Prufer | Algoritmi pe grafuri |
Cod Prufer -> arbore | Algoritmi pe grafuri |
Siruri de sufixe | Siruri de caractere |
Arbori de sufixe | Siruri de caractere |
Automate - Aho Corasick | Siruri de caractere |
Arbori de intervale aplicatie 1 | Structuri de date |
Arbori de intervale aplicatie 2 | Structuri de date |
Arbori de intervale aplicatie 3 | Structuri de date |
Arbori de intervale aplicatie 4 | Structuri de date |
Algoritmi O(sqrtN) | Structuri de date |
Ortogonal Range Search | Structuri de date |
Treapuri | Structuri de date |
Intersectia a doua drepte | Geometrie |
Aria unui poligon | Geometrie |
Punct in poligon | Geometrie |
Punct in poligon convex | Geometrie |
Diagrame Voronoi | Geometrie |
Distanta minima intre doua puncte in plan | Geometrie |
Distanta maxima intre doua puncte in plan | Geometrie |
Minimum enclosing circle | Geometrie |
NIM | Jocuri |
Sprague-Grundy | Jocuri |
Statistici de ordine | Diverse |
Operatii pe numere mari | Diverse |
Soratare prin numarare | Diverse |
RadixSort | Diverse |
Interclasare a doua siruri sortate | Diverse |