Revizia anterioară Revizia următoare
Arhiva educationala
Se propune construirea unei noi arhive de probleme care sa aiba exclusiv scop educational. Spre deosebire de probleme de concurs in care se imbina mai multi algoritmi si rezolvarea de obicei nu este evidenta, problemele din aceasta arhiva vor fi create special pentru cei care vor sa invete cum sa implementeze un algoritm sau o metoda de rezolvare anume. Se va permite accesul la teste, surse si se vor da si link-uri catre documentatie. Mai multe despre acest proiect gasiti aici.
De ce m-as baga?
1. Vei invata cum se creeaza probleme pe infoarena
2. Vei deveni cunoscut
3. Poti invata mai multe despre subiectele care le abordezi, lucrand alaturi de veteranii din echipa infoarena
4. Munca ta va ajuta mii de persoane sa invete informatica, si intreaga comunitate iti va fi rescunoscatoare
Cum pot sa contribui?
Momentan, pentru a obtine o eficienta mai buna, recrutarea voluntarilor pentru arhiva educationala a fost oprita. Echipa care contribuie activ la dezvoltarea arhivei educationale este alcatuita din:
Filip Cristian Buruiana •filipb (coordonator de proiect)
Paul-Dan Baltescu •pauldb (coordonator de proiect)
Savin Tiberiu •devilkind
Marius Stroe •Marius
dragus marius •mariusdrg
Lucian Boca •amadaeus
Multumim celor care ne-au ajutat pana acum:
Bogdan-Cristian Tataroiu •bogdan2412
Cezar Mocan •CezarMocan
Florian Marcu •Florian
Gabriel Bitis •gabitzish1
Tabara Mihai •Tabara
Ionescu Vlad •Dastas
Bogdan-Alexandru Stoica •fireatmyself
Bondane Cosmin •cos_min
Tudorica Constantin Alexandru •tudalex
Sima Cotizo •sima_cotizo
Pripoae Teodor Anton •toni2007
Toma Radu •tm_radu
Gavrila Vlad •GavrilaVlad
Serban Andrei Stan •savim
Florin Ghesu •floringh06
Documentatie
Fiecare voluntar are obligatia sa citeasca urmatoarele materiale inainte de a putea trece efectiv la lucru:
Continutul arhivei
In tabelele de mai jos se afla cei mai importanti algoritmi care trebuie sa se gaseasca sub forma de probleme in arhiva educationala. Pentru fiecare problema este trecut si un responsabil. Responsabilul pe problema va fi cel care s-a oferit prin voluntariat sa o introduca in arhiva. El va fi cel care va scrie enuntul, va crea testele si eventual un evaluator.
Puteti veni oricand cu propuneri si sugestii de probleme noi pe forum!
Matematica:
Denumire problema | Voluntar | Responsabil IA | Finalizat |
---|---|---|---|
Algoritmul lui Euclid | |||
Algoritmul lui Euclid extins | |||
Ciurul lui Erathostenes | |||
Algoritmul lui Gauss | - | - | |
Principiul includerii si excluderii | - | - |
Backtracking:
Denumire problema | Voluntar | Responsabil IA | Finalizat |
---|---|---|---|
Permutari | |||
Combinari | |||
Submultimi | - |
Programare dinamica:
Denumire problema | Voluntar | Responsabil IA | Finalizat |
---|---|---|---|
Cel mai lung subsir comun | |||
Cel mai lung subsir crescator | |||
Knapsack | - | ||
Subsecventa de suma maxima | - |
Algoritmi pe grafuri:
Denumire problema | Voluntar | Responsabil IA | Finalizat |
---|---|---|---|
Parcurgere BFS | - | - | |
Parcurgere DFS - componente conexe | |||
Componente biconexe | - | - | |
Componente tare-conexe | - | ||
Sortare topologica | |||
Lant hamiltonian | - | - | |
Ciclu eulerian | - | - | |
Arbore partial de cost minim | - | - | |
Algoritmul lui Dijkstra | |||
Algoritmul Floyd-Warshall/Roy-Floyd | |||
Algoritmul Bellman-Ford | - | - | |
Flux maxim | - | ||
Flux maxim de cost minim | - | - | |
Cuplaj maxim | - | - | |
Cuplaj maxim de cost minim | - | - | |
Lowest Common Ancestor | - | ||
2SAT | - | - |
Siruri de caractere:
Denumire problema | Voluntar | Responsabil IA | Finalizat |
---|---|---|---|
Potrivirea sirurilor | |||
Arbori de sufixe | - | - | |
Trie | - | - |
Structuri de date:
Denumire problema | Voluntar | Responsabil IA | Finalizat |
---|---|---|---|
Heapuri | |||
Hashuri | - | - | |
Arbori de intervale | |||
Arbori de intervale aplicatie 1 | - | - | |
Arbori de intervale aplicatie 2 | - | - | |
Arbori de intervale aplicatie 3 | - | - | |
Arbori de intervale aplicatie 4 | - | - | |
Algoritmi O(sqrtN) | - | - | |
Arbori indexati binar | |||
Range Minimum Query | |||
Double ended queue (deque) | - | - | |
Structuri de multimi disjuncte | |||
Treapuri |
Geometrie:
Denumire problema | Voluntar | Responsabil IA | Finalizat |
---|---|---|---|
Intersectia a doua drepte | - | - | |
Aria unui poligon | - | - | |
Punct in poligon | - | - | |
Infasuratoare convexa | - | - | |
Diagrame Voronoi | - | - | |
Distanta minima intre doua puncte in plan | - | - | |
Distanta maxima intre doua puncte in plan | - | - |
Diverse:
Denumire problema | Voluntar | Responsabil IA | Finalizat |
---|---|---|---|
Cautare binara | |||
Ridicare la putere in timp logaritmic | |||
Evaluare de expresii | |||
Sprague-Grundy(Teoria jocurilor) | - | - | |
Statistici de ordine | - | - | |
Operatii pe numere mari | - |