Pagini: [1]   În jos
  Imprimă  
Ajutor Subiect: 160 Zota & Chidil  (Citit de 5924 ori)
0 Utilizatori şi 1 Vizitator pe acest subiect.
ditzone
Vizitator
« : Decembrie 17, 2005, 14:49:29 »

Aici puteţi discuta despre problema Zota & Chidil.
Memorat
pauldb
Nu mai tace
*****

Karma: 821
Deconectat Deconectat

Mesaje: 1.901



Vezi Profilul
« Răspunde #1 : Decembrie 27, 2005, 19:09:54 »

In enunt se precizeaza ca daca celula de pornire este afectata, nu este nevoie de praf magic. Dar daca Chidil se intoarce si trece din nou prin ea, atunci este nevoie de praf magic?
Memorat

Am zis Mr. Green
bogdan2412
Echipa infoarena
Nu mai tace
*****

Karma: 410
Deconectat Deconectat

Mesaje: 951



Vezi Profilul
« Răspunde #2 : Decembrie 27, 2005, 19:15:22 »

Nu...
Memorat
pauldb
Nu mai tace
*****

Karma: 821
Deconectat Deconectat

Mesaje: 1.901



Vezi Profilul
« Răspunde #3 : Decembrie 28, 2005, 18:36:19 »

De ce imi da INVALID MEMORY REFERENCE???  Brick wall  Sunt disponibili 64 de mega (parca) shi eu folosesc doar vreo 20. Any ideas?  Sad
Memorat

Am zis Mr. Green
cristi8
Vizitator
« Răspunde #4 : Decembrie 28, 2005, 19:02:14 »

Citat
Runtime error - Invalid memory reference:
acest mesaj se poate referi la faptul ca depasesti memorie disponibila (care este de 1 MB pentru stiva si 63 MB pentru heap) sau la un acces invalid in memorie, accesarea unui pointer invalid, indecsi intr-un tablou care depasesc dimensiunile tabloului, etc.
Memorat
fireatmyself
Nu mai tace
*****

Karma: 36
Deconectat Deconectat

Mesaje: 492



Vezi Profilul
« Răspunde #5 : Ianuarie 25, 2006, 22:52:22 »

e ceva special la testu 10 ? am trimis sursa de tz ori si iau doar 90 Sad plz help  Pray  Pray  Pray
Memorat

Viata e scurta. Daca nu o putem lungi, macar s-o facem lata.
bogdan2412
Echipa infoarena
Nu mai tace
*****

Karma: 410
Deconectat Deconectat

Mesaje: 951



Vezi Profilul
« Răspunde #6 : Ianuarie 26, 2006, 08:48:18 »

E cel mai mare si mai nashpa test Smile. Se pica daca nu esti atent la partea cu "Chiar daca celula de pornire este afectata NU e nevoie de praf magic cand se trece peste ea". Tin minte ca luam si eu 90 din cauza asta.
Memorat
fireatmyself
Nu mai tace
*****

Karma: 36
Deconectat Deconectat

Mesaje: 492



Vezi Profilul
« Răspunde #7 : Ianuarie 26, 2006, 09:18:50 »

Think foarte dubios... io scot celula 0,0 din vectorul cu pozitii afectate
Memorat

Viata e scurta. Daca nu o putem lungi, macar s-o facem lata.
the_godfather
Strain
*

Karma: -6
Deconectat Deconectat

Mesaje: 26



Vezi Profilul
« Răspunde #8 : Februarie 14, 2006, 19:37:21 »

A si eu o nelamurire.
In enunt coordonatele sunt de forma x y.
Oricum as numara imi da 7 6 si 11 13 nu 5 6 si 12 10. Ma lamureste si pe mine cineva.
M-am lamurit singur. Neatent.
El porneste din (0,0) si de aia imi da cu unu mai mare. Mersi oricum. Applause
Memorat
bogdan2412
Echipa infoarena
Nu mai tace
*****

Karma: 410
Deconectat Deconectat

Mesaje: 951



Vezi Profilul
« Răspunde #9 : Februarie 14, 2006, 19:45:15 »

In acea figura axa Ox este axa orizontala si Oy este cea verticala.. Eu cand am rezolvat problema am citit coordonatele ca y x  Whistle Depinde cum iti e tie mai usor
Memorat
Tabara
Nu mai tace
*****

Karma: 20
Deconectat Deconectat

Mesaje: 216



Vezi Profilul
« Răspunde #10 : Martie 28, 2007, 20:58:25 »

Iau 40 de puncte.( 6 TLE-uri )

Am rezolvat ca in solutia oficiala, dar fara STL .
Va rog sa imi spuneti exact pasii care i-ati facut, ca am impresia ca as putea optimiza putin aici la mine.
Eu fac asa:
Citesc m, n si coordonatele celor n puncte capcane.Imediat dupa aceea calculez punctele in vectorul de capcane si le sortez ( Qsort de mana ).Apoi citesc cate o directie, si ma duc la fiecare pas cerut in directie si aplic cautarea binara pentru fiecare punct( dat de directia curenta )

Imi pare rau ca am detaliat asa metoda *( care ar putea parea evidenta  Embarassed ),dar sunt chiar nedumerit.. sad.Sa fie oare de la faptul ca nu am tinut coordonatele in doi vectori x[] si y[] ci le am  intr-o structura ? ( astfel ca nu am facut decat o singura cautare binara ... Eh? )

Any ideas ?  Confused

Memorat
pauldb
Nu mai tace
*****

Karma: 821
Deconectat Deconectat

Mesaje: 1.901



Vezi Profilul
« Răspunde #11 : Martie 28, 2007, 21:10:54 »

1. Ar fi bine sa folosesti sortul din STL.
2. Ar fi bine sa nu folosesti structuri [mai ales in Pascal].
//Asta te-ar costa maxim 20 de puncte
3. Nu trebuie sa faci cautarea binara pentru fiecare punct. Ajunge de doua ori pe fiecare noua directie.
« Ultima modificare: Martie 28, 2007, 21:12:43 de către Paul-Dan Baltescu » Memorat

Am zis Mr. Green
Tabara
Nu mai tace
*****

Karma: 20
Deconectat Deconectat

Mesaje: 216



Vezi Profilul
« Răspunde #12 : Martie 28, 2007, 21:20:01 »

2. Ar fi bine sa nu folosesti structuri [mai ales in Pascal].
Sunt in C++.( ba chiar C, in sursa de fata  Ok )
1. Ar fi bine sa folosesti sortul din STL.
Inainte sa trec sursa in STL, as vrea insa sa ma lamuresti la ceva.

3. Nu trebuie sa faci cautarea binara pentru fiecare punct. Ajunge de doua ori pe fiecare noua directie.
Cum adica ? Ca eu din ce ai spus as intelege ceva de genul : daca sunt la punctul curent (i,j), si citesc o noua directie, calculez punctul final conform directiei ( i',j') si caut binar cate numere din vectorul de capcane se afla intre cele doua puncte ( i,j ), si ( i',j' ) pe aceeasi axa evident.
Am inteles bine ? Huh  Huh
Memorat
devilkind
Echipa infoarena
Nu mai tace
*****

Karma: 284
Deconectat Deconectat

Mesaje: 1.240



Vezi Profilul
« Răspunde #13 : Martie 28, 2007, 21:23:21 »

da dar ideea este ca tu nu cauti binar un punct, ci un interval. Cauti binar limita stanga si limita dreapta a intervalului si vezi cate numere ai intre acestea, cam asta ar fi ideea Wink
Memorat
Marius
Nu mai tace
*****

Karma: 154
Deconectat Deconectat

Mesaje: 572



Vezi Profilul
« Răspunde #14 : Septembrie 05, 2007, 09:53:58 »

Zonele afectate din jurul punctelor capcana se pot suprapune ? Daca da, atunci cand efectuezi o cautare binara poti numara de mai multe ori o casuta. Daca elimini dupa sortare, e O(N^2). Daca le elimini inainte, trebuie un hash. Se poate altfel ?
Memorat

Faceti lucrurile simplu: pe cat de simplu posibil, dar nu mai simplu.
peanutz
Nu mai tace
*****

Karma: 10
Deconectat Deconectat

Mesaje: 296



Vezi Profilul
« Răspunde #15 : Septembrie 05, 2007, 10:22:44 »

Din cate imi amintesc eu am pus punctele intr-un vector si le-am sortat. Apoi, am parcurs vectorul si daca a[ i ] era egal cu a[ i-1 ], nu-l puneam in vectorul b. In vectorul b vei avea apoi doar punctele distincte. Cred ca e cam extrem hash Smile
Memorat

....staind....
Marius
Nu mai tace
*****

Karma: 154
Deconectat Deconectat

Mesaje: 572



Vezi Profilul
« Răspunde #16 : Septembrie 05, 2007, 10:49:50 »

Ce varzik sunt. Am imbatranit ..  Aha
Memorat

Faceti lucrurile simplu: pe cat de simplu posibil, dar nu mai simplu.
cos_min
Nu mai tace
*****

Karma: 48
Deconectat Deconectat

Mesaje: 493


live


Vezi Profilul
« Răspunde #17 : Septembrie 05, 2007, 12:16:59 »

Cat va da pentru :

Citat
5 5
1 1
3 6
4 3
8 8
12 3
N 6
S 3
E 5
V 2
N 6
Memorat

vid...
pauldb
Nu mai tace
*****

Karma: 821
Deconectat Deconectat

Mesaje: 1.901



Vezi Profilul
« Răspunde #18 : Septembrie 05, 2007, 12:23:25 »

14
Memorat

Am zis Mr. Green
miculprogramator
Nu mai tace
*****

Karma: 65
Deconectat Deconectat

Mesaje: 306



Vezi Profilul
« Răspunde #19 : Iunie 14, 2010, 15:59:58 »

Salut ! Am ceva probleme cu timpul.

N-am inteles exact ce fel de cautare binara trebuie sa fac. Eu am retinut punctele afectate de capcane intr-un struct, am sortat dupa x, avand grija ca fiecare punct sa apara exact o data. Apoi caut binar fiecare pas pe care il face Chidil.

Daca am punctul de dinainte de calculare a directiei (i, j) si calculez pozitia unde va ajunge dupa ce stabilesc directia (i', j'), eu ce trebuie sa caut binar ?
Memorat
pauldb
Nu mai tace
*****

Karma: 821
Deconectat Deconectat

Mesaje: 1.901



Vezi Profilul
« Răspunde #20 : Iunie 14, 2010, 18:41:54 »

Daca Chidil se depleaseaza N sau S, atunci noua pozitie va fi de forma (i, j') (presupunand ca a plecat din (i,j)). Pozitiile cu capcane prin care trece el pe drum formeaza o secventa consecutiva in vectorul de bombe (sortat dupa x). Daca stii pozitia p a lui (i, j) in vector (pe care o determini cautand binar), pozitia p' a lui (i, j') (idem), atunci numarul de bombe de pe drum este |p-p'| +/- 1.

Deplasarea spre V sau E, se trateaza in mare la fel. N-o sa-ti stric placerea sa te mai gandesti un pic. Smile
Memorat

Am zis Mr. Green
chibicitiberiu
Strain
*

Karma: 3
Deconectat Deconectat

Mesaje: 49



Vezi Profilul
« Răspunde #21 : Martie 17, 2011, 11:35:13 »

Nu inteleg cum vine!

Daca coordonatele sunt (x, y), atunci pe exemplul dat se merge in pozitiile:
(0,0) (0,-3) (6,-3) (6,-10) (8,-10) (8,-7) (14,-7) (14,-13) (11,-13)

Daca capcanele sunt in (5,6) si (12,10) atunci drumul nu se apropie niciodata  Eh?.

Nu mai inteleg nimic!!!

In figura coordonatele par a fi *-1, adica (-5, -6)
Memorat
dutzul
De-al casei
***

Karma: 42
Deconectat Deconectat

Mesaje: 119



Vezi Profilul
« Răspunde #22 : Ianuarie 30, 2013, 19:19:37 »

mhm mie citirea +sortare casute afectate cu stl imi iese din timp pe 4 teste Confused
Memorat
Pagini: [1]   În sus
  Imprimă  
 
Schimbă forumul:  

Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines